2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Dames, bedankt voor jullie lieve welkom.

Mijn dipje ben ik wel weer even door. Het is ook gewoon dat soms wat dingen verkeerd schieten. De vriendin gaf aan nog twee weken te moeten wachten op een echo en dat dat erg lang was. Dan denk ik op mijn beurt ik zou graag ruilen. Ze weet hoe het bij ons zit, doet dus wel voorzichtig. Maar echt begrijpen doe je denk ik alleen als je in hetzelfde schuitje zit.

Ik merk nu dat ik het vooral moeilijk heb als je mensen met twee kleine kindjes ziet, dan heb ik zoiets van dat had ik zo graag gewild, maar het verschil wordt steeds groter.

Met betrekking tot iui wat ik hier net zag, waarschijnlijk wordt dit bij ons ook de volgende stap, maar ik zou dat juist zo snel mogelijk willen proberen.

Ik wordt nu al anderhalf jaar precies om de 27 dagen ongesteld, vrijwel nooit een dag eerder of later. Ik heb het vertrouwen in mijn lichaam dan ook wel flink verloren.

2. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rebma, balen van je ongi... Eindeloos verhaal lijkt het op zo'n moment he? Paar daagjes en je voelt je vast weer iets beter... Kop op!

@Elba, hoe leuk zou het zijn als het de laatste ronde toch nog spontaan lukt!!! Wie weet...

@maaike, ja mensen met 2 kleine kindjes (van bijna dezelfde leeftijd) zie ik ineens ook overal en die zijn best irritant :). Ik vind het ook jammer dat het leeftijdsverschil steeds groter wordt, inmiddels al meer dan 3 jaar. Wie weet hoe lang het nog gaat duren...

Gisteren met 2 zwangere vriendinnen wezen eten, dat was ook niet de meest slimme actie van mezelf. Hele avond alleen over baby's en dikke buiken gehad, en nog het meest frustrerende over klachten die bij een zwangerschap horen. Een van hen heeft ook veel moeite gehad zwanger te raken en ik merkte dat zij het gesprek wel geregeld op iets anders probeerde te brengen, maar de ander zit er zo vol van, het is bovendien haar eerste en ik merk dat zij niet begrijpt hoe moeilijk ik deze situatie vind. Voorlopig maar even daten met niet zwangere vrienden/vriendinnen...

Geniet lekker van het mooie weertje meiden, laat je niet uit het veld slaan, dat doe ik ook niet (haha, lees: niet altijd...)

3. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Hier even een berichtje van mij, ik schrijf wat meer mee op de 35+ toppic, maar lees regelmatig ff bij!
    Hier gaat alles lekker, behalve het zwanger worden dan, maar goed, dat went redelijk. Nog geen MMM in het vizier, willen we niet!
    Ik lees hier nog steeds veel rooie duivels...%$^$^
    Iedereen ff een zomerse knuffel, enne wie weet ontspannen we wel genoeg met dit weer, dat we een babyboom krijgen, hihi, ikgun het jullie allemaal!:cool::D:cool:

4. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Mandysmamsie!!! Ik vroeg me al af waar je was! Fijn dat het goed gaat met je, begon me al zorgen te maken :) Wel beetje jammer dat je niet hebt kunnen verhuizen naar het zwangerenforum... Misschien zien we mekaar daar gewoon volgende maand ofzo!

5. Hamsteren

Dank Leen, lekker optimistisch, hihi, maar wie weet ;)

6. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAMMER MAAR HELAAS, HIER DE RODE DUIVELS TOCH VERSCHENEN. ZOALS IK AL VERMOEDEN. WEL LEKKER VAN HET MOOIE WEER GENOTEN. GISTEREN NAAR WALIBI FLEVO GEWEEST. mET MIJN MAN`S WERK. 2 ZWANGERE ONDER DE VROUWEN, WAS WEL EVEN MOEILIJK. NOG EVEN 2 DAGEN DOORBIJTEN EN DAN GAAN WE ER WEER VOOR. pOSTIEVE VANDAAG LEKKER EEN WIJNTJE GEDRONKEN. OF LIEVER HIKKKKKKK BIJNA DE HELE FLES ;)
    @MANDY`SMAMSIE, LEUK WEER WAT TE HOREN. OOK NOG STEEDS VEEL STERKTE.
    @GIRAFJE, JA DAT BEGRIJP IK HEEL GOED MAAR VRAAG ME DUS HEEL ERG AF OF IK DAT WEL WIL........ JA IK WIL GRAAG EEN TWEEDE MAAR OP DIE MANIER? IK WEET HET NIET.
    GROETEN

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

ook weer even een berichtje vanuit deze kant :)
    Weinig achter de laptop te vinden met dit mooie weer! heerlijk echt genieten:)
    Hier op het wachtbankje ben er alleen weer een beetje bang voor :( Een keer een maand geen ovutesten gebruikt.

