hey meiden! lobi en maja beterschap met de kindjes! niks aan als ze ziek zijn, blijf t zielig vinden! jopa ga je met je dochter naar een kinderpsychiater? mag ik vragen waarom? of heb ik t verkeerd begrepen? @ hier: nou sinds een dik jaar ik weer naar het cb, ging daar nooit meer heen (manlief ging dus) want ik heb altijd ruzie met die lui, zo betweterig enzo ( ik ben zelf pedagoog...oeps) maar goed iig, groeit ze keurig volgens het boekje en meer dan dat zei de kinderarts |(hoezo meer dan dat?) zei: verbaal loopt ze flink voor... Ik verschoot van kleur want ik dacht dat ze verbaal ietsjes achter liep...nee zei de kinderarts ze kan al veel meer woorden dan ze hoeft te kennen (ze gaf even een show van allerlei moeilijke woorden en kleuren weg) In iedergeval grappig om het even te zien en te horen van een ander. Verder alles prima. Vanmorgen naar de gyn geweest: uitslagen testen van mij: hormonen zijn goed, clomid doet goed zijn werk cyclissen zijn verkort dus nu 6 maanen zo door gaan en klussen maar, als dan nog geen zwangerschap dan weer terug komen voor evt, verdere trajecten maar dan moet ik wel iets slanker zijn (ben 85 kilo en zon 20kg te zwaar..i know)...dus maar eens bedenken hoe ik die 10 kilo eraf krijg! zucht, puf, geen zin...
Hoi meiden! Hier gaan we helaas alweer ronde 20 in want morgen is mn nod maar voel aan alles al dat het weer niet raak is Daarnaast heb ik ook een test gedaan (doe ik soms omdat ik dan niet zo word overvallen maar me er al op voor kan bereiden) en die was helaas helemaal wit. Ondertussen zijn we er steeds zekerder van dat we toch nu al de mmm in gaan. Ook al ben ik bang voor de hormomen ik wil het toch proberen zodat ik er in ieder geval alles aan geprobeerd heb en mocht er nooit een tweede kindje komen ik niet leef met het idee "hadden we maar...". Aanstaande maandag hebben we een afpraak staan bij de gyn dus dan zullen we wel horen hoe en wat. @mandysmamsie, is je dochter weer helemaal beter? Ja ik geniet stiekem ook altijd van dat extra knuffelen als ze ziek is @rose, jullie ook zo'n verjaardagen maand, hier hebben we dat in maart altijd @sumshine, zo je dochtertje slaapt al vroeg niet meer 's middags zeg. Hier slaapt ze met 3 jaar nog steeds haha maar zie om me heen idd enorm veel verschillen daarin. Fijn dat alles goed was bij het CB! En helemaal leuk om te horen dat ze verbaal zo voor loopt toch Ook fijn dat alles bij de gyn goed was, ik hoop dat verdere trajecten niet nodig zijn maar dat je gewoon snel zwanger bent @Lobi, beterschap voor je dochter hopelijk voelt ze zich gauw beter! Hoe was de info avond over pleegzorg? @Jopa, Wat fijn dat de thema avond een succes was en ik kan me voorstellen dat het fijn is om er met mede-mama's over te kunnen praten. Jeetje wat spannend zeg nu komt de ICSI echt heel erg dichtbij! Welke medicatie krijg je nu allemaal als ik vragen mag? @Maia, ook al een ziek meisje beterschap! Gelijk heb je dat je haar lekker een dagje thuis hebt gehouden! Hopelijk slaap je zelf ook weer wat beter! Nog niet ongesteld of verschijnselen ervan?
@lobi: ik weet het, maar ze deden al een beetje moeilijk dus ben allang blij dat ik gewoon thuis kan blijven. Maar ga het nog wel van de week even navragen. @sumshine: dank je wel! En goed van je dochter hoor! @snoopy: toch balen dat hij negatief is. Nou dan laat ik hier de bom ook maar vallen. Ben zwanger. Ik had al een week wat steekjes, gevoelige borsten maar dat heb ik de laatste maanden altijd als ik gewoon ongesteld word. Maar zit nu op dag 35 dus denk, ga toch maar testen en meer van 'dan kan ik ophouden met mezelf dingen indenken' en minder van 'ja ik ben zwanger' en toen kwam er zojuist dus een tweede steep. Een ontzettend donkere tweede streep. Precies een jaar nadat ik een miskraam kreeg (gisteren vorig jaar). Bizar. Ik moet nog even wennen want had dit niet verwacht. Jeetje, wat leuk.
@ Maia: Gefeliciteerd meid! En dan zal ik ook maar meteen een 2e bom laten vallen, want ik ben ook zwanger! De bloeding die ik vorige week had is een innestelingsbloeding geweest! Moet nog een beetje aan het idee wennen! Had nog een paar testen van zwanger en kids liggen, maar wat een rotdingen zijn dat zeg! Krijg wel een tweede streepje, maar heel licht. Denk nu maar zo, een tweede streepje is een streepje, hoe licht ook! Heb gister een test gekocht, maar die kan ik nu nergens meer vinden (de vergeetachtigheid begint nu al!) Ga vanmiddag even een nieuwe test halen en dan wil ik een knallend resultaat zien!
OMG girafje, wat leuk! jij ook gefeliciteerd dan. En dus spontaan dan toch? omdat je wel al richting de mmm ging? wat fijn dan voor jullie!
