2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, dat is dus al 5x bestelling voor de test! Nu nog een leveradres vinden!

Iedereen de pasen overleefd?

Wij met goede vrienden gegeten; die hebben verteld dat ze al 3 jaar bezig zijn voor een eerste kindje. Nu de MMM in gestapt... Voelde me ineens een zeikerd met 1,5 jaar proberen en al een gezond mannetje in huis hebben rondrennen... Bedenk me nu dat ik dus beter 2 positieve testen kan bestellen, dus totaal bestelling komt nu op 6! Kwantumkorting?

2. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook graag zo`n mooi moederdagkado! Dus de bestelling op 7. KOmen we al in aanmerking voor groepskorting:D.
    @hier. Mijn lichaam begint alweer te werken en zit volgens mij tegen een ei aan. Heb besloten geen ovutesten te doen deze maand.
    sterkte allemaal!
    groeten rebma

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Moederdag is op 13 mei dit jaar, dus dat moet gaan lukken voor iedereen!
    Heb vaak al het gevoel gehad een januari kindje te krijgen, nu maar hopen dat ik gelijk krijg....

4. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

@ Elba, ik zie de MMM niet zo heel erg zitten, we praten er over maar daar houdt het bij op!
    Pasen was rustig hier, ziek zwak en misselijk.. pff drama dus!
    Meisje krijgt heksenkwaliteiten, dus die moeten we nu ff flink onder de duim houden, dus ook even minder gezellig.
    Niet roken gaat nog steeds super!
    @ Rebma, misschien wel ff goed maandje zonder ovutesten, dan kan je vast wel een zwangertestje gebruiken!
    Ik duim voor je en voor de rest!

5. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mandysmamsie, willen jullie wel een keer beginnen met de MMM of weet je dat nog niet?

6. Hamsteren

Nee we zijn er nog niet helemaal uit, het is geen definitieve nee...., komt meer te spraak, dus we wachten het af!!!

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Mandy: Fijn he, het eigen willetje ontwikkelen :x
    Mijn dondersteen zat net heerlijk op een speelkussen midden op de tafel naar Sesamstraat te kijken! En je dan nog aankijken alsof het normaal is wat ze doet! Natuurlijk eerst maar even een foto gemaakt en daarna pas verteld dat ze het niet meer mag doen :D

Morgenmiddag weer naar de gyn. Ben erg benieuwd wat de uitslag van het zaanonderzoek is en wat de mogelijke vervolgstappen zijn....
    Vanavond maar even alle vragen opschrijven die ik heb.

8. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje succes morgen bij de gyn! Hopelijk een goede uitslag...

Even een vraagje; doen jullie altijd rustig aan met drinken en koffie? Ik let al wel een paar maanden op de hoeveelheid koffie die ik drink, maar als ik uit eten ga of naar vrienden dan let ik niet op hoeveel wijntjes ik drink... Vraag me af of en hoe slecht dit is... Het zijn geen dramatische hoeveelheden :) maar toch...

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden

Spannend girafje morgen! Zal voor jullie duimen op goede uitslag

Leen ja ik ken die gedachte, mijn vriendin heeft voor de eerst ook 4 jaar over gedaan en dan denk ik kom ik aan met 1,5 jaar.
    Maar zo moet je niet denken.
    Leen ik drink laatste tijd ook veel caffeine, ik ga maandag weer beginnen met opletten van me eten en drinken.

Hier vanmorgen naar ha geweest, word nu doorgestuurd naar de gyn. Krijg een vragenlijst thuis en bij mijn volgende cyclus ga ik een aantal keer bloedprikken op verschillende dagen.
    Ben toch blij dat we de stap heb genomen.
    Ook hebben ze vanmorgen bloedgeprikt voor clamidia enzo, om alles toch uit te sluiten.

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rose: Goed dat je de stap genomen hebt!
    Hoop vanmiddag zeker op een goede uitslag!
    Bij mij hebben ze nog niet op meerdere momenten bloed geprikt. Zal dat vanmiddag ook even vragen.

Hoop dat het niet uitloopt, want mijn nieuwe telefoon wordt ook nog geleverd vanmiddag!

