Girafje, hoe ging het kraambezoek? Mandysmamsie, hoe gaat ie zonder sigaretten? En nog steeds geen ongi??? Wij mogen morgen al naar het ZH voor eerste uitslagen, het is een week vervroegd... Allemaal duimen dus op... tja, waar moeten we op hopen? Geen idee... Duidelijkheid misschien?
Hallo Allemaal, Ik moet me helaas weer actief hier aansluiten. Dinsdag voelde me ik al anders maar dacht komt door de griep. Woensdag begon het bloedverlies en nu begint mijn lichaam met de grote schoonmaak. Oh wat voel ik me leeg. Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden. Dus kwam het als een klap bij heldere hemel oja dit kon ook nog. groeten Rebma
@ Rebma: Wat giga rot voor je meid! Weet helaas precies hoe je je nu voelt! Wel fijn voor je dat je lichaam zelf al is begonnen met de grote schoonmaak en dat je niet nog naar het ziekenhuis moet. Dikke knuffel meid! En je mag me altijd pb-en! @ Leen: Hoe was het in het ziekenhuis? Kraamvisite is gelukkig heel goed gegaan. Al snel verteld dat ik net een mk had gehad en dat we al zo lang bezig zijn. Daar schrokken ze wel van, ze hadden het niet verwacht. Ze hebben het zelf ook meegemaakt en dat maakte het een stuk makkelijker! Ze vonden het wel heel knap dat ik toch op visite kwam en mijn vriendin vroeg ook nog heel lief of ik de kleine wel vast wilde houden. Even lekker met de kleine man op schoot gezeten en zelfs nog even op de foto. Mijn vriendin vertelde later nog dat ze bij deze zwangerschap de eerste tijd vanaf 5 weken regelmatig een echo heeft gehad bij de vk waar ik ook zit. Was blij om dat te horen, want weet nu al dat ik bij een volgende zwangerschap erg in de spanning zal zitten de eerste weken. @ Mandymamsie: Alles goed???
@ Rebma wat erg voor jullie! Ik had ook echt niet verwacht je terug te zien hier en natuurlijk al helemaal niet gehoopt... Pff, sterkte de komende tijd... @ Girafje wat fijn dat kraambezoek meeviel, Kan ook wel weer heel mooi zijn he, als het van iemand is die je heel lief is. En helemaal als ze hetzelfde meemaken of hebben gemaakt, dan maakt het het ook al wat makkelijker. Net of je het die mensen ook meer gunt ofzo, ook al mag je dat misschien niet denken. 2 van mijn beste vriendinnen zijn zwanger, waarvan 1 ook heel veel problemen heeft gehad en de ander door alleen ernaar te kijken zwanger is geworden. Dat voelt heel anders, ook al ben ik voor beide even blij nu. @mandysmamsie wat is het rustig aan die kant, gaat het goed??? Bij het ZH was het ok, de uitslagen bleken goed wat op zich fijn is natuurlijk, maar aan de andere kant is er dus geen oorzaak te vinden en daarom geen oplossing. Ze gaan nog wel een HSG doen, eigenlijk op ons eigen verzoek, om te zien of dat ook allemaal goed is. Ze gaan uit van een positieve uitslag en als dat idd zo is, dan is het wachten tot september in de hoop dat het voor die tijd spontaan lukt. Anders gaan we dan weer verder kijken wat we gaan doen. Volgens hun berekeningen hebben we 45 procent kans om binnen een jaar alsnog spontaan zwanger te worden. Hebben jullie ervaring met een HSG? Was het echt zo pijnlijk of viel het mee?
@ Leen: Het was inderdaad makkelijker omdat ze hetzelfde heeft meegemaakt. Fijn dat de uitslag van de onderzoeken goed was! Helaas geen ervaring met een hsg. Ik zou er eentje krijgen, maar bleek zwanger te zijn. Heb toen wel veel ervaringen gelezen en de meeste vonden het achteraf meevallen.
Gister ongesteld geworden dus alles is weer ff K. Maar ik heb nog steeds niet gerookt, dus ik ben wel trots! @ Rebma kan niet anders zeggen dan dat ik je meer gegund hebt, sterkte meis~
@ Mandy: Balen dat je weer ongi bent, logisch dat het weder ff K is! Knap van je dat je nog steeds niet gerookt hebt!
Hee meiden ik kom ook weer even kijken. Rebma he jakkus! sterkte meis *knuf* Mandymamsie super goed dat je gestopt bent Wel jammer dat je ongie bent geworden. Leen fijn dat de uitslagen goed waren, nu maar hopen dat je bij die 45 % zit en snel zwanger word. Giraf heb je het een beetje een plekje kunnen geven? Knap dat je weer bent gaan werken. Hier verder weinig te melden ik moet van de week naar de dokter voor mijn dochtertje, ik ga meteen aankaarten dat we al 16 maanden proberen zwanger te worden. Kan me eisprong wel elke maand heel duidelijk vinden op de ovutesten. Zo nu weer even van het mooie weer genieten Fijn weekend allemaal!
