2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

ja als je er dichtbij woont is dat ook wel weer zo ;)

2. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas welkom hier.
    Hier een zoontje verwekt in 8 maanden. Nu reeds +- 1.5 jaar bezig. Van de zomer door de mm geweest maar bij mij nog mijn partner niks uitgekomen. Nu bij een acupuncturist die wel wat energie problemen bij mij heeft gevonden. Weet niet in hoeverre ik dit moet geloven maar had duidelijk minder klachten van mijn menstruatie toen ik daar geweest was.
    Hier ook niet zo actief op het forum, maar wel prettig om te lezen en af en toe wat te posten.
    Nu bijvoorbeeld op het wachtbankje. Moet vandaag, morgen overmorgen ongesteld worden. Elk toilet bezoek is een hel.
    Testen doe ik niet aan voordat ik echt overtijd ben.
    groeten rebma

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ow spannend rebma! hoop t voor je! DUIM DUIM DUIM

4. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Duimen draaien voor Rebma.... spannend hoor!

5. Hamsteren

Jeetje wat is het hier rustig zeg.... gebeurt er nog iets?
    Ik heb vandaag maar met brooddeeg gespeeld.
    Samen met mijn kleine smurf en stiefzoontje (8)
    Best geinig eigenlijk, had ik nog niet eerder gedaan!
    Morgen lekker alles verven en klaar is klara.

Bij gebrek aan beter nieuws moeten jullie het hier maar mee doen! Fijne avond allemaal!

6. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mandysmamsie - oef dat is ook wel erg lang ja... Veel succes bij de gyn, en natuurlijk alvast een leuk verjaardagsfeestje gewenst!!!

@sumshine - daar ben ik best bang voor; stel dat het eindelijk een keer gaat lukken, dan is het afwachten of het nog goed gaat natuurlijk... hoor zoveel verhalen om me heen van meiden die een miskraam hebben gehad. Zal vreselijk zwaar zijn lijkt me :x

@rebma - en...? hopelijk goed bericht!!! ik zit ook te wachten en herken dat van het wc bezoek... Ik moet morgen officieel ongesteld worden. Altijd vreselijk zo die laatste week, bij mij slaat de hoop altijd al om in een soort van depressie en die wordt nog erger zodra ik ongesteld ben, na een week gaat het weer wat beter...

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

ik wil goed nieuws horen :) vorige maand hadden we 2 zwangere meiden. Deze maand wil ik er weer een paar hahah

8. Ben wel heeeel erg benieuwd naar Rebma!!!

9. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig hoe jullie met meeleven.
    Nog niks maar heb nog geen test durven doen. Wacht het nog even af. We houden het nog even spannend;) oh ik durf het bijna niet te hopen
    Gr rebma

10. Maia

Maia Niet meer actief

ik duim voor je Rebma :) spannend hoor!

11. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Jeetje, wat een leuk topic en zo herkenbaar! Mag ik ook meeschrijven?

Sinds oktober 2010 probeer ik zwanger te worden van een tweede kindje, maar het schiet niet op. Bij mijn dochtertje heeft het 11 maanden geduurd. Ik had gehoopt dat het bij een tweede sneller zou gaan. Je hoort zo vaak dat je na een bevalling vruchtbaarder bent, maarre...ik niet dus :)

Deze week is de eerste stap in het medische circuit gezet; volgende week krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek. Afhankelijk van de uitslag ben ik daarna aan de beurt.

Trouwens, het valt mij op dat veel dames hier een keizersnede hebben gehad. Ik ook. Mijn dochtertje lag in stuit en zij is via een geplande keizersnede ter wereld gekomen. Mijn huisarts zei dat het wel invloed kon hebben. Wat is jullie ervaring? Hebben jullie dat ook weleens te horen gekregen?

12. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lonit,

Ik ben ook net begonnen met meekletsen, die herkenbaarheid is wel erg prettig... Ook rond zelfde tijd begonnen met oefenen voor een 2e, gisteren weer ongesteld geworden dus gaan weer een ronde verder helaas. :x

Rebna, al een test gedaan??????

