@ Girafje, meis wat ontzettend balen voor je zeg, jeetje, elke maand een teleurstelling vind ik al erg, maar dan eerst hoop hebben en dan toch nog een teleurstelling.... pff, dikke knuffel voor jou! @ Elba Ronde 26 ook al zo lang, nou ik hoop dat je de 2de niet heen hoeft ivm iets positiefs! Hier hebben we de eisprong inmiddels al weer achter de rug. Dus nu is het weer wachten zoals het al jaren is. Wie weet is deze uitslag ook eens een keertje wat anders, zou wel tijd worden vinden jullie niet? Ik merk trouwens wel dat het erg rustig is geworden hier, toch wel jammer eigenlijk want ik vind het wel lekker om dingetjes van me af te schrijven. Mandy gaat nu lekker elke dag naar school, en dat gaat eigenlijk super goed. Maar jeetje zeg, ik heb het nog nooit zo druk gehad. Gelijk bezoekje huisarts en tandarts afgelegd en zo, hihi, was nu wel tijd voor. Maar het is wel stil hoor...tjeminiee. Maar als ze dan terug komt met al die leuke verhalen ben ik toch wel erg blij voor haar. Komende week hoef ik gelukkig geen huisartsen ellende te doen, dus dan ben ik echt gewoon thuis, dus nu maar hopen op lekker veel zon, want daar ben ik wel MEGA aan toe, maar wie niet? Iemand nog leuke plannen voor de paas? Ik wil nu toch wel wat leuks gaan doen voor die kleine smurf, wie weet ga ik wel een keertje eieren verstoppen in de tuin. Kijken hoe dat gaat!!!!!!!! Nou ja genoeg off topic, hihi, fijne dag allemaal!
Elba, balen hoor... Tja wie weet is de 2e niet nodig, en zo wel, dan heb je dat in het vooruitzicht dat er in ieder geval iets loopt. Wij mogen 31 maart weer naar de gyn, dus nog 2 weken geduld. Mandysmamsie weer op de wachtbank. Ja ik vind het ook hoog tijd dat jij daar eens van af mag komen! Ik ga voor je duimen. Van je af schrijven is idd erg prettig, dus ik breng ook weer even wat in: vanochtend op bezoek bij buurvrouw, toen ze de deur open deed zag ik al een buikje en wist ik al genoeg... Haar dochter is even oud als mijn zoon. Vorig jaar om deze tijd vertelde ze nog hoe ze er nog niet aan toe waren, een 2e. Dat ze ook niet kon voorstellen dat mensen dat al wilden zo snel na de 1e. Wij waren toen al bezig... Nu waren ze er wel aan toe dus. Tja, wij ook wel Blijft moeilijk he? Pasen... tja, de zaterdag ervoor gaan we lekker uit eten met vrienden, nu al zin in. Daarna waarschijnlijk de familiebezoekjes met de nodige eieren. Heerlijk dat het voorjaar er weer aan komt. Ben ook echt toe aan zon en warmte!
hi meiden, na 2 jaar en 1 mk heb ik vanmorgen toch weer positief gestest. We gaan weer een hele spannende tijd tegemoed. Hopelijk mag het dit keer wel zo zijn! 4 april mijn eerste echo. Voor nu zit ik op een roze wolk, hopende dat ik er op mag blijven!
@ Sumshine: Gefeliciteerd meid! Hoop voor je dat het deze keer wel goed blijft gaan! @ Mandysmamsie: Vrees dat de teleurstelling elke maand nu enkel maar erger zal worden bij mij. Ook zal het super spannend worden zodra het weer raak is, want ik zal dan steeds in de spanning zitten of alles wel goed is. Dacht nu al dat alles goed zat, totdat het bloedverlies begon. Wacht nu eerst maar tot het bloedverlies stopt en hoop dan snel een nieuw eitje te krijgen! Hoop dat jij ook snel zwanger mag worden, want jij bent ook al een behoorlijk lange tijd bezig! @ Leen: Moeilijk voor je meid, zien dat je buurvrouw zwanger is! Dikke knuffel en hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn. Ga zelf volgende week donderdag op kraamvisite bij mijn vriendin. Ze is vorige week op mijn verjaardag bevallen van een zoontje. Hoop dat het goed zal gaan en dat ik "blij" kan zijn als ik op visite ben. Wil liever niet zeggen dat ik net een mk achter de rug heb, want ik zit niet te wachten op elke keer weer de vraag of het al gelukt is. Mijn familie weet wel dat ik net een mk heb gehad en dat vind ik voor nu wel voldoende.
@ Sumshine, wow gefeli hoor! En geniet maar van je roze wolk en dat deze maar 9 maanden mag duren @ Girafje kan me voorstellen dat je nu niet echt op kraam visite zit te wachten, plan daarna gewoon wat leuks in met je kleine spruit, dan kan je daar lekker naar uitkijken als je er zit! Lekker cakejes maken of zo, dikke pret, wie weet helpt het je er door heen! @ Leen, wat lijkt het afentoe toch oneerlijk hè, dat anderen zo gauw zwanger worden, maar goed, ik gun het iedereen wel een snelle, want zo lang wachten is ook niet alles. Ik word zelf in juli tante, en gek genoeg kan ik heerlijk mee genieten. Mijn kleine (32) broertje wordt papa, tja da's toch bijzonder hihi, maar zij was ook net gestopt met de pil en gelijk zwanger. Gelukkig geen last gehad van jalouzie, eigenlijk best wel trots op mezelf!
@ Mandy: Leuk dat je tante wordt en goed van jezelf dat je geen last hebt van jaloezie! Ik ben de jongste en toen ik de 1e echo had gehad van mijn dochter was mijn zus net bevallen van haar 3e kind. Ach, de kraamvisite kom ik ook wel overeen. Heb er zelfs nog een aantal in het vooruitzicht, want er is nog een vriendin over 6 dagen uitgerekend, eentje begin mei en eentje half augustus!