@ Maia: Ja helemaal spontaan! We waren inderdaad bezig met onderzoeken in het ziekenhuis en ik zou een baarmoederfoto krijgen als ik ongi was geworden. Dat hoeft nu mooi niet! Voor jou ook toppie hoor, wel bizar een jaar na de mk! Kunnen we mooi samen verder kletsen bij de oktober mama's!
nou dat vind ik sowieso wel gezellig (al zijn er volgens mij 2 of 3 oktober topics *zucht* wat is er mis met gewoon 1 ) mijn moeder komt zo even langs, die heb ik net gebeld.
Nou meiden gefeliciteerd hoor! Wordt meteen een stuk rustiger hier, maar t is jullie gegund! Ik wens jullie een mooie en vooral gezonde zwangerschap toe!
Meiden de pleegzorgavond was heel fijn. Heel leerzaam en indrukwekkend, eigenlijk zijn we alleen maar enthousiaster geworden! Super dus!!! Gisteren wel gehoord dat de zoon en zijn vrouw van de vrouw van mn vader, (volgen jullie t nog?, zwanger zijn van de 2e. Dat is dan altijd wel weer even een stomp in je maag vind ik...
@ Lobi: Dank je wel meid! Hoop dat jij ook ook snel op de roze wolk mag klimmen! En ik hou jullie in de gaten hoor meiden!
Snoopy knuffel voor jou meis. Ik voel met je mee... Wel knap en dapper dat jullie de beslissing hebben genomen! Zal vast ook als een opluchting voelen lijkt me..?
@lobi: dank je! Maar ik blijf hier af en toe spieken als het goed is want ik gun het jullie allemaal zo ontzettend! Fijn dat de avond van pleegzorg zo goed bevallen is. Een goede beslissing hebben jullie dus gemaakt!
@ Lobi: Dikke knuffel voor jou meid! Het is nooit leuk om te horen dat een ander zwanger is als je er zelf zoveel moeite voor moet doen. Top dat jullie nog enthousiaster zijn geworden over pleegzorg! @ Snoopy: Voor jou ook een dikke knuffel! Hoop dat je maandag met een goed gevoel weg kan gaan na het gesprek met de gyn!
Wow ik denk even snel bijlezen en gewoon 2 zwangeren op 1 dag! Super gefeliciteerd Maia en Girafje!!! Het is jullie gegund, ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe
Girafje en Maia, van harte gefeliciteerd! geniet van het kleine wondertje. Nu de rest nog. Wij willen ook zo graag! Ik nu een verlaten eisprong met bloedingen? Toch wel weer raar. maakt me zo onzeker. groetjes
Hoi meiden, even snel tussen alle bedrijven door. Maia en Girafje, GEFELICITEERD! Een voorspoedige zwangerschap toegewenst! Snoopy, digitale knuffel voor je omo test en je "ik wordt weer ongi" gevoel. "fijn" dat je de knoop hebt doorgehakt, hoop dat de behandelingen net datgene zijn dat je binnenkort een positieve test mag hebben! Heel veel succes! Over mijn medicatie, heb ik in huis! Koelkast ligt vol hihi. Begin eerst met Decapeptyl later komt daar Puregon 200 eenheden bij vervolgens de pregnyl spuit voor de eisprong en daarna ondersteuning bij de innesteling met 3x daags Utrogestan (soort capsules die je vaginaal in moet brengen) Hoop dat ik het allemaal nodig ga hebben...! (en dat de poging niet wordt afgebroken door geen reactie op de hormonen. (dat had ik de vorige keer) Ik ben benieuwd waar de gyn mee gaat komen bij jullie! @Lobi, dochterlief een beetje opgeknapt, en jij? Fijn dat de pleegzorgavond leuk was. Knuffel voor jou meis, ik heb er ook nog steeds moeite mee als mensen zeggen dat ze "zomaar" ineens zwanger zijn. Leef met je mee! Heb jij binnenkort nog een gesprek in het ziekenhuis? @Sumshine, mijn dochter heeft autisme, heeft een diagnose gekregen maar morgen gaan we een second opinion laten uitvoeren bij een kinderpsychiater. Wij twijfelen aan de uitkomst van de GZ psycholoog vandaar. Dus spannend morgen. Verschillende gesprekken met allerlei mensen en onderzoeken bij dochterlief. Als je pedagoog bent snap ik dat je moeite hebt met het cb hihi Overgewicht hier ook, gelukkig door meer bewegen en letten op wat ik eet hier al flink wat gewicht eraf. Wens je heel veel succes meid! Hoe lang ben je als ik vragen mag? Hier gaat alles goed, lekker druk weekje zo. Manlief is vanavond met werk uiteten en ik ga met dochterlief even naar de mac donalds. Kan zij even spelen en maken wij het ook even gezellig. Morgen dus bijna hele dag in ziekenhuis met dochterlief en dan alweer weekend. Zondag weer naar de efteling, heb ik zin in! Fijne dagen meiden, Groetjes jopa
Soms zou een luikje in de buik toch echt een uitkomst wezen he? Probeer op je lijf te vertrouwen meid, ik duim voor je! Groetjes jopa
yeaaaah *stuiter de stuiter* gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap!! Echt super leuk! Hier nog geen positieve ovutest gevonden, we testen en klussen rustig verder Verder weinig te melden, erg druk met alle veranderingen op mijn werk.
dank jullie wel dames! @rebma: wat spannend toch allemaal he. En zo lastig dat afwachten. Dikke knuffel. @jopa: nu wordt het dus echt 'echt'.
Dank jullie wel dames. Ik blijf net als Maia meelezen hoor! Gun jullie natuurlijk ook snel een mooie zwangerschap!