2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt, ja dat zou ik wel wat vinden. Want de gyneacoloog kan nog zo zeggen niks aan de hand. Maar waarom dan niet?
    De acupuncturist ja die merkt wel iets maar ja daar houden we ons dan maar aan vast;). dus eitje in mij en zaadcelletje sla nu eens aan het knuffelen en lichaam maak een lekker nestje.;)
    @ maia, bedankt en heel veel gezondheid met je zwangerschap!
    groeten

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Bedankt trouwens voor alle lieve digi-knuffels! Het is hier zoals verwacht echt doorgebroken en heb nu mega koppijn dus ga gauw mn bed opzoeken:(

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

He gatsie snoopy :(

Hier madam lekker aan het carnavallen op het psz.
    Ik ben de grote weggooischoonmaak aan het doen op zolder. haha ;) Weg met alle zooi.
    Zijn er nog meiden die gaan carnavallen?

4. Rose1982

wat is het hier rustig meiden?

Hier word streepje van ovutest al iets donkerder en heb veel slijm vandaag dus denk dat me eisprong er aan gaat komen :D

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    [Girafje en maja! GEFELICITEERD! wat een super nieuws! en wat een mooie bom om te laten vallen hahahaha!! Heel erg gefeliciteerd! het is jullie gegund!

Snoopy waardeloos dat de ongie is gekomen, dus nu mm in?

@ mijn lengte: erg klein van stuk hahaha 1.63 (klein en dik) hahaha....Moet echt ff afvallen maar zooow geen zin!

6. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hé, wat een goed nieuws hier, dat geeft de burger moed ;). Maia en Girafje, van harte gefeliciteerd, wat leuk!!!!

Snoopy, wat balen van de ongi.... ben je er al helemaal uit of je IVF/ICSI wil?

Jopa, leuk, zondag naar de Efteling! Wil ik ook graag een keer met dochterlief heen, maar ik denk dat het sprookjesbos nog too much voor haar is. Ze is nogal angstig voor beesten/poppen etc. namelijk ;)

Rose, veel plezier :D

Rebma: lees dat je acupunctuur doet, heb ik ook wel eens gedacht om te gaan doen. Bevalt dat goed??

Ik had hier toch ook verteld dat wij zelf afgehaakt waren voor de IVF? Nou, heb nu toch een raar verhaal. We hadden maandag evaluatiegesprek in het ziekenhuis en de IVF-arts die wij nu spraken zei dat we een goed besluit hadden genomen. Want aan de hand van onze uitslag (probleem = sperma man), zou het advies zijn: niet behandelen, maar nog een half jaar/jaar wachten :$. Zij snapte het eerdere advies dus ook niet helemaal. Nu ging ze onze case nog even overleggen met de andere artsen en manlief moet voor de zekerheid nog 1 keer zaadjes inleveren en dan belt ze ons of we wel IUI kunnen gaan doen. Na ja....

Ik ben zoals jullie merken niet zo'n trouwe berichtenposter, maar vind het wel leuk om met jullie mee te lezen en af en toe te posten ;)

fijn weekend allemaal!

7. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Girafje en maja! GEFELICITEERD! wat een super nieuws en nog wel 2 tegelijk...pff! Heel erg gefeliciteerd! het is jullie gegund!
    Rose... lekker klussen dus ;)
    Snoopy ongi geworden dus... Dat is K. En wat gaat er nu gebeuren?

Hier rommelt het, meisje ziek, mannetje ziek en ik....eruggg moe.
    Lekker ff de voice of kids kijken en verstand op nul
    Fijn weekend allemaal!

8. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie dames!

@rose: carnaval ze!

@zon: dat is inderdaad wel een beetje vreemd.

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hahaha zon wat spannend dus! nu wel weer terug naar de gyn met nieuw zaad?

mandy: beterschap voor t thuisfront!

10. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is er niks uit alle onderzoeken gekomen. Ik voel me hierdoor nogal machteloos. Zoals ze zeggen in het zk binnen de marge niks te vinden. Geen advies, maar als we het zat zijn mogen we wel IUI proberen. Ik ben snel moe en erg snel van slag door hormoonwisselingen, hoofdpijn, erg kort lontje en veel last van de menstruatie. Ik las toen ergens dat acupunctuur mogelijk hier verandering in zou kunnen brengen. Dus dat ben ik aan het proberen. Bevalt het? ja merk wel veranderingen. geen pijnstilling meer nodig tijdens de menstruatie terwijl ik hiervoor regelmatig bijna flauwviel met pijnstilling. Ik heb eens in de 3 weken acupunctuur en daarnaast chinese kruiden. Hij kan dingen die tijdens het verloop van mijn cyclus verklaren en de kruiden past hij hierop aan. Ik ben er nog niet en hij weet ook niet hoelang het nog bij mij duurt, maar hij heeft wel vertrouwen dat als ik in zijn ogen weer ying yang ben dat het echt gaat lukken.:( Allemaal wel een beetje zweverig, maar het geeft mij wel steun.
    Ik vind het moeilijk om te bepalen wanneer we de stap naar iui zullen zetten. Al roep ik het bijna wel 2 x per maand nu gaan we een afspraak maken voor iui. Als ik ongi wordt en als man lief niet wil rond de eisprong.;)
    hier ook niet heel fanatiek met schrijven maar vind het fijn om mee te lezen.
    goed weekend

11. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hoi Rebma,
    Kan ik me voorstellen dat je je machteloos voelt als er niks gevonden is, maar het gebeurt maar niet.... Wat dat betreft is het makkelijker om zoals wij te weten waar het aan ligt. Hoe lang zijn jullie nu 'bezig' voor een 2e kindje? Hier nu denk ik dik anderhalf jaar. De eerste hebben we 2 jaar op moeten wachten. Fijn wel dat je baat hebt bij acupunctuur. Voor mijn cyclus hoef ik het op zich niet te doen, heb weinig last van menstruatie en cyclus is vrij regelmatig. Maar ja, toch denk ik wel eens dat het nog een beetje zou kunnen helpen ;). Ook omdat ik nogal een piekeraar ben, dus misschien word ik dan wat meer 'zen.' En over de stap zetten naar mmm: één ding weet ik nu zeker; je moet helemaal achter je behandeling staan en er 100 % voor gaan. Denk dat je er op een gegeven moment wel aan toe bent om de knoop door te hakken. Maar ik hoop voor je dat het tóch niet nodig is! ;)

12. Rose1982

Jaa eindelijk een positieve ovutest ik was al bang dat ie niet meer kwam deze maand.Ben benieuwd wat me lf deze maand is dan. :) Dus vriendlief maar weer eens lief aan kijken vanavond haha

Sumshime zo herkenbaar ik heb een bmi van 35 :( Ben al 10 jaar aan het lijnen alzoveel verschillende dieeten gedaan. Kwam erna alleen maar meer mee aan. Ik heb dit jaar ook al weer tig pogingen geprobeerd. morgen ga ik weer beginnen. (poging 1384975 ofzo)

Hoe is het met de 2 zwangere dames?
    En met de rest natuurlijk.

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rose: Met deze zwangere dame gaat het goed! Heb 8 maart de 1e echo en kan niet wachten om dan het wonder in mijn buik te zien!
    Gelukkig nog weinig last van zwangerschapskwaaltjes. Heb enkel last van de hormonen en gevoelige borsten!

Hoop dat je vriend zin heeft vanavond!

14. Maia

Maia Niet meer actief

@rose: fijn dat je ovulatietest posi was. veel plezier vanavond dan.

@rebma: wat naar dat er niets uit de onderzoeken is gekomen.

nou met deze zwangere gaat het redelijk, ben flink misselijk en erg moe maar dat laatste komt voornamelijk omdat ik ook verkouden ben en dus erg slecht slaap. Maar voorlopig mag ik niet klagen. Vind het wel erg spannend en loop constant naar het toilet om te kijken of het niet toch fout is gegaan. stom he.

15. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh maia heb asjeblieft vertrouwen en probeer er van te genieten zolang het goed gaat. Je weet het nooit zeker van te voren hoe het zal lopen. Maar nu is het goed, dus genieten!

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

@Lobi, wat fijn dat de pleegzorgavond zo leerzaam was en dat jullie nog enthousiaster zijn! Ik blijf dat ook hebben hoor als er iemand zwanger is je wil het zelf gewoon ook zo ontzettend graag.

@jopa, ik vind het wel heel fijn dat je ook met ICSI gaat starten zodat ik een beetje weet wat er komen gaat (zie verhaal hieronder;)) ook al is het per persoon natuurlijk helemaal verschillend. Ik start ook met Decapeptyl en daarna Purgon,pregnyl en daarna nog utrogestan. In welk ziekenhuis loop jij nu? Hoe doen ze het daar wat betreft de terugplaatsing? Ik kreeg namelijk te horen dat ze hier liever kiezen voor 1 embryo per keer terwijl ik juist dacht dat ze er liever 2 deden ivm meer kans.

@rose1982, ik hoop dat je straks kan vertellen dat je een positiev zwangerschapstest hebt meid!

@zon1980,wat raar zeg dat ze elkaar zo tegenspreken dan! Ik ben benieuwd wat er straks uitkomt.

@mandysmamsie, je dochter en man alweer een beetje beter?

@sumshine, ja we gaan nu idd de mmm in zie verhaal hieronder;)

@Rebma, ik hoop dat de accupunctuur misschien wat wonderen verricht. Ik heb er ook weleens aan gedacht moet ik zeggen.En idd de echte stap zetten is moeilijk he, al vind ik de onzekerheid ook erg moeilijk.

@Maia en girafje, fijn dat het goed met jullie gaat en leuk dat jullie hier nog meelezen:)

Nou we zijn vanmorgen naar de gyn geweest en ik zit nu een beetje zo:$ eigenlijk. We kunnen namelijk al direct starten met ICSI wanneer ik straks ongesteld ben. Ergens natuurlijk heel fijn dat we zo snel al terecht kunnen maar het komt ook wel heel erg dichtbij zo ineens.. Uiteindelijk hebben we nog zelf de keuze wanneer we willen starten hoor maar we willen er eigenlijk ook niet te lang mee wachten. Ik heb gelijk al een recept meegekregen en een lijst met welke dagen welke hormonen etc. Ik heb ook gelijk weer bloed laten prikken en nu hoeven we alleen nog een afspraak te maken met de fertiliteitsverpleegkundige voor een prik instructie. Nou ik ben dus redelijk overdonderd maar ook wel een beetje opgelucht dat ik weet waar we nu aan toe zijn. Ik heb een hoop vragen kunnen stellen dus dat was wel fijn.

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Snoopy: Snap dat je even overdondert ben meid! Wel geweldig nieuws voor je! Misschien wordt je wel een decmber 2012 mama ;)

18. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

@ snoopie... lekker even laten bezinken, en dan komen jullie er vast we weer uit!

Hier is dus weer de ongi gekomen, een keer op tijd, dus we zijn al weer een maand verder... pfff
    FF balen dus, ik kom laters wel weer!

19. Maia

Maia Niet meer actief

@snoopie: logisch dat je overdonderd bent, maar wel fijn dat je de kans hebt om zo snel te starten! Laat het even bezinken.

20. Rose1982

@snoopy jeetje dat is ineens schrikken zo snel :) maar wel fijn dat je zo snel terecht kan. Pfff lijkt me toch weer een hele stap.
    Ben je van je dochter wel spontaan zwanger geworden?

@Maia ik snap je onzekerheid, maar probeer lekker te gaan genieten meis. :)

@mandymamsie he jakkus :( Gelukkig wel mooi op tijd maar toch weer een teleurstelling.

@ Positieve ovulatietest, hebben jullie ook weleens 2 dagen een knaltest gehad?

Deel Deze Pagina