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Bezoek aan de gyn was erg kort! We mogen/kunnen over een half jaar weer terug komen. De kans om zelf zwanger te worden is groot genoeg. Hoef ook geen baarmoederfoto, want de gyn verwacht daar geen bijzonderheden op te zien.
    Beetje dubbel nog het gevoel. Blij omdat we nog zwanger kunnen worden zonder medische hulp, jammer omdat we nu weer af moeten wachten....
    Ach, nu hopen dat mijn volgende bezoek zal zijn omdat ik 37 weken zwanger ben en verplicht in het ziekenhuis moet bevallen!

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Girafje inderdaad een beetje dubbel.
    Nu maar hopen dat je over 37 weken daar weer voor het eerst bent om te bevallen ;)
    Hoe was de uitslag van het zaad.

Wij hebben net de vragenlijst ingevuld en nu maar afwachten op een telefoontje van de gyn.

Fijn weekend allemaal!

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rose: Zaad was van voldoende kwaliteit. Weet het exacte aantal ff niet, weet mijn man vast nog wel.
    Denk nu maar dat we gewoon pech hebben dat het zo lang duurt en dat onze tijd wel komt.

14. Hamsteren

@ Girafje... TUURLIJK komt jullie tijd wel hoor, misschien dat je het nu zelfs even een beetje kan laten rusten door dat je weet dat er niks mis is. Jullie hebben daar nu in ieder geval geen twijfels over, dat is toch wel erg fijn.
    Nu gewoon lekker samen genieten, en voor je het weet...!
    @ Rose nou we wachten met je mee hoor op het telefoontje :)

Hier gaat alles zijn gangetje... maar ik snak naar zon en warmte!

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Giraf ik ken het dubbele gevoel. Wij hebben ook zo'n verwijzing gehad van ga eerst zelf nog maar. Ik was daar ook heel dubbel in. In mei hebben we nu die vervolgafspraak, ze zeiden dat er geen wachtlijst was voor de iui. Dus ik hoop dat we dat gaan doen. Maar voor jou hoop ik dat de gyn gelijk heeft en dat jullie snel zwanger zijn. Ik weet nog dat ik me ook een beetje afgepoeierd voelde toen de gyn dat had gezegd. Ik was al dat geprobeer ook een beetje beu. Maar goed toen zijn we toch maar ons best gaan doen.

16. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @giraf @elba, ja hier ook herkenbaar hoor. Precies hetzelfde; alles is goed, half jaar verder proberen want de kans op spontane zwangerschap is relatief groot... Ik snap het ook wel, want die behandelingen zijn volgens mij nog een behoorlijke 'emotionele' aanslag en is ook niet iets wat je zomaar even doet. Wat onze gyn ook nog aanstipte is de kans op meerlingen bij hulp van buitenaf, wat op zich geen probleem voor hen is, zodra de babys in de wieg liggen, maar toch gaat daar ook vaak nog iets mis. Ik heb er nu dus op zich wel vrede mee dat we nog een half jaar verder gaan klussen en de kans grijpen om het toch nog op een spontane manier voor mekaar te krijgen.
    We hebben dus wel die HSG aangevraagd, ook al verwachten ze daar geen gekke dingen op te zien. Voor mijn eigen gemoedsrust vind ik het prettig om dat in ieder geval ook uit te sluiten, met dus als leuke bijkomstigheid dat de kans op zwangerschap enigszins verhoogd wordt...
    Zo een heel verhaal weer...

Hebben ze bij jullie nog iets gezegd over de kans om zwanger te worden of zijn jullie niet in een rekenmodel gegooid? Wij hebben zo'n 40 procent kans in een jaar tijd... Een stuk hoger dus dan de loterij winnen :)

@mandysmamsie, ik denk dat de enige oplossing de zonnebank is :(

17. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Leen, wij hadden zo'n 32% kans, maar dat is eigenlijk wel om want we zijn al ruim een jaar verder. Tsja, het zij zo. Ik vond het wel een stom rekenmodel maar goed dat is al meer dan een jaar geleden, dus wat the hack.

18. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heel herkenbaar! Maar wanneer neem je dan die stap! Helemaal nu ook weer na een miskraam. Ik heb bewezen dat het nog kan, maar vrees voor weer 1,5 jaar! Dat trek ik echt niet hoor:$
    @hier, erg down de afgelopen dagen. Ben vandaag de stad in geweest, zelfs daar werd ik nietvrolijk van. Nu uitgeput!

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rebma: Herken het downgevoel. Neem lekker tijd voor jezelf, er zal vast iets zijn waarbij je je goed kunt ontspannen!

20. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iedereen; het valt soms ook echt niet mee he? :(

Deel Deze Pagina