He, Girafje en Leen wat balen nou. Hier een elba, die niet ongeduldig is op de wachtbank, echt niet, nee hoor, ahum. 2 mei komt toch wel dichter bijzo.
Jeetje zeg, de ongi's vliegen ons weer om de oren hier, dat is toch niet de bedoeling hoor meiden, we willen graag roze wolkjes zien! Ik zit alweer een beetje rond mijn ei denk ik?? Dus maar weer te klussen hier, hihi. Oja... by the way, heb nog steeds niet gerookt, alweer ruim 2 weken, jaja de kop is er af!
Bedankt voor jullie reacties, altijd fijn om te lezen. Rose, we lopen gelijk... Girafje, hopelijk stelt het niets voor... En vind je een nieuwe gyn vervelend of maakt het niet zoveel uit? Elba, heerlijk he, lekker onrustig zitten wezen op het wachtbankje... Hier de ergste teleurstelling wel weer te boven. Over anderhalve week de HSG, had gehoopt dat ie niet nodig was ivm goed nieuws deze maand, maar helaas. Nou, op naar de paasdagen en zoals Rebma al zegt; mooi moment voor een goed ei haha! ps mandysmamsie gefeliciteerd met de eerste 2 weken!!!
@ mandy: Super dat je het volhoudt! @ Leen: Ga er bewust maar van uit dat de ongi komt, is de teleurstelling iets minder erg. Baal wel van nieuwe gyn en wilde eerst even geen onderzoeken meer. De wens overheerst toch veel meer en dus maar naar een nieuwe gyn. Komt ook wel goed uit, want we hebben bij de vorige niet aangegeven dat we in okt ook al een mk hebben gehad, ook al het een hele prille. Nu kunnen we rustig uitleggen waarom we het toen niet hebben gemeld. Had toen te maken met idee dat we dan geen onderzoek kregen en ook omdat ik het niet van heel veel belang vond. Mijn vk vond het belangrijk om het nu wel te melden, omdat ze nu evt. meer onderzoeken.
@ Elba: Ja! Heb nog steeds de hoop dat ze niet nodig zijn en dat ik snel zwanger wordt en blijf! Heb wel een foto gezien en ben al blij dat het een vrouw is! Voor de rest is het afwachten.
Misschien is het verstandig als je voor jezelf op papier zet wat je wil vertellen en wat je verwacht. Op de 1 of andere manier vergeet je altijd de helft als je bij een arts zit. Zelf ik die dagelijks met artsen te maken heeft. Bij mij helpt het in ieder geval. groetjes Rebma
@ Rebma: Ga ik zeker doen! Manlief gaat vrijdag eindelijk zijn zaad inleveren! We zouden het in februari al doen, maar toen bleek ik ineens zwanger te zijn. Nu heb ik hem eindelijk zover gekregen dat hij het ook echt doet! Hij zei steeds wel dat hij het wel zou doen, omdat het een kleine moeite is, maar ondertussen mooi niets regelen!
Girafje nog bruinverlies gehad? Is voor jou man ook de eerste keer dat hij zijn zaad inleverd? Wij kunnen maandag bellen voor de uitslag, vind wel beetje spannend. Elba nog maar even en dan eindelijk 2 mei. Leen ja we lopen gelijk, zullen we afspreken eind van de maand ook samen zwanger zijn Misschien domme vraag maar wat gaan ze doen bij een hsg? Mandymamsie super goed van je!!! Ben trots op je Hier verder weinig nieuws te melden. Ja dat ik zin heb in lang weekend
@ Rose: Ja, nog steeds bruin verlies dus het wachten is op de ongi die goed doorbreekt. Het enige voordeel is dan dat mij cyclus normaal is gebleven. Het is de 1e keer dat mijn man het inlevert. Hoop dat we de uitslag zullen krijgen als we volgende week vrijdag bij de gyn zijn. Een hsg is een baarmoederfoto. Ze brengen een cupje in en spuiten een soort jodium vloeistof in de baarmoeder en maken dan een rontgenfoto. Ze kunnen dan zien of alles goed is en het vergroot weer je kansen op een spontane zwangerschap omdat alles "goed wordt doorgespoelt." Ik hoefde door de zwangerschap niet, maar denk dat ik alsnog een foto moet laten maken....
Ik hoop het girafe, een beetj meer kans, is altijd welkom!!! maar nog meer het resultaat. Ja 2 mei is al minder dan een maand. T'is wat.
Rose, ok, laten we van de maand april een succesmaand maken! Denk dat er wel meer mee willen doen Wat gek trouwens dat jullie moeten bellen voor de uitslag, of is dat normaal bij de huisarts? Wat betreft de HSG; ik zie er wel tegenop. Veel verschillende verhalen van vrouwen; de een vindt het superpijnlijk en de ander vindt het heel erg meevallen. Nou ja, het is voor het goede doel en de wetenschap dat de kans op zwangerschap wordt vergroot maakt ook weer een hoop goed natuurlijk! Girafje, we zitten op de zelfde datum in het ZH! Zal aan je denken (als ik er aan denk )
Een roze april maand zal ons allemaal wel goed doen lijkt me. Zelf heb ik me er nu toch wel een beetje op ingesteld dat het bij 1 wondertje blijft, maar hopen blijf je toch. Stoppen met roken is dan toch weer een plus punt. Want ja sorry meiden, in mijn geval erg nodig, ik ben nu 3 kilo aan gekomen. Eindelijk, na erg lang werken er aan. Nu weeg ik 54 kilo, en ik ben 1,68. Het schijnt te kunnen helpen, maar ik kreeg er echt geen gram bij, en nu schiet het omhoog! Ha als mannetje lief dan ook nog even raak schiet...
Hey Girafje, kom maar op hoor, ben alleen een beetje bang dat t niet gaat lukken, mijn man probeert het al jaren haha. Verder weinig nieuws, meisje vind het nogal vermoeiend op school, hihi, ze viel net zo op de bank in slaap. Middagje thuis blijven dus, hup in haar bedje gestopt!
girafje Ik hoop voor jullie ook een goede uitslag voor het zaad. Leen Mijn vriend kreeg een verwijzing van de huisarts, Waar hij zijn zaadjes heeft heengebracht vertelde dat hij de arts moest bellen voor de uitslag. HSG ik har er nog nooit van gehoord, maar lijkt me inderdaad geen pretje als ik het zo lees. Maar inderdaad wel fijn dat je weet dat het de zwangerschap kan vergroten meis. Mandy ik heb ook nog wel wat kilos over je mag ze zo hebben haha kom ze nog wel brengen haha. Inderdaad hopen dat hij deze maand keer raak schiet Hier lekker weekend! was er wel weer aan toe.
mandy, stoppen met roken petje af! Kom op we geven de moed niet op voor nr twee. Want die is net zo welkom als de eerste natuulijk!
Mandysmamsie, niet de moed opgeven!!! Girafje, we zitten toch niet dezelfde dag in ZH, afspr is zojuist weer verzet. Pff 2e afspraak al die ineens verzet moet worden, wat een gedoe elke keer. Voelde me wel relaxed dacht ik, maar er hoeft maar iets te gebeuren of ik ben geirriteerd en boos. Bah, niets aan als je zo labiel bent. Sorry, even van me afgeklaagd...