@ Lobi: Ja ontzettend balen! Gelukkig ben ik lekker vrij en kan mijn kleine meid me lekker bezig houden!
Ga ik zeker doen! Ze is op dit moment puzzelstukjes over de vloer aan het verspreiden! Het enige nadeel is dat het niet van 1 puzzel is maar van meerdere..... Ach, ze weet hoe ze mama kan bezig houden
Hallo, Leeftijden liggen zo te lezen aardig dicht bij elkaar. Balen dat je ongesteld bent geworden Girafje. Ik zie dat je maandag een gesprek hebt aangaande MMM? Spannend! Wij kiezen er hier bewust voor om dat traject niet in te gaan. Op zich wel een moeilijke beslissing want dat kan dus betekenen dat een 2e er echt niet meer gaat komen. Maar ik ben van mezelf al een behoorlijk gevoelsmens en ben bang dat ik door de extra hormonen rot in mijn vel ga zitten. Nog een jaar en dan gaat onze dochter naar school. Zou dit laatste jaar toch echt de leuke momenten niet willen missen! We geven het nog een klein jaar..... Mijn NOD is nu rond 22 januari. x en fijn weekend, Kweenie
@ Kweenie: Weet zelf nog niet hoe ver ik al wil gaan met de mmm. Eerst maar eens kijken of ze iets vinden waardoor het niet lukt. Als ze geen oorzaak kunnen vinden ga ik daar pas over nadenken. Hoop dat je niet ongi gaat worden volgende week!
Al weer even geleden dat ik hier was. Mijn dochter is overigens bijna 2,5. Ook ik weet niet zo goed hoe ver ik zou gaan, volgens mij verleg je snel je grenzen, maar mij lijkt hormonen ook erg heftig. Wij zijn nu een jaar bezig, dus mogen we van de huisarts terugkomen, maar daar ben ik eigenlijk toch nog niet helemaal klaar voor. Dus we wachten nog een paar maanden denk ik. Ik denk soms ook wel eens, kan ik :uberhaupt nog wel zwanger worden? Is er na de eerste zwangerschap niet iets in mijn lichaam veranderd? Mijn dochter is veel te vroeg geboren en daar is nooit een oorzaak voor gevonden, maar misschien is er toch iets mis met mijn lijf? Dat denk ik soms echt. Wat heftig, een bbz! Balen, Girafje, van je ongie Hier moet ik wachten tot de 19e.
Meiden hier komt oma er ook aan, helaas.. Wat betreft de mmm. Wij hebben daar een jaar in gelopen. Er zijn bij mij verschillende dingen aan t licht gekomen, o.a. ook over mn eigen gezondheid. Vrij heftig allemaal. Hormonen heb ik ook gespoten, ik heb daar niet echt heel erg last van gehad. Ik ben nu een tijd gestopt met hormonen en ik merk dat t nu veel erger met me gesteld is. Mn ware aard komt naar boven ofzo zeg maar haha. Verder zitten wij in t pleegzorgtraject. De kans bestaat dat een 2e (levende) kindje er voor ons niet meer inzit. Wij zien pleegzorg als een mooie manier om een ander te helpen en er zelf ook van te mogen leren en genieten. Of dit ook daadwerkelijk zo zal zijn is natuurlijk nog afwachten..
Kweenie wat bedoel je met we geven t nog een klein jaar? Als t dan niet gelukt is gaan jullie stoppen met proberen?
