@ hyves: zo leuk om gezichten bij alle namen te zien. nu enkel nog de juiste zpnaam koppelen aan de juiste hyves naam @ maia: heb nog geen verzoek gekregen bij hyves.... Vanmiddag toch nog even wezen wandelen met de kleine. Gister een vriendin geholpen met haar nieuwe e-reader en kreeg een sms dat het ding niets meer deed. Domme ding helemaal vast gelopen en reageert nergens meer op. Ze gaat er nu maar mee terug naar de winkel. En aangezien ik er toch was meteen maar wat andere makkelijke pc problemen op gelost voor haar. Keelpijn valt gelukkig nog mee, hoop niet dat het doorzet. Geen idee of het mijn kansen voor deze maand beinvloed, maar wil liever geen hsg en wel een mooie tweede streep op een zwangerschapstest. De tweede streep op de ovu test ben ik wel een beetje zat En dan is het meteen een leuk verjaardagskado voor mezelf, want als het eindelijk raak mag zijn, dan ben ik dat ik voor mijn verjaardag (begin maart) wel een echo heb gehad. Duimen jullie mee..... Nu nog snel even wat klaar maken voor morgen en dan lekker naar bed! Weltrusten alvast en tot morgen!
Hey meiden! @Jiska,ja hoor ik denk ook vaak zo daar ben je niet de enige in, ben nu wel gestopt om bij mezelf zo te tellen omdat ik mezelf er compleet gek mee zat te maken. Leuk weekend gehad? @Girafje,gebruik je al lang ovutesten? Ik vind het wel prettig om ze te gebruiken. Ohjee hopelijk word je niet ziek, werk je als juf? @Maia, wat doe je voor werk als ik vragen mag? Ik ga je even een pbtje sturen met mn hyves @Lobi,oke en vanaf het moment dat je op de wachtlijst staat kan het nog een tijd duren of is dat verschillend? Wat een mooie namen hebben je kindjes zeg! Ik zag dat je ook een vlindersite hebt, mooi zeg.. ga zo nog even kijken. @Jopi, mooi dat het zo geslaagd was in de Efteling! Toen wij er de laatste keer waren was er een Toyota actie toen was het ook super druk maar met een abonnement kun je gelukkig nog vaker dus dat is wel fijn! Zijn jullie nog naar een meubelzaak geweest? Spannend hoor dinsdag! Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal wat sneller, als wij voor behandelingen zouden kiezen gaan we naar medisch centrum kinderwens in Leiderdorp en daar schijnen ze niet met wachtlijsten te werken dus dat is wel fijn. Wat grappig dat je vaker in Waddinxveen geweest bent! Moeilijk lijkt me dat hoor als je niet meer kan werken. Ja idd de combi is hier erg leuk, ik vang op het moment 2 kinderen op van 11 en 8. Ik probeer het leeftijdsverschil nu ook meer los te laten ik heb er toch geen invloed op helaas, maar dat checken bij andere herken ik heel erg Leuk om nu gezichten bij een aantal van jullie namen te zien zeg en wat een mooie kindjes allemaal! Hier leuk weekend gehad, gister hebben we de kamer van onze dochter geverfd zodat het bijna helemaal af is. Nu alleen de boom nog op de muur!De muren waren nog wit en nu zijn 2 muren roze Vandaag had ik een meeting met een aantal mama's van zp. We kennen elkaar deze zomer alweer 4 jaar dus dat is wel leuk. We zijn naar kidsplayground in Apeldoorn geweest was erg gezellig.
goedemiddag. Wat is het koud he! Vandaag met m'n dochter op de fiets boodschappen moeten doen (auto kapot) maar brrrrrr! Gelukkig kon ik nu wel eindelijk haar haar snowboots aandoen werd ook wel tijd hihi @snoopy: ik werk in een bibliotheek.