@ Rose: Het werken is meer om de afleiding, maar was wel pittig hoor de afgelopen week. Vooral lichamelijk viel het tegen, want ik dacht dat ik het qua energie wel aankon. Heb gelukkig een lieve duo collega die veel werk uit handen neemt en zolang ik af en toe even rustig ga zitten gaat het wel. Heb het nog geen plekje kunnen geven, maar ik denk er gelukkig niet meer continu aan. Goed dat je het gaat aankaarten bij de HA dat het zwanger worden niet lukt!
Jeetje Girafje en Rebma, wat onwijs vervelend. Dat had ik echt niet gedacht en hoopt. Wat naar. Wel fijn dat het vanzelf eruit komt. Ik hoop dat voor jullie geldt dat je na een mk weer sneller zwanger bent. Wat balen zeg. Hou je taai. En zet hem op!!!
Nou hier weer weinig nieuws, maar rook nog steeds niet, dus dat is wel goed nieuws. Mandy gaat super goed op school, dus ook daar niets te mopperen over. Wel gaat ze volgende week naar een ander klasje, met alleen maar 4-jarigen er in. 10 kids ipv 32, krijgen ze wat meer aandacht. Hihi, op het nieuws hoor je niks anders als grotere klassen, en mevrouw krijgt een VIP klas, lol, lijkt zo, maar is natuurlijk niet zo. Heeft met een project te maken, en worden ze beter geobserveerd, sneller op problemen gereageert, dus klinkt mij erg positief in de oren. En buiten spelen gaat toch met de andere klasjes samen, dus ik voel me er wel goed bij. Nu maar kijken wat Mandy er zelf van vind. Beetje off topic, maar ja, heb weinig anders te melden! Geniet van de zon dames, extra vitamientjes, en wie weet veel roze wolkjes straks
Wat is het rustig hier. Van de week naar de HA geweest. Me vriend moet nu zijn zaadjes inleveren Hij gaat vanmiddag een afspraak maken. Weten jullie eigenlijk of dat vergoed word? ik kan het op internet niet echt terug vinden. Hoe is het verder met jullie?
Hey Rose, tis idd wel erg rustig hier hoor, bijna saai te noemen. Ik heb geen idee wat betreft vergoedingen, kan ik je niet mee helpen dus! Hopelijk is het zaad iig goed, dat hoor je toch sneller? Succes alvast, en ik blijf duimen draaien hoor! Nu hup winterjas weer aan!
Hoi meiden, hier ist ook rustig, in afwachting van ongi, die moet zondag of maandag weer komen... Vast klaarmaken dus voor de volgende ongezellige periode Rose, ik weet ook niet zeker of het vergoed wordt, het lijkt mij eigenlijk wel. Mijn man heeft ook mogen inleveren vorige maand! Hebben nog geen rekening gezien, maar dat kan natuurlijk nog komen. Hopelijk bij jullie ook een goede uitslag... Duurt het een weekje ongeveer? En krijg je uitslag bij het ziekenhuis of bij de ha? Spannend... Nou fijn weekend allemaal, helaas geen lekker zonnetje, maar de zomer komt er wel aan!!!
Mandymamsie inderdaad de winterjas weer nodig brr wat een verschil met vorige week. Leen spannend zo weer de dagen voor nod. Hier gister ochtend een sliert rose en rest van dag niks meer gezien, dacht al ownee deze maand wel erg vroeg me ongie. Me vriend moet maandagochtend om 8uur zijn zaadjes wegbrengen hij krijgt de uitslag via de Ha. Weet alleen niet hoelang dat gaat duren. Nu inderdaad maar weer hopen dat de zon snel gaat schijnen Fijn weekend allemaal!
Hoi meissies, hier weer geen roze wolk helaas Vandaag weer ongesteld geworden, en weer een illusie armer. Gek hoe je er elke maand toch stiekem weer in gaat geloven... pffff. Hopelijk deze week even geen vrienden of bekenden die aankondigen zwanger te zijn...
hmmz Leen hier ook een *diggi knuffel* Hier helaas ook weer ongesteld geworden Vriendlief heeft vanmorgen zijn zaadjes ingeleverd nu een weekje wachten op de uitslag.
@ Leen en Rose: Dikke knuffel voor jullie meiden! Vandaag ineens beetje oud bloed verlies :x. Altijd een teken dat ik ongi wordt. Beetje vroeg deze maand, zit pas op dag 25 en heb volgens een dag of 5 geleden net mijn ei gehad (had behoorlijk last van slijmverlies). Mijn lichaam is waarschijnlijk nog van slag door de mk. Weet wel dat ik het volgende week aangeef bij de gyn. Hoop dat ze er een antwoord op heeft. Heb een nieuwe, want de vorige is weggegaan.