2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Hier is mijn lontje ook kort hoor...pff, al die spanningen in ons ook he`! Meissie is idd ook afentoe wel de pineut, want dan heb ik ff geen zin in gezeur.
    Maar goed, nu zeggen we steeds tegen elkaar zijn we weer vriendjes, en dan gaan we weer naar elkaar luisteren.
    Dus wel weer een oplossing gevonden.

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Beetje rustig hier.....

Mijn man is met mijn dochter naar een vriend toe die alleen thuis was met zijn dochter. De meiden kunnen mooi samen spelen, terwijl de mannen "praten"
    Zelf net lekker languit op de bank tv serie gekeken en nu lekker uitgebreid douchen :D. Heerlijk een ochtendje voor mezelf!
    Morgen naar de vrijmarkt en 's middags kijken bij mijn nichtje die mag optreden met Streetdance.
    Goed begin van de vakantie!

3. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

wat is het stil hier. Iedereen druk met koninginnedag en -nacht??? Hebben jullie het leuk gehad?

Ik zit inmiddels bij jullie op de bank Elba en Giraf! Gezellig!

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Vrienden van ons zijn gister trotse ouders geworden van een dochtertje. Super leuk voor hun, maar baal natuurlijk wel weer ff dat ik nog niet zwanger ben.
    Gelukkig heeft de kleine meid niet een naam gekregen die wij zelf ook zouden kunnen kiezen.
    Kwam gister nog een andere zwangere vriendin tegen en die zei: ben blij als deze 4 maanden voorbij zijn! Was niet echt blij om dat te horen en deed toch wel ff pijn! Ze heeft op zich een prima zwangerschap, enkel is ze wat meer vermoeid (heeft een dochter van bijna 3) Wilde bijna zeggen tegen haar dat ik dolgraag met haar wil ruilen, maar kon me gelukkig inhouden.
    Hou me maar vast aan de gedachte dat het om een reden is waarom het zo lang bij ons duurt en dat het straks allemaal maar handiger is dat mijn meissie al zoveel zelf kan....

5. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Girafje, kop op! Vervelend he, die confrontaties elke keer weer opnieuw. Die vriendin van die 4 maanden weet vast niet dat jullie bezig zijn, mensen denken dan nou eenmaal niet na en dat dat wel eens een hele verkeerde opmerking kan zijn. Ik merk dat ik zelf veel voorzichtiger ben met opmerkingen over zwangerschappen bij mensen van wie ik niet zeker weet of ze bezig zijn of niet. Je weet toch maar nooit en weet inmiddels van mezelf dat het gewoon heel vervelend kan zijn, sommige opmerkingen.
    En een beetje vermoeidheid tijdens zwangerschap, tja als dat alles is... Was ik maar zo moe met zo'n reden :)
    Je loopt richting einde wachtbank he? Spannend weer. Ik ga voor je duimen.
    Hoorde van de week van kennissen die geen kids kunnen krijgen (kans van 0,0 %), hadden ze net gehoord en dat haar ex een dochter heeft gekregen. Die ex heeft het kindje de naam gegeven die zij samen hadden bedacht. Hoe wreed kan het zijn he? Dan denk ik; wij hebben in ieder geval nog wel een kans. De onzekerheid is heel vervelend, maar zekerheid dat het nooit meer gaat lukken is altijd erger toch?
    Liefs

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Leen:

Die vriendin weet wel dat we bezig zijn, maar denk niet dat ze de opmerking lullig bedoeld heeft. en inderdaad moe zijn van een zwangerschap: kom maar op!!!!!

Wat rot voor jullie kennissen zeg! Dan kun je zelf geen kinderen krijgen en dan geeft je ex de naam die je samen hebt bedacht aan zijn kind. Dan kan het inderdaad altijd nog weer erger.
    En het is goed om daar ook af en toe bij stil te staan toch...

Heb echt geen idee hoe het deze maand zal lopen. Na de mk luister ik niet meer naar de signalen van mijn lijf en ben pas overtuigd van een zwangerschap als ik een echo zie!

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Grrr, het oude bloedverlies is hier weer begonnen, dus weer niet gelukt deze maand! Nu weer afwachten tot de ongi echt doorbreekt!

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden was ik ook weer een keertje.
    Helaas vandaag bij mij ook het eerste bloedverlies gespot :(
    We gaan weer naar ronde 17 pfff
    Kom morgen weer even gezellig kletsen.
    Fijne avond allemaal.
    ps word wel tijd dat we allemaal op de rose gaan hoor :)

9. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,
    even niet meer zo actief,ik lees nog wel mee!.
    girafje en rose balen. :(
    Hier al wel weer aan de klus kan me alleen niet zo goed ontspannen, ben er met mijn hoofd niet helemaal bij.
    straks sporten hopelijk knap ik een beetje op!

10. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Girafje en Rose, balen... :( BAH wat een rotmoment elke keer weer in de maand.
    Rebma, hopelijk helpt het sporten een beetje...

