2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

Rebma: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! joehoe, wat ontzettend fijn voor je :D :D :D super joh!

@lobit: welkom hier.
    Ik had geen keizersnede, maar wel een curretage en sindsdien lukte het niet meer (tot vorige maand), dus kan me voorstellen dat zoiets best veel invloed kan hebben.

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier ook geen keizersnee gehad (gelukkig niet pfff lijkt me echt niks)

Yeahhh Rebma :) :) :) :) gefeliciteerd meis ga er lekker van genieten.

Hier vanmorgen alweer wat ligt bruinverlies, dus het zal vandaag ook wel weer doorbreken. :(

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Aaah rebma wat mooi! Gefeliciteerd!! WOUWIE! lekker op die roze wolk zitten! Wat had je nu precies gedaan? chinense kruiden? wie wat waar? geef vooral tips...hahahahaha

@HIER: geen keizersnee gehad, wel een mk en met pillen die je dus vaginaal inbrengt een missed abortion opgewekt zeg maar, mijn lijf stoote het niet zelf af maar het hartje was al een aantal weken gestopt met kloppen toentertijd, gelukkig was me een curretage bespaard gebleven...Al weet ik niet of het invloed heeft, het is al ruim een jaar geleden en nog niks helaas....wachten duurt lang!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wauw Rebma gefeliciteerd!!!!!!!!!!
    Sorry meiden dat ik hier niet meer zo actief ben, ik schrijf nu eigenlijk meer mee bij het topic vruchtbaarheidsbehandelingen aangezien we volgende cyclus met ICSI gaan beginnen.
    Daarnaast vind ik het soms best weer confronterend al die zwangeren, een beetje wat je ook meemaakt bij de NOD topics. Al ben ik natuurlijk blij om al die positieve verhalen te horen;)

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi meiden,

Mag ik ook af en toe mee komen kletsen?
    Wij zijn ook sinds oktober 2010 bezig voor een tweede, maar helaas ook nog niet willen lukken. :(
    Moet wel zeggen dat ik het deze maand iets meer los kan laten gelukkig en wat meer m'n gedachten op iets anders kan richten, ipv op temperaturen en ovu-testjes doen :p

Lonit: ook ik ben bevallen met een ks, maar heb eigenlijk nooit iets gehoord dat het daarna nog moeizamer zou gaan ( ook wij hebben 11 maanden over de eerste gedaan, dus we lijken wel op elkaar ;))
    Onze zoon is in februari 2008 geboren.

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Rebma: gefeliciteerd!! Altijd fijn om te lezen dat het toch nog goed kan komen ;)

7. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Gefeliciteerd Rebma!!! Toch de chineese kruiden!

Ik ben nieuw hier. Maar ik voldoe helaas aan de eigenschappen en ik heb ook een ks gehad. Onze deadline voor MMM is mei. Ik ben ook bij de accupunctuur langs geweest maar het wil niet vlotten, mijn cyclus wordt zelfs langer ervan. Ze is nog niet zo ervaren. Misschien moet ik een ander zoeken.

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi welkom elba en remmar,
    Elba hoe ging het met de eerste? Was het wel sneller oid?

9. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Bij de eerste hebben we er 11 maanden over gedaan, dus wel sneller, niet el rapido, maar wel sneller. Gek genoeg ben ik wel gerust gesteld dat ik niet de enige ben met dit probleem bij de 2e. Want het leek me zo raar uit te leggen. 1e zonder hulp en 2e met. Of was dat voor jullie niet raar. Is het niet raar dat je voor een 2e naar het ziekenhuis gaat? Want soms zeggen mensen, wees toch blij met een en spaar je dat gedoe, maar voor mij is dat toch anders.

10. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Elba: ik herken wel jaar je zegt.
    Veel mensen zeggen inderdaad, wees blij je hebt toch een gezond kindje?
    Maar voor mijn gevoel is mijn gezinnetje nog niet compleet.
    En moet wel zeggen dat het gevoel sterker is geworden nu onze kleine man al naar de kleuterschool gaat. :(
    Ook mijn man heeft zo iets van we gaan niet all the way voor een tweede.
    Maar ach we zien wel tegen die tijd.

De onderzoeken in het zkh hebben niets "vreemds" laten zien. Daar hebben wij 7 februari de uitslagen van gekregen. En zijn toen dus weer voor een half jaar naar huis gestuurd.
    Dus eigenlijk heeft de ooievaar tot 7 augustus de tijd om langs te vliegen, maar hebben er zelf 28 augustus van gemaakt, is makkelijker te onthouden, is m'n neefje namelijk jarig.

12. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Remmar en Elba, Join the club...!
    Tja wel een geruststelling dat je niet de enige bent inderdaad. Ik vond het ook heel gek dat het bij de 2e niet zo makkelijk gaat. Ik merk dat ook steeds meer mensen zich afvragen waar de 2e blijft. Sommige vrienden weten hoe het zit, anderen niet.

Gisteren vertelde een van mijn beste vriendinnen dat ze zwanger is. Ze wilde nooit kinderen... Toch met de pil gestopt, en niet eens ongesteld geworden maar gelijk zwanger :( . Ik zat er met een ontzettend dubbel gevoel; heel erg blij voor ze want ik gun het iedereen om mee te maken hoe het is om een kindje te krijgen, helemaal haar! Maar toch wilde ik het liefst naar huis rijden en in bed gaan liggen... Tja, ik zit dan ook nog een mijn 'depressieve periode' na net ongesteld te zijn geworden :p

Sorry, beetje lang verhaal geworden maar wellicht herkenbaar voor jullie...

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Leen: heel herkenbaar. ;)
    Ik was gelijk met mijn zus met de pil gestopt. Zij voor de tweede en wij voor de eerste zonder dat we het van elkaar wisten. Maar ons nichtje is bijna een jaar ouder, want m'n zus telde meteen aan. Dit was ook al zo bij de eerste. Ook bij ons op het werk waren er 2 collga's heel snel zwanger van de tweede. Terwijl ik me eigen maar groot liep te houden.
    Heb het uiteindelijk op het werk wel verteld. Moet wel zeggen dat dat wel wat frusti heeft weggehaald.

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, dat vind ik ook altijd heel lastig als andere zo makkelijk zwanger zijn en jou dan dingen gaan zeggen als, jemoet het in het midden van je cyclus doen, duh.
    Een vriendin van mji heeft net een tweeling gekregen en ik had toch ook echt gemengde gevoelens. Zij is ook later begonnen dan ik. Tis wat. En mensen die geen kinderen willen of het echt bij 1 of 2 willen houden neem ik eerlijk gezegd ook met een korreltje zout, dan is het minder lastig als ze zeggen dat ze zwanger zijn. Maar het steekt toch een beetje he. Niet als een van ons zwanger is, dat geeft hoop.

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

sorry even een ego bericht.
    Ben straks weer ongesteld geworden pffff heb even een dipje hoor.:(
    Net met vriendlief afgesproken dat we nog een maand proberen en dan toch maar naar de huisarts gaan.
    Merk dat ik steeds erger depri word de laatste maanden als ik ongesteld word.

16. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rose, balen zeg. Het is zoooo frustrerend he?
    Ja gewoon vast naar de ha gaan hoor. Ik ben in december gegaan en kon pas eind februari terecht in het ziekenhuis en eind maart vervolgafspraak. Het is gewoon prettig dat er een soort 'zijspoor' loopt en het hele gebeuren in gang is gezet. Ook al hoop ik dat het ons alsnog lukt om spontaan zwanger te worden.
    Sterkte en over een paar dagen ziet het er allemaal weer wat zonniger uit...

17. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Rebma gefeliciteerd hoor, wowie
    @ rose knuffel enne niet opgeven hoor!!
    Welkom voor de nieuwe dames, helaas.

Ik heb momenteel ook even dipjes, vooral omdat bezoek aan de gyn niet door ging...
    Duurt het weer langer.
    Affijn deze week wordt ons meisie 4, ga daar me zinnen maar even op zetten!
    Fijne avond allemaal

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Roos, wat balen. Is toch elke keer k*t.

Mandy mamsie gefeliciteerd, mijn mannetje is 3. Maar 4 is wel een belangrijke leeftijd! naar school enzo.

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Mandymamsie: ons zoontje is een week geleden 4 geworden.
    Is echt een hele mijlpaal.
    Zit nu net een week op school en hij is al verliefd ;)
    En hij weet ook al te vertellen dat jongens verliefd worden op meisjes en meisjes verliefd worden op jongens :D
    Haha.... Kijk nu al uit naar deze week en waar hij nu weer mee thuis gaat komen.
    Je merkt alleen wel heel snel als ze naar de basisschool gaan dat alles echt heel snel gaat. Meneer kleed zich nu zelf uit, trekt z'n schoenen aan en uit en kan zelf naar het toilet. Mama is steeds minder nodig :(
    Maar gelukkig is er nog wel een paar keer per dag een knuffelmomentje :)

20. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Rosé: hè meid wat balen :(
    Ik zag dat jullie in ronde 15 zijn?
    Gewoon afspraak maken bij na en je door laten sturen.
    Want zoals leen al zei; duurt het soms nog een paar maanden voor je in het zkh terecht kunt. En als je het geluk hebt dat ze niets vinden wordt je weer voor een half jaar naar huis gestuurd. :(

Deel Deze Pagina