2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Leen: Balen zeg dat de afspraak is verzet! Wanneer mag je nu?

Manlief heeft vanochtend zijn zaad ingeleverd en volgende week krijgen we de uitslag als we de afspraak bij de gyn hebben.
    Ben benieuwd! Ga er van uit dat het oke is en anders is vorige maand een lucky shot geweest :p

Straks weer op visite bij mijn vriendin met de kleine. Lekker genieten van het mannetje en hopen dat een positief effect heeft op mijn lijf ;)

2. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje, lucky shot???? Ben je nog niet ongesteld????? Vertel vertel!!!! Iedereen hier kan wel wat goed nieuws gebruiken geloof ik!

Nwe afspr is op woensdag 18 april, maar een paar dagen later, dus mag op zich niet klagen...

Veel plezier bij je vriendin en alvast fijn paasweekend!

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier vandaag de uitslag van manlief zijn zaadjes.
    Waren goed zei de assistent.
    Nu moet ik zelf volgende week naar de arts ben benieuwd wat hij er van zegt. Misschien toch doorsturen naar de gyn.
    Van mij mag het nu wel dan zal er misschien toch iets bij mij niet goed zitten.

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Leen: Nee, was het maar zo. De ongi moet enkel nog ff goed doorbreken en dan gaan we alweer naar ronde 18 :(
    De lucky shot was mijn dochter, van haar was ik na twee maanden al zwanger! Zou ook best kunnen zijn dat er na mijn dochter bij mij of bij mijn man iets is gebeurt waardoor het nu zo lang duurt.

5. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Ik geef de moed niet op, maar word er zo moedeloos van.
    Enne het is maar goed dat we eventjes een lang weekend hebben, ff rustig aan doen, merk wel dat ik ietwat last heb van stemmingswisselingen... afkickverschijnselen???
    Vast wel, maar ook weer niet mega sjaggie of zo, gewoon snel op de kast, soms een lage soms een mega hoge.
    Niet tof in ieder geval,
    @ Rose fijn dat je in ieder geval vast iets kan af schrijven, dat geeft toch wel weer moed ja toch?
    @ Leen77 succes dan maar voor een paar dagen later hoor!!!
    Als het nu maar wel door gaat dan, grijns!
    @ Iedereen Fijne Paas

6. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rose tja, of bij beide is alles goed maar moet het gewoon nog 'even' een keer lukken... Er hoeft er maar 1 de weg te vinden, gek he? Dat het toch zo moeilijk lijkt te zijn. Fijn dat de uitslag iig goed was...

@Giraf, balen, bah. Ik dacht al dat je goed nieuws had :(

@Mandysmamsie ja die stemmingswisselingen ken ik wel, en dan ben ik nog een stuk korter bezig dan jij... Merk dat ik sommige dagen (lees:vandaag bijvoorbeeld) denk dat ik het allemaal erg goed aankan en best vrolijk ben en bij het minste of geringste HOP weg goede humeur en zin om tegen iets of iemand aan te schoppen. Zo ken ik mezelf ook helemaal niet...

Nou gelukkig hebben we mekaar nog haha! Het is wel fijn om hier altijd even van je af te mogen schrijven...

7. Hamsteren

Hai Leen, idd erg fijn om alles ff af te blazen hierzo, pff, lucht op zonder dat je iemand kwetst, hihi!~
    Ik zit sterk te denken aan een boksbal op zolder te hangen, lijkt me heerlijk om me daar eens even lekker op uit te leven.
    En krijg ik ook weer wat stevigere armen van!
    Lucht vast op!

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Stemmingswisselingen: heel herkenbaar! Ben af en toe erg blij als mijn man thuis komt en mijn dochter even over kan nemen. Kan soms om kleine dingen zo geirriteerd raken en wil dat niet op haar af reageren.
    Boksbal lijkt mij ook wel wat. Heb nu een fiets op de slaapkamer staan en zit daar elke avond een kwartier op. Lucht ook op, ff lekker zo hard mogelijk fietsen!

Hier helaas een beetje dubbel gevoel, want ben echt ongi :x:x
    Aan de ene kant blij dat het al na 29 dagen is, andere kant balen dat we alweer naar ronde 18 gaan!
    Zie deze ongi maar als een extra schoonmaak en hoop dat het volgende maand wel goed mag blijven gaan!