Leuk zeg! Nou koud he! Maar heb dit liever dan die vieze regen En het mag van mij ook gaan sneeuwen! Ja snowboots stonden hier ook al even te wachten Heb je ook hyves?
mijn hyves is aemdgr En ja, snowboots stonden hier al maanden (vorig jaar was ik te laat en waren ze nergens meer in haar maat te koop, dus nu meteen zodra ik ze zag gekocht). En ze vindt ze prachtig dus ik ben blij dat we ze eindelijk aan konden doen. o, meisje is wakker.
@Lobi: Handig inderdaad zo'n abonnement! Hopelijk vrijdag iets rustiger dan! Gelukkig heeft je man wel alle achtbanen gehad Er staat volgens de efteling site niets gepland voor vrijdag nu maar hopen dat het weer meevalt hihi Eindelijk dan!! wat kan dat wachten soms lang duren he... Ben heel benieuwd hoe het jullie zal verlopen!! Ja wachten is niet leuk, stiekum hoop ik nog op een spontaan wondertje! Jaaa leuk!! Ik ben op woensdagen ook vrij, dus een woensdagmiddag zou ik best een x kunnen. Anders zou een xtje op een zaterdag ook kunnen wat mij betreft? Zaterdag kan ook idd, Rose wanneer kan jij een keertje afspreken? Dat is wel heel mooi dat je het nu zo kan zien... Dat geeft wel wat meer rust denk ik en geeft je ook de mogelijkheid zoveel mogelijk te genieten van het nu. Ik denk er ook zo over, maar die jaloerse gevoelens kan ik helaas nog niet aan de kant zetten Snap ik Lobi, Ik moet wel bekennen dat een coach dit voor elkaar heeft gekregen bij mij, dat ik het kan loslaten. Ja moeilijk is dat he. Er is natuurlijk nog meer gebeurt, maar dit was de druppel. Nu hebben we laatst een heel gesprek gehad en ze wil er weer voor me zijn en me steunen. Maar op de een of andere manier voelt dat te laat ofzo. Dat klinkt misschien heel hard, maar het feit dat zij zich niet in mij kan inleven doet mij veel verdriet en dan denk ik wat voor steun kan ik dan van haar verwachten. Wat kan ik dan uberhaupt van haar (nog) verwachten. Jullie situatie is inderdaad wel anders. Ik snap ook wel dat mensen er misschien niet zo makkelijk naar vragen. Alhoewel ik wel een flapuit ben en ik dat wel gedaan zou hebben denk ik... Maar zijn jullie er dan verder niet open in? Bij ons weet iedereen hoe het ervoor staat. Ik doe daar verder niet moeilijk over of zo. Ik weet niet, manlief vind het niet fijn om het erover te hebben. persoonlijk denk ik dat het ermee te maken heeft dat wij geen "druk" willen tijdens de behandelingen. Maakt mij erg nerveus altijd. Een goede vriendin weet het wel trouwens. Haha heeeeel herkenbaar!!! hihi! Ja zo voelt dat voor mij ook. Alhoewel mijn broer net zijn eerste kindje heeft gehad en als ik dan zie hoe mijn meisje met dat babietje is. Zo lief... Dan denk ik dit zou de ideale leeftijd zijn voor een brusje. Maarja... Moeilijk meid, blijf hopen op een wonder voor jou! Groetjes jopa
Hoop dat mijn hyvesnaam duidelijkheid brengt hihi! Ik moet ook schakelen hoor tussen namen van hyves en echte namen. Jammer van de e-reader, jij ook verstand van computers, fijn dat je de boel weer heb gefixt Ah keelpijn, bah is dat! Ik weet niet of het bij ook zo goed helpt, maar dokter Vogel heeft een keelspray dat echt heel goed helpt. In combinatie met zuigtabletten was mijn keelpijn enkele weken geleden snel weer over! Beterschap! Ik duim met je mee, dat zou echt een mooi verjaardagscadeautje zijn! Groetjes jopa
Hoi hoi, we zijn gisteren nog een rondje wezen fietsen (brrrrr koud!) en toen nog even meubels wezen kijken (en appeltaart met koffie gehad hih). Maar ze hadden niet echt wat in onze smaak. We willen naar een landelijke stijl in onze woonkamer. Kleuren in de woonkamer / meubels in het zitgedeelte zijn al landelijk maar nu de eettafel / buffetkast (keuken is ook landelijke stijl) Komt vast goed! Shoppen is leuk. We hebben ook een mooie spa/whirlpool gezien. Echt te gek is dat! Wachtlijst is bij het Radboud jammer genoeg wat langer. Fijn dat jij daar geen last van hebt! Was het druk in apeldoorn? Leuk die meeting. Toch handig zo'n forum! Groetjes jopa!