Nou da's drukke bende zeg, maar fijn dat je er wel doorheen en overheen komt. Gewoon ff extra knuffelen thuis. Mijn meisie moet lichamelijk wel wennen aan school, veel luieren, slapen ho maar! Mevrouw ligt lekker op bed dvd te kijken, ff rusten!
@girafje Balen meid. Heel veel sterkte en hopelijk mag je weer snel op de roze wolk plaatsnemen. @sumshine Van harte gefeliciteerd. @Elba Balen dat je zo ontregeld ben door die accupuntuur. Hopelijk is het 2 mei niet meer nodig. En anders kan je aan een nieuwe start beginnen waarin het hopelijk snel wil lukken. Hier gaat het goed. Heb nog geen aansluiting op het zwangerschapsforum kunnen vinden. Ik lees bij de november moeders alleen maar door de anticonceptie zwanger of in de 1e 3 maanden. Ja jullie begrijpen daar voel ik me niet helemaal thuis. Morgen komen ze van moeders voor moeders dus ga ik beginnen met urine opvangen. Ik heb dit de vorige keer niet gedaan, maar nu besef ik me dat ik nu kan helpen bij stellen die net als ons moeilijk zwanger worden. Heel veel sterkte allemaal. groeten rebma
Rebma, ja dat kan ik me voorstellen, ik dacht vorige x toen ik zwanger was ook: ja dat moeders voor moeders is wel goed. Maar ach, daar ga ik binnenkort wel een keer achteraan... totdat het niet meer hoefde Goed dat je ermee bent begonnen! Sumshine, wauw! Gefeliciteerd. Fijn hoor dat de dames uit deze club gewoon zwanger kunnen worden. Dat blijkt zo af en toe maar weer. Dat staat ons vast allemaal te wachten!!! Lekker genieten nu! Girafje, oef das wel minder al die kraamvisites lijkt me. Ook wel weer super om te zijn bij mensen waar je van houdt, maar toch... Bij mij staan alle kraamvisites zo'n beetje in juni/juli gepland. Hopelijk ga ik er dan met een blij gevoel naar toe omdat het hier ook eindelijk gelukt is... wie weet Mandysmamsie; tante worden is echt super! Heb het inmiddels 2x meegemaakt en vond het echt geweldig, nog steeds trouwens. Het is ook een beetje van jezelf dan he? Gebruiken jullie trouwens allemaal ovulatietesten? Ik gebruik die van Clearblu, aangezien ik op de goedkopere versie altijd positief test... Was het maar waar haha, maar die van Clearblu zijn in ieder geval duidelijk. Word ook altijd weer blij van de smiley! En wanneer wordt er bij jullie geklust? Zodra er een positieve streep is of al daarvoor? En hoe lang gaan jullie door?
Girafje Wat erg meis. Heel veel sterkte en hoop dat je snel weer de roze wolk op mag klimmen. Sumshine gefeliciteerd! Ga lekker genieten van je zwangerschap. @ Leen ik heb vorige ronde die van zwanger en kids gebruikt en kon me eisprong er goed op vinden Wij klussen wanneer we zin hebben en als de ovutest positief is dan klussen we een keertje extra. Ik wil vooral niet dat het een moetje word. We hebben de knoop doorgehad als ik deze ronde weer ongesteld word dan gaan we naar de dokter. Verder weinig te melden niet heel veel meer op zwpagina. We gaan morgen lekker een weekendje weg naar centerparcs
Hey Rose, veel plezier in Center Parcs! Wij zijn afgelopen weekend geweest, heerlijk hoor even weg. Verder alvast fijn weekend allemaal!!!
Sum, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super zeg. Prima gemiddelde zeg ik!
Hier nog op het wachtbankje, kan nu weer elk moment ongi worden. Ik heb weer hele fijne pijnlijke borsten, bah, kan ik niks tegen aan hebben hoor. En voor de rest gaat het wel lekker. Mandy was erg koortsig na haar schoolweek, die moet echt ff wennen. Nu hou ik haar lekker vanmiddag thuis, kan ze nog ff slapen. Zelf een stop poging begonnen qua roken samen met manlief. Dus het zal wel feestelijk worden hier, hihi. Kijken wie het het langst volhoud. Ik ga er voor, maar moet toe geven dat het lastiger is als de ander wel rookt. Affijn wens me maar succes!
Nou super hoor Mandy, stoppen met roken is niet niks. Wie weet helpt het wel? En hoe zit het met ongi? Toch even testen? En de roze damens..... Stuur eens wat deze kant op!!!! en naar de andere natuurlijk. Jullie moeten ons echt aansteken hoor. Alles goed verder?
@ Mandy: Spannend meid! Mijn duimen draaien voor je! Gister en vandaag weer gewerkt na mijn miskraam. De afleiding is fijn, maar merk wel dat ik soms bijna geen energie meer heb. Gelukkig hoef ik enkel morgen nog en dan weer een paar dagen bij tanken! Donderdagmiddag op kraamvisite bij een vriendin die twee dagen voordat mijn mk begon een zoontje kreeg. Hoop dat het mee zal vallen.... Vrijdag mijn vk nog gesproken en ze gaf zelf al aan dat ze mij bij de volgende zwangerschap goed gaan begeleiden gezien de spanning de eerste weken. Vanmiddag het ziekenhuis gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt! Ondanks de twijfel toch maar een nieuwe afspraak gemaakt. Wil graag weten wat ze kunnen/willen doen en beslis dan of ik verder wil met de mmm. Wie weet ben ik wel weer zwanger en hoef ik niet te gaan in april !