Hoi Nijntje, Wat spannend weer joh, de wachtweken. Je kunt alleen maar afwachten, hè... Hoop het zo voor jullie! Gaan jullie ook automatisch door voor IVF of wacht je eerst nog het gesprek af? Wij hadden direct na de inseminatie nr. 6 het IvF gesprek al gepland, vond ik erg dubbel. Alsof men er dan al vanuit gaat dat het niks wordt (hoewel ik zelf die gedachtes ook wel had, hoor...). Na hoeveel dagen wordt je normaal ongesteld? O ja, de utro vertraagt dat misschien? Hier gaat het nog goed. Ben wel misselijk dus moet de hele dag door eten. En heerlijk moe dus vroeg naar bed . Toch blijft het spannend hoor, er kan natuurlijk nog zoveel mis gaan tussen 7 en 12 weken! Volgende week donderdag intake verloskundige dus dan weer een echo. Ben dan ruim 9 weken, als het goed is... Hoe is het met de rest?
Hoi hoi, Hier ff een echo berichtje, nog een kleine week wachten te gaan voordat we weten of het ivf wordt of niet. Ik vind het erg spannend en hoop zo dat ik net als Jiska zwanger mag zijn van deze laatste iui.....
Lief dat jullie voor me duimden maar helaas ongesteld geworden.... Baal er van.... Ik heb meteen het intakegesprek voor de ivf aangevraagd. Ik had stiekum wel weer goede hoop dus het valt wel tegen. Jiska, hoe is het verder met je? Wanneer heb je je volgende echo?
He Nijntje, super balen voor je. Voel je je erg rot of zie je misschien ook wel uit naar het volgende traject met nieuwe kansen? Kop op en laat jezelf het weekend lekker verwennen door je mannetje! Virtual hug vanaf hier voor jou...
Hoi leen, dank je wel, helaas ligt ml met koorts op bed, dus dat zal hem niet worden De kansen zijn wel hoger als iui maar ik zie met name op tegen de punctie... Het komt wel goed hier hoor, inmiddels een rustig weekend voor de boeg, maar dat vind ik ook wel lekker.
Hoi Nijntje, Wat verschrikkelijk balen, zeg! Zeker omdat je wel hoop had deze ronde. Maar gelukkig kunnen jullie verder met de IVF. Het lijkt me geen makkelijk traject maar jullie hebben wel nog steeds kans op een brusje! Bij. IVF zijn de slagingskansen ook een stuk hoger dan bij IUI natuurlijk... Neem het er even van de komende weken. Lekker ontspannen, in hoeverre dat lukt natuurlijk, en dan met frisse moed verder! Hou ons op de hoogte! Dikke knuffel, meid... @ hier: ik heb morgen m'n derde echo, nu weer in het ziekenhuis omdat ze bij de eerste echo met 7 weken een cyste zagen zitten. De verloskundige heeft hem ook gezien ruim een week geleden. Toen was hij nog 5 cm . Ben benieuwd hoe het morgen is... Ondanks de goede echo met ruim 9 weken blijf ik onzeker hoor. Begin vorige week verdwenen veel van m'n klachten. Ineens veel minder misselijk en moe. Dan begint de twijfel toch weer toe te slaan... Als we eerst die 12 weken maar halen! Wel fijn dus om morgen weer een echo te hebben al is de reden wat minder leuk.
@ hier: net terug van de echo in het ziekenhuis en alles was weer goed! Wat een opluchting, zeg... Ze hebben gelijk even de termijn berekend (volgens de gyn is na 12 weken eigenlijk te laat?) en ben een dag vooruit gezet. Ik had er altijd een dag bij gerekend vanaf m'n IUI omdat eisprong vaak zo'n 24 uur na de IUI is, maar de bevruchting heeft dus echt exact op de dag van de IUI plaatsgevonden . Klopte precies met de grootte van het kindje. Nieuwe datum = 23 augustus. Ik kwam natuurlijk voor de cysten. Het waren er twee waarvan er 1 al weg is. De ander is nog 5 cm maar niet gegroeid dus daar gaan ze niks meer aan doen. Officieel ontslagen uit het ziekenhuis nu! Heerlijk! Hieronder een foto van ons ukkie. Je ziet heel goed de navelstreng!
Joepie! Gezond verklaard! Nu ben je officieel geen 'probleemgeval' meer hihi. Geniet ervan. En een hele mooie foto van jullie ukkie!
Hey Jiska, wat een mooie echo foto weer! Kan me voorstellen dat het spannend was toen je minder symptomen kreeg. Gelukkig heeft dit kindje besloten lekker te blijven zitten, en ook weer door de onzekere periode heen. Nu extra gaan genieten he! Heb je het je omgeving al verteld of ga je dat nog doen? Hier is gelukkig het grote balen voorbij, het is helaas niet anders. En ja ivf heeft groter slagingskansen, dus ik heb inmiddels goede hoop dat het ons echt nog wel gaat lukken. Ik schrijf nu ook mee met een groep meiden die net starten met ivf, dus dat is wel fijn. Ik heb de intake op 4 maart en waarschijnlijk kan ik de ronde daarna meteen met prikken voor de eerste ivf beginnen.
Yeaah wat een mooie echo! Het blijft bijzonder zn klein ukkie in je buik. Geniet van je zwangerschap.
@jiska, hoe is het met je? Alles nog steeds goed met de uk? Hoe is het met de andere mama's? @maaik, hoe is het met jou in het ivf traject? @hier, a.s. Dinsdag intake voor de ivf, hopelijk kan ik de ronde erna starten, Ik vind de punktie wel het engste, verder heb ik wel weer zin in actie.
Hoi Nijntje, Alles goed hier met de uk . Buikje begint al te groeien. Nu we over de 12 weken zitten kan ik er ook meer van genieten. Langzaam begonnen met denken over het kamertje, uitzet, oppas etc. Wat fijn dat jullie al best snel door kunnen nu. Zijn er wachtlijsten? Zo niet dan zou je idd gelijk de volgende maand kunnen starten, toch? Hoop het voor je... Fijn om nu gelijk door te kunnen gaan. Tja, die punctie dat is ook waar ik het meest tegenop zag toen het er naar uit zag dat het IVF zou worden... Maar je leest gewoon meer reacties van vrouwen die het vreselijk vonden omdat ze dat dan graag kwijt willen terwijl er ook heel veel zijn die het erg mee vinden vallen. En als je al een keer bevallen bent . Ik hoop dat het gewoon meevalt voor je! Succes verder in het traject en hou ons op de hoogte! Ben benieuwd naar de intake.
Hallo Iedereen, Hier gaat het goed met de kleine meid. Inmiddels alweer 7,5 maand en ze ontwikkeld er goed. Zo leuk om weer te zien. Ik wil iedereen die nog in het traject zit heel veel steun geven en succes.Hier merken we dat het een grotere impact op de relatie heeft gehad als dat we in eerste instantie dachten. Dus sterkte allen. groeten