Ik heb geen snowboots voor dochterlief. Ze heeft wel regenlaarsjes met extra dikke sokken erin. Konden niet echt snowboots voor haar moeilijke voeten vinden. Of het was de verkeerde maat! Veel plezier in de sneeuw, heeft je meisje al in de sneeuw gespeeld? Jij hebt trouwens mooie taarten op de hyves staan! Maak je nog steeds taarten? Waar heb je het geleerd om van die taarten te maken? Lijkt mij echt een hele leuke hobby. Al een keer geprobeerd om biscuit te maken maar die was niet heel erg goed gelukt hihi. Groetjes jopa
hier lag vandaag een milimeter sneeuw dus ze heeft wat van de auto's geschraapt en dat was het. Maar ze vond het wel erg leuk dus ben benieuwd wat ze vind als het echt gaat sneeuwen M'n taarten. Dank je voor het compliment Ik doe het nu 4 jaar, heb het een periode ook in opdracht gedaan, maar kreeg het zo druk dat ik moest kiezen: verder met taarten of minderen en m'n baan behouden enzovoorts en heb toch voor het laatste gekozen. Dus nu doe ik het zo af en toe. Ehhhh heel eerlijk gezegd heb ik ook geen workshop o.i.d. gevolgd, heb het mezelf aangeleerd door veel te oefenen, veel filmpjes op youtube te kijken en de faq bij deleukstetaarten.nl is erg goed. En veel doen dus.
Hee meiden, Hier was ik ook weer We waren een weekendje weg met zijn 3tjes. Afspreken: Ik ben elke do en vrij vrij en soms de woensdag. Mij maakt het niet veel uit. Hier wil de ongesteldheid niet doorzetten. Verlies al 4 dagen donkerbruin verlies grrr me lichaam gaat raar doen. Vanmorgen toch maar testje gedaan Omo wit. Ben vandaag weer begonnen met etoszwanger worden die slikte ik bij me dochter ook.
