@ Rebma: Kan me voorstellen dat het ff moeilijk was toen de fysio belde. Had hetzelfde vorige week toen ik aan de andere gyn moest melden dat ik een mk had gehad. Vanmiddag op verjaardag geweest en er waren 2 baby's van net 6 weken en een ander vertelde dat ze 12 weken zwanger is van nr 2. Gelukkig ken ik haar amper, maar was wel weer ff een slik moment! Nu weer druk in de klustijd, hoop op een goed resultaat over twee weken....
Ik ga vandaag maar naar de kinderboerderij, mannetje werkt, stiefzoon in the house, dus het is me veels te druk binnen. Dan maar naar het gemekker van de geitjes luisteren hihi! Fijne zondag allemaal!
@mandysmamsie, balen...! BAH. Rotperiode elke keer he? En het gaat maar niet wennen (althans, als ik voor mezelf spreek). Hopelijk heb je beter weer dan hier, want hier hagelt het @hier; wachten op de smiley zodat we ook de klusperiode weer in kunnen. Hij had er eigenlijk al moeten zijn, vraag me af of de eisprong later kan komen door het HSG onderzoek, maar dat lijkt me sterk? @iedereen; knuffel vanuit hier
@Leen77...hagel?? Wat is dat, kijk maar ff in me fotoalbum Zo ff lekker genoten buiten hoor, winderig maar zonnig Heb weer ff 2 leuke foto's van vandaag geplaatst, dus erg up to date. En nu nog ff wat opruimen, want ook dat moet afentoe es gebeuren Fijne zondag nog!
@ Mandy: Fijn dat je lekker hebt genoten vandaag. Hier ook een lekker zonnetje gehad! @ Leen: Hoop dat de smiley snel komt en dat je mag klussen. Hier midden in de klusperiode Nog twee dagen weken en dan heerlijk vakantie tot 7 mei! Helaas ook heel erg aan vakantie toe :x. Heb een jongentje in mijn klas die heel veel aandacht vreet en aan het eind van de dag ben ik vaak gesloopt. Zal morgen weer een zware dag worden, want ben nu nog moe....
Zoals ik al dacht geen verrassing deze maand. Ik ben vandaag weer ongesteld geworden 28 dagen na het verliezen van mijn vruchtje. Mijn lichaam heeft in ieder geval mijn cyclus goed opgepakt en laten we dit zien als nog een grote schoonmaak. Dat was eigenlijk ook het advies van de gynaecoloog. Hopelijk lukt het snel weer. Ik ben er zo bang voor dat het ons niet gegund is! Leen en girafje veel succes met klussen. Vakantie ja daar zou ik ook wel kunnen gebruiken. Door de MK is dat in het water gevallen bij ons. Nu alleen twee weekendjes in het vooruitzicht en dan pas eind augustus op vakantie.
@ Rebma: Knuffel meid! Vandaag weer overleefd! De stunt van het aandachtvretertje in mijn klas was vandaag naar de wc plassen! Hij had niet door dat ik net langs het randje van de wc deur keek! Morgen nog een dag met vergadering en dan genieten van de vakantie!
@Rebma - virtual hug voor jou... Ik herken de angst dat het je niet gegund is. Officieel moet het kunnen he? Het gaat ons vast lukken!!! @Giraf- heerlijk het onderwijs wat betreft vakanties Jammer dat het beroep me minder leuk lijkt, maar voor de vakanties het overwegen waard haha. Gelukkig dat je de kleine draak hebt overleefd vandaag! @Mandy - ik weet niet goed waar ik je fotos kan vinden :- Ik snap dit forum nog niet altijd even goed...! Hier nog steeds geen smiley, hij is over tijd Nog paar dagen afwachten en dan gyn maar eens bellen of het met hsg te maken kan hebben...
Ow Mandysmamsie, ik heb hem gevonden, haha zo moeilijk was het niet. Wat een mooie foto's! Echt een lief, mooi, stoer grietje met hele mooie ogen! Eentje om trots op te zijn!!!
