2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoi meiden,

De eerste kreeg ik ook pas na lang zonder pil te zijn (bijna 5 jaar!) maar zonder mm oid. Vervolgens raakte ik vrij snel weer zwanger, november vorig jaar dus 10 maanden na de bevalling en dat werd een mk in februari en sindsdien doe ik ook mijn best en met clomid momenteekl. We moeten het zo nog 5 maand proberen dus zeg van t zomer en anders terug komen...
    Tja mensen zeggen idd tegen me: wees blij dat je 1 gezond kind hebt, ben ik ook: ben er heel blij mee, maar ik wil meer.....Dit is nit compleet, niet het echte werk voor mij, ik wil 3 kindjes bij me aan de tafel, di e af en toe ruzie maken, mopperen, lachen met elkaar, elkaar plagen etc...Dusssss....

Rose: waarom maak je pas volgende maand een afspraak bij de ha, want vaak verwijst de ha je door en heb je te maken met een wachttijd van wel 14 dagen of meer voordat je je afspraak bij de gyn hebt en die afspraak kun je natuurlijk verzetten. De eerste afspraak is gewoon een intake dus je bent zowizo een maand verder voordat je uberhoubt echt verder de mm in bent...Dan sta je gewoon bij de poort en daar is niks mis mee toch? en wie weet kun je de afspraak bij de gyn dan wel afzeggen hahahaha maar heb je je verwijzing iig al....(tip) Bij mij deed het in totaal namelijk 4 week voordat ik voor t eerst ij de gyn zat.....

@hier: wachtbankie nog zon 10 dagen.....voel niks, vind niks,,,reken op niks.

2. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sumshine - tja die mensen die zeggen 'wees blij dat je 1 gezond kind hebt' zitten over het algemeen niet met hetzelfde probleem en snappen niet hoe je ontzettend kunt verlangen naar een 2e (of 3e of 4e) kindje. Dit gevoel kun je nou eenmaal niet uitschakelen. Als dat zou lukken zou dit hele forum niet bestaan :)
    Wat zijn jullie bij de eerste lang bezig geweest zeg!

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden bedankt voor jullie reacties :)
    Echt lief dat jullie allemaal zo meedenken.
    Op 1 of andere manier durf ik gewoon de stap niet te zetten na de ha. Misschien bang om de hele mmm in te gaan.
    Ik zal er vanavond nog eens goed over nadenken en anders toch maar donderdag en afspraak bij de ha maken.
    liefs Rose

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, dat moeten proberen dat is helaas hier ook een herkenbaar iets en ik wordt daar toch ook echt niet vrolijk van. Maar goed wij hebben een afspraak staan voor mei, dus dat schiet lekker op.

Ja Rose, gewoon je gevoel volgen. maar hou er wel rekening mee dat het even kan duren allemaal, dat is nou eeen maal een kenmerk van mmm.

Sumshine, jeetje bij nr 1 5 jaar das lang zeg of waren jullie niet heel gericht bezig. Wanneer heb je clomid gekregen, hoeveel rondes doe je dat al?

Ja, Leen, mensen die het niet meemaken weten niet waar ze het over hebben en weten niet hoe het voelt en zeggen soms of vaak dat ook wel, domme dingen. Ik denk dan ook vaak dombo! Het is toch gewoon een lastig probleem als je er middenin zit.

Hier een andere accupuncturist gebelt, kan ik pas in juni terecht, juni????? Het moet niet gekker worden. waarom zijn die lui zo schaars gezaaid in friesland?

Trouwens hier geen goed gevoel op de wachtbank, dus laat maar komen, denk ik dan.

He, Rebma, voelde jij het eigenlijk aankomen van te voren?

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    elba ow spannend voel je al wat?
    hoe lang is je lf normaal?
    wanneer ga je testen? hihi

6. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee eigenlijk had ik er helemaal geen vertrouwen in deze maand. Ben ziek geweest en had een late eisprong dus ik dacht ach zal wel een waardeloze zijn en we hebben ook maar een keer sex gehad. Maar ja je hebt er maar 1 nodig.
    Wel was de acupuncturist opeens heel positief.
    Balen zeg dat je niet eerder terecht kan bij die acupuncturist!
    gr Rebma

7. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rose; en... afspraak gemaakt of toch nog even afwachten? Zelf vind ik het een prettig idee dat er in ieder geval iets loopt naast dat we natuurlijk gewoon proberen op een natuurlijke manier zwanger te worden. Als er iets mis is, wil ik het ook gewoon weten nu.

@Elba, ja jammer alleen dat er zoveel dombo's zijn :) En blijkbaar is het een gat in de markt om als acupuncturist (is dat een woord?) aan de slag te gaan in Friesland!
    @Elba en @sumshine Houden je het nog vol op de wachtbank? Ze zouden een test moeten uitvinden die een dag na het klussen al kan zien of het gelukt is of niet... Weer een gat in de markt...

Hier inmiddels bijna weer door ongestelde periode heen, pff, wat een drama elke keer zo'n depressieve week. Word gewoon moe van mezelf...

8. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rebma wat zal het heerlijk zijn om je banner te veranderen :) Ben je al bij VK geweest?

9. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees nog gezellig mee hoor!
    Nee ben nog niet bij de VK geweest. Heb zelfs nog geen afspraak gemaakt.
    Heb alleen moeite om het voor me te houden. Het heeft vandaag echt meerdere keren op de puntje van tong gelegen. Wil eigenlijk wachten tot de echo.
    Oh ik het gun het jullie ook allemaal zo.
    groeten
    ps ik was even vergeten hoe lamlendig je kan voelen ;(

10. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Zo weer even een berichtje van deze kant.
    Mandy is vandaag voor het eerst de ochtend en middag naar school geweest, da's ff wennen zeg.
    Gelukkig was mannetje vrij vandaag, dus hebben we tussen de middag gezellig even aan tafel gegeten.
    Gelijk maar afgesproken dat elke dag maar te doen, zo gezellig is dat, alle verhalen over school.
    Ja dan is het toch ook wel weer genieten met een kleuter.

Verder zijn we nog druk aan de klus, ik moet ff mijn handtekening aan gaan passen, vind ik altijd lastig uit te rekenen omdat mijn cyclus wisselend is.
    En voor de rest gaat alles nu wel weer, dipje is weg, en we genieten even voor wat het is.
    Heb nog geen nieuwe afspraak gemaakt bij de gyn, want merk toch dat ik er dan nog meer mee bezig ben.
    Maar goed, dat dubbele gevoel is jullie vast niet onbekend.

11. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandysmamsie: gefeliciteerd met je dochter!!!!!! Hopelijk heeft ze een leuke verjaardag gehad! En dat lijkt me wel gek dat ze ineens naar school gaan. Maar ook wel weer superleuk!

Succes met klussen... :)

Wij gaan straks even een weekendje weg, verrassing van de man, omdat ie wel doorhad dat ik er even doorheen zat. Lekker naar de kust, samen met de kleine man!

Fijn weekend allemaal!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Leen wat heerlijk! Genietse! Lekker uitwaaien!!

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Helaas mag ik hier weer mee komen schrijven :(
    Gisterochtend de eerste echo bij de vk gehad, maar helaas enkel een leeg vruchtzakje te zien. Vlak voor dat ik naar de vk kreeg ik wat last van bloedverlies en ging al met een rot gevoel heen.
    De vk heeft eerst een echo viad de buik gedaan en zei toen meteen al dat het te klein was voor ruim 7 weken. Toen nog een inwendige echo gedaan en daaruit bleek dat het met 5 weken al is gestopt. Gelukkig is mijn lichaam nu al bezig met 'de grote schoonmaak" en is het afwachten tot de miskraam goed doorzet.
    Op aanraden van de vk direct weer email gestuurd naar het ziekenhuis om toch weer verder te gaan met het onderzoek.

Als het weer een beetje rustig is in mijn lijf en hoofd kom ik weer actief meeschrijven!

Liefs girafje

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Girafje wat vreselijk! Heel veel sterkte met dit verlies en verdriet!
    Wat klote dan die echo he? gatver! Hopelijk gaa je lichaam gauw goed aan de slag en ben je nu straks supervruchtbaar en ist in 1 keer raak!!!...Sterkte meid!

@hier nog steeds wachtbankje maar er geen goed gevoel over...

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Sumshine: Ik ben achteraf blij dat het bloedverlies net voor de geplande echo is gestart, want zo kon ik me een klein beetje voorbereiden op het slechte nieuws. Nu hoefde ik niet de vk te bellen en in spanning te zitten. en dan was de klap nog heftiger geweest. Gelukkig is mijn lichaam sinds donderdag bezig met de grote schoonmaak en hoef ik daar niet op te wachten! Het idee dat het al ruim 2 weken niet goed zat hakt er wel ff in!

Hoop ook dat ik deze super vruchtbaar ben en dat weer raak is en dat het goed gaat!

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow, girafje, wat balen. Wat super verdrietig. Valt niet mee zeg. o, wat naar. Veel sterkte!!!!!!!!!!

Hier ook niet echt goed nieuws, dwaze dagen opkomst, want witte test en lekkage. Laat maar komen denk ik dan. nog 2 rondes tot mei hooguit. Geen clue verder.

17. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, dat hoop ik ook girafje, na een mk heb je wel meer kans zeggen ze, dus waarom niet.

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    En Elba? waren het de duivels?
    Hier nog op t wachtbankie, nog niks, maar geen hoop en geen tekenen. Nog 2 dagen wachten....(duurt lang! heb een lf van 16! dagen)

19. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje, wat erg voor jullie... Hopelijk kun je het een beetje een plekje geven. Sterkte.
    En kom gezellig mee kletsen hier!

Elba en Sumshine, jullie zitten nu dus beide nog te wachten...! WAchten duurt zoooooooooooooooooooooooooooooooooo lang... :x

Mijn wachtbankje is gelukkig nog ver weg. Hier dus een beetje rust momenteel.

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hier niet meer wachten hoor, ik ben weer aanboord van een nieuwe ronde, ronde 26, ach waarom niet, nieuwe ronde nieuwe kansen. Alleen die accupunctuur daar ga ik niet mee heen hoor. Ik had zo'n pijnlijke mensturatie met stolsels en mij cyclus is langer geworden daar klopt niets van. Dat is hem niet. Ik zeg op naar 2 mei.

Deel Deze Pagina