Hoi hoi Daar ben ik ook weer eventjes, ik heb net een paar berichten terug gelezen en zag iets van arnhem en nijmegen. Ik zelf woon in de driehoek Arnhem, Nijmegen en Tiel. Sorry dat ik nog niet helemaal bij de club ben! Ik ben een student en heb deze week tentamens, waarvoor ik al dik anderhalve week aan het leren ben. Inmiddels ben ik ook bezig met mijn examenstage, wat op het moment natuurlijk erg veel tijd vergt. Gelukkig nog een half jaar en dan mag ik als het goed is mijn papiertje voor boekhouder in ontvangst nemen. Groetjes
@ snoopy: ik gebruik de ovu testen ong. een jaar denk ik. Werk als kleuterjuf en als er ergens snotneuzen zijn, dan is het wel daar. Letterlijk en figuurlijk Leuk dat de meeting gezellig was. @ Maia: Zeker koud! Mijn dochter wilde vanochtend haar nieuwe snowboots nog niet aan, dus maar regenlaarsjes met dikke sokken. Gelukkig wilde ze de snowboots wel aan toen ze thuis kwam van de oppas, dus morgen worden ze eindelijk gebruikt Heb je een verzoekje gestuurd op hyves. @ Snoopy: Heb zelf ook liever dit van die vieze regen. Van mij mag het ook best gaan sneeuwen, zolang het maar niet glad wordt! @ Jopa: Ik ben wel handig met computers, maar geen echte nerd hoor. Daarvoor moet je bij mijn man zijn! Op mijn werk weten ze mij altijd te vinden voor computerproblemen of voor het kopieerapparaat die wel eens kuren heeft De keelpijn valt gelukkig erg mee, was aan het eind van de dag wel een beetje schor, maar dat is niet zo gek als je 26 kinderen in de klas hebt! @ Rose: Heerlijk zeg, even lekker weg met zijn 3tjes. Heb bij mijn man al een verzoekje ingediend voor een overnachting met zijn 2tjes als verjaardagskado Balen dat je ongi niet doorzet! Zo frusterend als je weet dat je ongi moet worden en het laat nog op zich wachten :x @ Binby: Suc6 met leren meid! Hoop dat je alle tentamens haalt! Enne een half jaartje is gelukkig zo voorbij
Ja Rose, het werd hoog tijd dat ik weer even om het hoekje kwam kijken . Afgelopen dagen aan het werk geweest en dan komt er minder van. 's Avonds bankhangen enzo . # het weer: wat is het vreselijk koud, hè! Ga maar niet naar buiten met m'n meisje... Misschien morgen nog even bij de winkels langs maar geen uitgebreide wandel/speelpartijtje buiten nu. @ Binby: Hoe zijn je tentamens gegaan? Is dit een studie naast je werk of ben je full-time student? @ Rose: Ik heb de Etos-pillen voor de zwangerschap van m'n dochter ook af en toe gebruikt... Nu liggen ze er weer (evenals de Teunisbloemolie-pillen van Etos en nog wat van dat soort vitaminepreparaten) maar ik vergeet het eigenlijk telkens. Als ik er aan denk neem ik het wel eens in, maar niet consequent. Net als met foliumzuur . Als het zolang duurt dan versloft dat... @ Maia: ik weet nog van de oktobermama's van jouw taartenbakkerij . Ik vond ze toen al SUPERmooi! Wel verstandig dat je op den duur de keuze hebt gemaakt voor één van de twee: werk of taarten. Ik zie het bij een vriendin van me die er nu helemaal gek van wordt... Daarnaast merk ik bij haar dat ze er nu ook minder voor haar kinderen kan zijn omdat ze uren in die keuken doorbrengt (maakt taarten op bestelling).
goedemiddag. Vanochtend naar de kapper geweest en m'n haren (erg lang) flink kort laten knippen. Moet nog erg wennen. @Jiska: dank je wel. Maar het is ook flink werk, ik heb ook een periode taarten op bestelling gemaakt (ben er toevallig nu met eentje bezig voor een collega van me) en inderdaad, toen Fleur nog baby was en de hele dag sliep had ik er wel tijd voor, maar nu moet alles in dat ene slaapje want zodra ze wakker is heb ik of geen tijd voor de taart, of geen tijd voor Fleur en dan kies ik toch geen tijd voor de taart. Vandaar dat ik dus het bakken heb verminderd want het is echt meer dan een hobby van me. Maar helaas, nu doe i het nog zo af en toe.
Hee meiden! Ik ben er ook nog wel, maar eventjes niet zo actief hier. Heb al 3 keer een bericht getikt maar telkens weer verwijderd, omdat ik de goede woorden niet kan vinden. Maar alles gaat oke hier, gelukkig
Ik ben er ook nog heb wel alles gelezen maar nog geen tijd gehad om te reageren. Verder alles goed nu druk met de verjaardag van mn dochter die zondag alweer 3 wordt. En toch wel heel erg benieuwd naar de uitslag volgende week...kom gauw weer even reageren!