Ik nog op de wachtbank met goede hoop (ja elke maand trappen we er weer in he met zijn allen???). Deze week veel pukkeltjes in mijn gezicht, normaal nooit last van, alleen een beetje tijdens ongi. Dus nu gelijk weer extra hoop dat het is gelukt. Tja, zo is er bijna elke maand wel weer wat waardoor ik denk: zou het nu dan eindelijk????
    Nog een weekje geduld voor we weer zekerheid hebben...

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Rebma wat vervelend meis hoop dat je lekker kunt ontspannen.

Leen spannend meis ik ken je gevoel elke maand denk je ja nu heb ik hier last van dat heb ik normaal nooit of dit of dat.
    Hopen dat het voor jou wel een goed teken is deze maand :)

12. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is rustig hier!
    Alles goed met jullie allen?
    Hier in afwachting van de eisprong, had. Het al verwacht,maar nog geen positieve test. Dus nog maar even verder klussen.
    Help ik snak zo naar mooi weer.
    Gr

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Gister zoals verwacht echt ongi geworden.
    Gister de eerste dag na de vakantie weer werken en aan het eind van de dag een flinke dip gehad. De mk heeft er toch meer ingehakt dan ik zou willen en ga morgen aangeven dat ik het niet red! Ik merk dat ik na de mk nog niet echt fit ben en dat het werken me meer energie kost dan soms geeft.

En mijn dochter was na het eten ook nog zo lief om voor mij een mooie tekening te maken op wit behang en met rood en blauw potlood :$:x

14. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ja het is erg rustig hier Rebma... Saai he? :)

Girafje, oef, balen met zo'n dip... Goed als je aangeeft op je werk dat het te veel is. Even goed naar je lichaam luisteren nu! Grote knuffel vanuit deze kant van de digitale snelweg... Enne... een tekening is leuk, maar op het behang... Heb je je dochter er achter geplakt???

Ik moet donderdag of vrijdag weer ongesteld worden. Heb nu het gevoel dat ik de hele wereld weer aan kan, goede hoop door de HSG en de grotere kans deze maanden, maar als ik er over nadenk weet ik ook dat de kans dan nog steeds klein is :(. Het weekend dus waarschijnlijk ook weer in de grote maandelijkse dip. Gelukkig geen plannen dus hoef niet gezelliger te gaan doen dan ik me voel...

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ leen: ze weet nu heel goed dat ze niet op het behang mag tekenen. (ik heel boos en zij erg hard huilen). En de tekening bestaat uit strepen langs de hele trap naar boven, op de douchedeur en laminaat. Duer en laminaat zijn weer schoon en behang met gum iets schoon gemaakt. Vorig jaar net het behang er op geplakt door schoonouders toen ik weg was. Toen ik thuis kwam ontdekte ik dat er in alle banen een verffout zat (zwarte stippen) en wilde het toen eigenlijk al opnieuw doen. Hebben van de behangzaak nieuwe rollen gekregen en die kunnen er nu dus mooi op. Dus eigenlijk heef ze ons ook een beetje geholpen, maar dat mag ze natuurlijk niet weten, want dan doet ze het nog een keer.

Thanxs voor de knuffel. Hoop natuurlijk niet dat de maandelijkse dip komt voor jou.......

Nu lekker mijn bedje opzoeken en hopen dat ik morgen wat meer energie heben positiever kan reageren op mijn werk!

16. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Giraf, hoe is het gegaan vandaag? Hopelijk voel je je ietsje beter... Wat een verhaal trouwens, met die viltstiften het hele huis door... Later kun je er om lachen :p

Slikken jullie trouwens allemaal nog trouw foliumzuur? Ik merk dat ik er aardig laks mee begin te worden. Maar aan de andere kant heb ik toch een behoorlijke voorraad opgebouwd ;)

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Leen: We kunnen nu gelukkig al een beetje lachen om de stunt met de potloden.

Ben erg blij dat de werkweek er weer op zit voor mij. Vanochtend kwam de coordinator vragen hoe het ging en meteen aangegeven dat het zwaar is en dat het niet gaat. De tranen zaten weer erg hoog en dat zag ze direct. We hebben even samen gepraat en ik heb aangegeven dat de woensdag werken voor mij ff te veel is. Ze gaat nu voor me kijken of iemand een paar woensdagen in juni kan overnemen. Deze maand hoef ik niet meer op de woensdag door de feestdagen die komen. Vanmiddag nog een vergadering gehad en achteraf spijt dat ik daar naar toe ben gegaan. Ben echt bekaf thuis gekomen. Was tijdens de vergadering al moe, maar ben niet iemand die tijdens een vergadering wegloopt.

Ik slik nog steeds trouw multivitaminen.

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Vanochtend nieuwe vitamine pillen gehaald! Deze keer geen zwangerschapspillen, maar multivitaminen voor extra vermoeidheid! Zit toevallig ook een hoge dosis foliumzuur in, dus komt dat goed uit! Geen idee of het zal helpen tegen de vermoeidheid, maar proberen kan geen kwaad dacht ik zo!

19. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even gauw berichtje vanaf werk; lijkt erop dat ong doorbreekt... Ik word er zo moedeloos van...

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Leen: Dikke knuffel voor jou meid!

Deel Deze Pagina