Alvast fijn weekend allemaal!

13. Rebma doe eens een testje!!!!!:$

14. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS geen keizersnee gehad, dus hier kan ik niet over meepraten!

Wel ook twee weken geleden begonnen in de MMM... Alleen kunnen we pas eind maart weer terecht voor de vervolgafspraak. Even geduld hebben dus...

15. Lonit, van harte welkom hier hoor! Gezellig:)

Ik heb inderdaad ook een keizersnede gehad. Ik heb nog geen enkele gyn gehoord dat dit van invloed zou kunnen zijn, maar ja of je dat dan maar moet geloven is een tweede;)

Leen balen zeg... :x

16. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lobi - ja idd balen. Was er dit keer van overtuigd dat het was gelukt, gek hoe zoiets in je hoofd kan gaan zitten en je jezelf voor de gek kan houden... Vanavond maar aan de wijn...

17. Ik zeg: proost!

18. Hamsteren

Lonit welkom helaas.
    Ik heb geen kz gehad, eigenlijk had ik een bevalling van 10x niks.
    Ik liep 2 dagen rond met voorweeen, was op de uitgerekende datum nog lekker uit eten geweest met krampen.
    Maar de bevalling zelf... wow, die gun ik iedereen, 3x persen en toen me lieve meisje in mijn handen. En nog thuis ook, erg gezegend dus.
    Afspraak bij de gyn was niet door gegaan, geen oppas.
    Helaas hebben wij niet de luxe van oppas.
    Mandy is wel gesteld 2x te oppas geweest in haar 4 jaar tijd, dus ehmm... wel lekker even schooltje, hebben het mannetje en ik ook weer eens tijd voor elkaar.:)
    Gister lekker buiten geweest, want het is druk in huis.
    Als mijn stiefzoontje (8) er is, is het altijd een gekke huis, pfff en dat een week lang. En het is ook echt wel gezellig, maar zo drukjes.
    Maar voor de kids is het leuk, hihi, dat is prio 1.
    Nu staat er een bananenbrood (recept uit boodschappen maart) in de oven, hebben we samen gemaakt.
    Ha.. als het wat is laat ik het wel weten, want ik ben totaal geen keukenprinses!;)
    Ik las weer over ongi's, vreselijk balen is dat.
    Rebma je houdt het spannend voor ons zeg, maar ook wel knap dat je je niet gek maakt.
    Als ik al test doe ik dat alleen maar voor de wetenschap dat het toch niet zo is, dan word ik namelijk dezelfde dag of de volgende dag ongi.
    Hoe typisch is mijn vrouwenlijf.;)
    Verder weinig nieuws. Als ik weer een afspraak heb gemaakt bij de gyn horen jullie het wel.
    Grappig niemand weet het eigenlijk. Hoe fijn is dit forum dan!
    Fijn weekend vast allemaal!:D

19. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het wachten, maar dan krijg je ook wel wat.
    Ja het is gelukt. Ik ben zwanger. Het kan dus echt ook nog na 1.5 jaar. Voelt heel onwerkelijk, waarom nu wel en al die andere maanden niet. Ik weet het niet, maar het boeit niet. Misschien de acupunctuur met chinese kruiden. Ik zou zeggen geen medische reden gevonden dan proberen. Het was ook de eerste keer namelijk dat ik volgens hem de hitte in mijn lijf kwijt was. grappig he.
    Ik ga genieten, maar vind het ook wel weer heel spannend. Ik blijf voorlopig wel meelezen.
    Voor iedereen een roze 2012
    groetjes Rebma

20. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rebma wat goed!!!! Gefeliciteerd!!!! Dat biedt weer hoop voor alle wachtenden hier (in ieder geval voor mij).
    Lekker genieten inderdaad en die Chinese kruiden... hmmm. Ik ga me er eens in verdiepen.
    Voor jou een superweekend gewenst :)

Deel Deze Pagina