Morgen lekker shoppen en ff kijken of de Samsung Galaxy Gio echt wat voor mij is :D. Mijn man wil me eigenlijk aan een Iphone, maar ik bel/sms nauwelijks en weiger een flink abbonement te nemen. Kan nu bij vodafone de Samsung krijgen voor 15 euro per maand voor 2 jaar.

9. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje ik heb ook de Gio, ik ben er erg blij mee, maar het is wel erg verslavend! Had voor de tijd geen smartphone namelijk... Heb hetzelfde als jij, bel/sms niet zo veel en betaal ook 15 euro per maand. 240mb per maand, echt meer dan genoeg, want thuis log je in (denk ik) op je wifi en verbruik je dus niets. Dankzij de Whatsapp gebruik je ook bijna geen sms meer!

En tja, grote schoonmaak, zie het maar als de grote voorjaarsschoonmaak, misschien bij ons allemaal, en dan met pasen richting een goed ei!

Boksbal goed plan!!!!!

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    STemmingswisselingen, ook hier bekent.

Girafje, wat is er dan verandert met jouw en of jouw man? Dat het nu moeilijker gaat. Balen zeg ronde 18 alweer. Schiet niet op he, vervelend hoor.

Ik geloof dat ik morgen ook aan een grote schoonmaak begin. Wat een ellende he.

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Elba: Voor zover ik weet niet, enkel de keizersnee.
    Maar misschien is er iets gebeurt wat we niet weten.
    Toen we net begonnen zag ik wel eens meiden die langer dan een jaar bezig waren en dacht dan bij mezelf: ik hoop dat het mij niet overkomt. Helaas is dat nu wel zo.....

@ Leen: Thuis pak ik lekker de ipad :D

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Fijne paasdagen allemaal! En ik hoop dat de paashaas voor iedereen "gevulde" eieren langs brengt die ergens tussen de 9 maanden en 12 maanden uitkomen ;)

13. Hamsteren

Hihi gevulde eieren, hihi, hij is leuk gevonden Girafje, en ja die gun ik ons ook allemaal wel.
    Damn ik voel me vandaag echt waardeloos zeg, ben echt toe aan vakantie of zo iets, met mega veel zon, warmte en vitamientjes. Dan nog de nodige ontspanning en ja.... dan een dikke buik :)
    @ iedereen: ik zoek nog een boksbal of slachtoffer die wel wat meppen kan gebruiken, hihi, lucht vast ook op!
    @ iedereen 2 ook een fijne paas met een hoop vruchtbare eieren!

@ Ipad en dergelijke luxe mobieltjes... ik ben niet moeilijk maar ik wil er gewoon 1 die mega veel foto pixels heeft, en waar je goed mee kan filmen, lol, dat is denk ik het enige wat ik er mee doe! Oja en misschien 3x in de week mee bellen :)
    Iemand tips?

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Giraf, dat dacht ik ook ja. Maar nu zijn wij ook al heel lang bezig. Ik heb trouwens ook een ks gehad.

En ook hier is de grootte schoonmaak begonnen. Dus 2 mei here we come.

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mandy mamsie, ben je echt meteen na haar geboorte weer begonnen? Pff, das ook lang, wat doe je bij de gyn? Of ben je daar nog niet aan begonnen. Ik geloof dat ik het gemist heb.

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Heb voor mezelf al een leuk moederdag kado ingedachten: een posi zwangerschapstest :D!
    Heb meer last van pukkels en erg wisselend humeur, dus volgens mij zijn mijn hormonen hard aan het werk. De vorige keer toen ik dat had werd ik zwanger, dus kom maar op!!!!!

17. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL

18. Hamsteren

@elba geen gyn nog
    @ iedereen leuke moederdag kado!

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Wanneer is het moederdag?

Giraf ik hoop het voor je. Zou mooi zijn toch! Zet hem op!

Mandymamsie, wil je wel naar de gyn? Of wil je langer wachten?

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

inderdaad een heel leuk moederdagcadeau.
    Ikke wil ook :)

Deel Deze Pagina