2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    Marianita en Nijntje, ik hoop dat deze keer jullie ook veel geluk brengt, hier heeft deze keer gewerkt, want ik had net dus een positieve test in handen, ik sta er nog van te shaken, en kan t nog niet geloven!! Ik voelde de laatste dagen wel vanalles, maar ja dat is al vaker niets gebleken...maar nu dus toch! Dat wordt n leuke verrassing voor ml vanavond, we zijn vandaag ook 16,5 jaar samen dus dubbel feest haha. Nou ik hoop op een nieuw positief domino-effect voor jullie, dikke knuffels

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Aaaahhhh gaaaaf! Gefeliciteerd! Eindelijk weer eens goed nieuws, hopelijk worden wij ook aangestoken he marianita ;)
    Fijne soort van trouwdag, jouw dag kan in ieder geval niet meer stuk! Geniet ervan.

3. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat? Tojo??? Een positieve zwangerschapstest??? En je hebt ml niet gelijk gebeld? haha! Eh... we hebben het toch wel over zwangerschapstest he? Alvast een eerste gefeliciteerd dan!!!!!!! Eindelijk weer iemand!

4. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tojo gefeliciteerd! jeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhh:D super. Nu vast houden hoor!
    groetjes

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Jaaaaaaaaa joepie!!!!!!!! Ik dacht kom even kijken want vandaag testdag voor Tojo :) ben zo blij voor jullie :) gefeliciteerd!!!!!

6. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Leen, nee heb ml niet gebeld, hij krijgt vanavond een klein kadootje omdat we zolang bij elkaar zijn. Hij denkt misschien dan dat ik zwanger ben omdat hij iets krijgt, hij vergeet zulke dagen altijd :( maar ik wil ff een geintje met hem uihalen....haha daarna vertel ik t m pas!

7. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    Bedankt alvast voor de felicitaties, het is echt nog heel pril en het moet nog goed blijven gaan, dus jullie zijn de eersten die het weten! O, en Rose, aub via fb nog niets erover zeggen....

8. Rose1982

Nee tuurlijk niet :) :) super leuk!!! Echt blij voor jullie veel plezier vanavond!

9. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa!!!!!!!! super gefeleiciteerd meid. Heel erg blij voor je. En we voelen ons een beetje vereerd dat je het ons eerder hebt verteld dan manlief, toch meiden? Geniet een beetje van het gevoel nu alleeen jij het nog weet. Lijkt me heel speciaal. Hoop dat wij snel volgen.
    Dikke kussen.

10. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    Ik kon gewoon niet tot vanavond wachten, en ml kan daar op t werk echt niets mee met zon nieuws...dus dan maar zo. Gelukkig kan ik dus hier mijn goede nieuws wel kwijt, want verder wil ik t nog niet zeggen. Al is t wel lastig, bijv mn moeder was al aan t vissen vanmorgen aan de telefoon, zij weet dat ik t nu wel onderhand kan weten...dus heb maar wat verzonnen dat t nog te vroeg is etc... Heb wel vandaag al de hele dag binnenpretjes over vanavond...en als we het wel gaan vertellen tegen de rest...
    Ik kon t trouwens ook niet laten om me meteen aan te melden voor MoedersvM, kan niet snle genoeg beginnen daarmee, toch?

11. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Lijkt me ook Tojo, daar help je anderen weer mee. Goede zaak. Geniet van de binnenpretjes en een mooie avond gewenst voor jullie beiden. Heerlijk nieuws.

12. Rose1982

En tojo het word ook tijd voor een mooie banner :)

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ tojo: gefeliciteerd meid! En dit blijft gewoon goed gaan hoor, dat heb je verdiend! Ik testte op mijn trouwdag positief en het resultaat ligt nu te lachen in de box!

14. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hey, daar kom ik ook weer even om de hoek, op zo'n nieuws moet je natuurlijk wel even reageren! Woeeeeeeeehoeeeeee gefeliciteerd tojo!!! Wat een fijn nieuws, werd wel weer tijd hier!

Nijntje, Marianita, Jiska, maaik en iedereen die ik vergeet gauw volgen hè, blijf voor jullie duimen.

Hier alles goed met de zwangerschap, 20 weken echo alles prima, superfijn. En wij krijgen er weer een lief meisje bij.

15. Rose1982

Zon wat fijn :) en leuk weer een meisje.
    Geniet ervan.

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @zon: leuk nog een meisje!

17. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    En Tojo, hoe reageerde je man?

@zon, leuk een meidenboel! Jij gaat ook al weer hard op weg zeg. En bedankt voor het duimen.

Helaas is mijn trouwdag net voorbij, dus hopelijk hoef ik niet meer zo lang te wachten ;)

18. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    Bedankt voor de felicitaties! Toch leuk dat jullie weer met zovelen reageren, het was de laatste tijd erg rustig op dit forum...

@Zon, wat fijn dat de 20 weken echo goed gegaan is, is toch ook altijd weer een geruststellende mijlpaal. En wat leuk weer een meisje, dat scheelt toch weer wat kosten :)

@Nijntje, ik had ook een 'halve' trouwdag, dus die zou je ook nog aan kunnen houden misschien.

@Marianita, hoop dat deze keer jou ook geluk gebracht heeft! Duim voor je!

@Jiska, hoe gaat het nog met jou? Niet meer zoveel van je gehoord...

@Rose, Dankje voor je felicitaties, is toch grappig nu dat we t er op vakantie zo over gehad hebben... 'helaas' deze keer gaan we niet op dezelfde dag bevallen haha

@hier, het was een leuke avond gisteren, je had t gezicht moeten zien van ml haha. Hij had t echt niet verwacht, voelde zich eerst beetje schuldig dat hij t weer eens vergeten was, en toen nog t andere nieuwtje...maar dolgelukkig natuurlijk, nu hopen dat t goed blijft gaan...

19. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @ tojo, halve trouwdag, dat zou dan pas eind september zijn..... (ik weet dat ik geen keuze heb maar ik hoop toch eerder dan dat....)
    Leuke reactie van je man! Ik ga zeker duimen dat het goed blijft gaan.

@marianita, gaat het een beetje op het wachtbankje?

@hier, sinds vrijdag puregon erbij aan het spuiten, 'eindelijk' weer actie in de toko ;) A.s. vrijdag eerste echo om te kijken hoe de follikels groeien.
    Nog 2 dagen werken en dan bijna 2 weken vrij, heerlijk ik heb er zin in. Volgende week ook een midweekje weg, naar Noord-Limburg.

20. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Lekker vooruitzicht Nijntje. Hop dat je lekker weer krijgt. Hier gaat het prima op het wachtbankje hoor. Ik ben er steeds relaxter onder. We zien wel. Zal aankomend weekend wel meer weten. Meestal heb ik al paar dagen van tevoren krampen. We zien wel.

Deel Deze Pagina