Dank je wel hoor Leen, ja tis me wat zo'n meis. En net zo een dondersteen als mama was... ik krijg er geen genoeg van
Girafje, fijne vakantie. Helaas ken ik dat energie loze gevoel wel. Volgens mij is het ook belangrijk om daar aan te werken om zwanger te worden. Ik moet gewoon vaker vroeger naar bed. En dat vervelende knulletje, als eens over een moker gedacht? Wie zit er gezellig op de wacht bank? Er is plek zat.
@ Leen: Vakanties is een voordeel van het onderwijs, maar de lange werkdagen (ben thuis ook vaak nog bezig) en de verplichtingen s'avond (oudergesprekken, informatie avonden) maken het werk niet altijd leuk. @ Elba: Heb wel eens over een moker gedacht, maar dat laat te veel schade achter. Ducttape is misschien was kindvriendelijker hihi! Vandaag weer een Kdag gehad. Wilde eigenlijk mijn coordinator inlichten, maar die was er enkel voor de vergadering. Zal alles maar ff op de mail zetten. Merk de laatste twee weken vooral dat het werken mijn geen energie meer geeft, maar juist veel energie kost! En thuis is mijn meissie af en toe de pineut omdat ik een veel korter lontje heb. Ook niet goed natuurlijk.... Voel de tranen alweer erg hoog zitten, tijd om even te stoppen en met mijn meissie knuffelen.
@giraf ja dat is ook zo, elke baan heeft zo zijn voor- en nadelen he? Alleen zie je van andere functies soms alleen de voordelen, haha. En wat betreft dat korte lontje, ja dat is echt irritant. Kun je ook helemaal niets aan doen, zo frustrerend dat je zelf geen controle hebt over sommige dingen... @Elba ik wil heel graag bij je op de wachtbank maar ik kan mijn ei maar niet vinden Succes met wachten! @iedereen hoe houden jullie mannen zich? Zijn ze soms ook gefrustreerd of valt het mee? Merk dat het hier nu begint te komen, buien die ik een half jaar geleden al had lijken nu ook aan die kant door te dringen...
ps Rebma, jij had toen toch die Chinese kruidenbehandeling gedaan? Doe je dat nu nog/weer of ga je dat nog doen?
Hoera, mag weer op de wachtbank! Gisteravond laatste keer geklust en nu maar weer afwachten.... Gisteravond was voor mij echt ff een verplichting, maar gelukkig was zondagavond een geslaagde klus dus als ik zwanger ben weet ik goed wanneer uk gemaakt is
Ja ik ben weer begonnen. Ook weer met de acupunctuur. Heblf toch het gevoel dat het daarom gelukt is. Dus we hopen weer snel op een goed resultaat.
Vanochtend eindelijk de vlinder en klavertje vier gekregen die ik had besteld voor aan mijn nieuwe armband. Wilde altijd al een vlindertje, maar vond het nu wel toepasselijk na de mk. Nu maar hopen dat het nog geluk brengt voor deze maand!
@girafje, ben je weer een beetje tot rust gekomen? Hier een zwaardere menstruatie als normaal, veel stolsels, voelt echt als een grote schoonmaak. We hopen maar dat het weer de laatste is voorlopig. voor diegene die vakantie krijgen, fijne vakantie! Hier alleen het weekend naar mijn ouders op de veluwe en met koninginnendag maar is op de rommelmarkt struinen.
@ rebma: Iets. Gisteravond tentoonstelling gehad op school en had 's ochtends mijn bouwcoordinator een kort mailtje gestuurd met de boodschap dat het niet goed gaat en dat ik erg toe ben aan vakantie. Gisteravond kwam ze nog ff naar me toe en zei dat ze het fijn vond dat ik het aangaf. Aan het eind van de avond een andere collega verteld van de mk en dat we al zo lang bezig zijn. Was het niet van plan, maar toen ik zei dat ik de laatste tijd veel vergeet antwoorde zij met ben je zwanger. Toen kon ik er niet meer omheen, want ze zag aan mijn gezicht dat ze net de verkeerde vraag stelde. Vandaag heerlijk aan het genieten van het niets moeten en merk al dat ik wat meer geduld heb met mijn eigenwijze meissie! Hoop voor jou dat deze grote schoonmaak voorlopig even de laatste is.