Hoi allemaal, Het viel echt reuze mee vandaag. De uitslag was ook goed, dus niets moet ons in de weg staan om zwanger te worden... Toch gek dat het dan niet lukt he? Het onderzoek was echt niet pijnlijk, hooguit vervelend. Het inbrengen van het slangetje ging dan ook wel erg soepel en dat gaat bij sommigen anders, misschien dat het daarom zo mee viel. Wel bizar, lig je daar met een schijnwerper tussen je benen en komt de radioloog (of hoe zo'n man ook mag heten) zich even aan je voorstellen en gedag zeggen. Alles voor het goede doel Nu weer een half jaar 'rust'... Hoe gaat ie met jullie? Rebma, voel je je weer wat beter? Rose, al telefoontje gehad?
Leen wat fijn dat alles goed was Nu maar hopen dat je snel zwanger raakt. Nee ze hebben nog niet gebeld even afwachten nog.
Lieve meiden, Ik heb in januari kort met jullie meegeschreven. Toen werd ik ongesteld en wad overal even klaar mee. Tot ik in februari niet ongesteld werd! Oh wat wilde ik het hier graag vertellen maar heb t toen niet gedaan. Na 2x een BBZ toch nog zwanger geraakt. Vervolgens veel meegelezen. En wilde nu toch nog even inbreken om jullie allemaal heel veel succes te wensen. Ik denk aan jullie! Xxx Kweenie
heb je voor mij dan ook een beetje energie. Ben zo depri komt ook wel door het weer hoor. Zon wanneer ga je lekker schijnen. Middagslaapje zit er ook niet meer in want de kleine man heeft besloten dat hij dat niet meer nodig heeft Straks sporten zo geen zin in maar het moet Bedankt kweenie en geniet van je zwangerschap!
@ rest - ja energie hier ook ver te zoeken... En nog niet eens het huis gepoetst... Morgen weer een dag.
@mandys hier ook een dikke hugh voor jou! Wat leuks gedaan? @hier vandaag voor tegels voor de tuin wezen kijken. Er even niet mee bezig geweest. Toen belde alleen de fysio en die wist het nog niet van mijn mk dus dat was even moeilijk!