Jeetje meiden wat een verhalen. Mijn zoontje is vorige week ook 3 jaar geworden. Ja erg leuke leeftijden en ja bezighouden kunnen hij als de beste. Hier net de eisprong achter de rug. Helaas ging het klussen weer niet vanzelf. Mijn partner had er weer bar weinig zin in. Dit bind ik zo moeilijk. Heb jij je eisprong begint manlief nee ik heb geen inspiratie. Nou ik kan alles doen hoor maar lekkere vrijpartij wordt het dan niet meer. Maar om even heel plat te zijn. Het zaad is wel weer binnen. NU maar hopen. Baal er zo van dat hij het zo moeilijk vind. Soms denk ik ja misschien moeten we maar door met iui dan moet vrijen in ieder geval niet meer. Maar ik zie zo op tegen die hormonen. Ben van mijn eigen hormonen altijd al helemaal van de rel. Waarom gaat het nou niet vanzelf groetjes rebma
@ fabsie: dat denk ik ook wel eens. Mijn vader heeft 3 zussen die geen kinderen konden krijgen en toen ik zwanger was van mijn dochter zei mijn moeder: gelukkig je kunt kinderen krijgen! Hoop dat ik zonder veel hulp van het ziekenhuis weer zwanger wordt! @ Lobi: Knap hoor dat jullie al kijken naar pleegzorg. @ Rebma: Ken het gevoel dat het klussen soms een verplichting is! Hoop elke keer weer na mijn ei dat het eindelijk gelukt is en dat het verplicht klussen niet meer hoeft! Hoop voor jou dat het deze keer voor het laatst is geweest liefs girafje
@ Lobi. Inderdaad, lukt het dit jaar niet dan houd het op. Ik wil niet eindeloos doortobben. Maar he, ik raak gewoon zwanger dit jaar! Wat moedig dat jullie pleegzorg overwegen. Lijkt mij best pittig. Rebma: Hier ook n man met laag libido maar hij werkt gelukkig wel mee rond ovulatie. X
Nou van een man met weinig libido hier gelukkig geen last van! Lijkt me errug frustrerend, als t niet lukt oke, maar als ie gewoonweg geen zin heeft. Geloof dat ik dan erg kwaad zou worden... Kweenie wij hebben het er ook wel over gehad. Hoe lang ga je door, hoe ver ga je.... Wij hebben ook vaker een termijn bedacht. Maar de consequentie zou zijn dat we dan weer echt voorbehoedsmiddelen zouden moeten gaan gebruiken. Anders hou je toch hoop. En daar zijn we echt nog lang niet klaar voor. Ondanks dat we nu na 2 jaar proberen wel steeds meer t gevoel krijgen dat dit ons leventje is en blijft..
Pleegzorg als iets moedigs zien of knap vind ik niet hoor! Het lijkt ons vooral heel mooi om te doen, ook voor onszelf!
Ik zou het zelf niet kunnen denk ik. Er steekt toch vaak een verhaal achter. T is niet dat je gewoon 'gezellig' een kind in huis krijgt. Vandaar moedig. In de zin van ' t is niet iets wat je zo maar doet'. Wat anticonceptie betreft.... Tsja, daar zeg je wat. Voelt nu nog niet oke. Maar we hebben dan ook nog wel even. X
Hoi hoi, Heb niet veel gereageerd maar wel meegelezen. Ik ga morgen voor het eerst naar de gyn. Gewoon om te laten kijken of er iets mis is. Vooral omdat mijn cyclus een grote puinhoop is. Dit was bij de eerste niet. Hoe ver we dan gaan hangt voor mij idd ook af van wat ze vinden. Kijken kan mi geen kwaad. Hier een man met een iets minder libido als voor toen de 1e er was. Toen kreeg ie er geen genoeg van en dat is nu wel anders maar wel voldoende medewerking hoor en ook spontaan. Een pleegkind is zeker een mooi gebaar maar ook een hele opgave denk ik. Er zit idd meestal toch een verhaal aan vast. We gaan gewoon allemaal snel zwanger worden!!!
Bij mijn eerste na een jaar zwanger geworden zonder medische hulp. We hadden ons toen wel al laten testen en alles was oké bij beiden. Nu gaan we dus ook weer naar ronde 11. Vorige maand voor alle zekerheid toch maar eens mijn hormonen laten testen en alles was goed, heb eisprong enzo...dus gewoon nog maar even afwachten zeker?
@ Jes: Net waar jij je zelf goed bij voelt. Ik ben zelf nu al toe aan ronde 16 en was met mijn dochter al in ronde 2 zwanger. Wil nu weten of er geen duidelijke reden is waarom het nu langer duurt.