Meiden word echt tijd dat we weer wat zwangere meiden krijgen hier hoor.

8. Hamsteren

Typisch.. ik was dit toppic gewoon eventjes kwijt... maar ja, met mijn situatie is nog niks veranderd.
    Wel ga ik gauw een keer met ovu testen beginnen... en daar houdt t ook bij op, want die MMM zie ik echt (nog)niet zitten.
    @ Rebma... geef je groot gelijk met die fles wijn, ik heb ook maar ff een biertje gedronken. Moet kunnen hoor met dit weertje!

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ zwanger worden zonder hulp: wil ik ook het liefste hoor!

@ mandymamsie: miste je ook al een beetje.

@ rebma: dikke knuffel meid en groot gelijk dat je genoten hebt van een fles wijn ;)

Zelf onverwachts bij mijn broer en schoonzus gebarbequed en met mijn ouders. Erg gezellig, nu maar hopen dat mijn meissie lang blijft slapen morgenochtend want ze ligt er pas net in :)
    Morgen nog een dagje genieten van dit lekkere weer!

10. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Rebma, ik leef met je mee. Ook ik voel mijn ongesteldheid aankomen. Deze maand alles op alles gezet (geen alcohol, geen koffie en dat valt niet mee;) acupunctuur etc etc. Het mag allemaal niet baten. Donderdag een verwijsbrief halen voor de gyn. Het moeilijke is dat je niet weet of het ooit goed komt. En idd al die zwangere vriendinnen...Het leeftijdsverschil heb ik wat van mij afgezet. Ik denk dat ons meisje (2.5) een hele lieve grote zus wordt ook al is ze een aantal jaren ouder.
    Heel veel succes allemaal.

Gr. Marianita

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Maaik, Ik moest dat ook eerst weer een half jaar zelf proberen na de HSG. Moedeloos werd ik ervan. Maar goed nu is dat halve jaar ruim voor bij en gaan we volgende ronde voor de IUI. Als ik jouw was zou ik voor een krap half jaar gaan of 3 mnd ofzo. Ik bedoel als je er klaar voor bent waarom dan nog zoveel maanden die kwelling?

Rebma, wat balen.

Ja dat vind ik trouwens ook jammer dat het leeftijdsverschil steeds groter wordt onze knul is al bijna 3.5. Ik weet wel dat er ook voordelen aan zitten maar toch. Ik vind het jammer. En die twins kar is ook niet nodig.

12. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    @ Elba: Ik hoop dat de IUI jou dan gaat helpen. Waarom is het bij jullie met hormonen? Is dat standaard of is het normaal zonder?

Ik ga het voor nu aankijken. Ik heb nu, net weer even een positieve vibe. Nu hopen dat dat nog even zo blijft.

Ik denk dat als het nog niet gelukt is, dat ik over een maand of vier weer contact opneem. Dan duurt het toch nog even voor alles in gang gezet kan worden en zit je weer zo'n beetje op de zes maanden. Dat idee heb ik nu, maar kan over een paar maanden toch weer anders voelen.

Hier zijn we de wachtweken weer ingegaan. Wel jammer is dat ik volgende week zaterdag of zondag ongesteld moet worden. Dat is het begin van de vakantie als we nog onderweg zijn naar onze vakantiebestemming in Toscane. Nu maar even heel hard duimen dat de HSG iets gedaan heeft en ik gewoon niet ongesteld wordt.

Dan zou ik wel even een gat in de lucht springen.

Komend weekend zal ik het wel weer voelen. Het is altijd zo gek, ik krijg altijd precies een week van tevoren al de eerste tekenen van mijn ongi, dan weet je ook alweer dat het niet gelukt is.

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Das wel lekker helder kun je je een beetje voor gaan bereiden als het niet gelukt is. Lekker hoor naar Toscane. Ja, hopelijk helpt die HSG een beetje!
    En die hormonen is bij ons standaart. Raar dat dat overal anders is. Misschien doen ze mee met een onderzoek maar dat zouden ze wel moeten zeggen. Ik zal het eens vragen.

14. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Van de IUI was gewoon een vraag hoor, ik heb me er nog niet zover in verdiept, vandaar dat ik wou weten of er een speciale reden was.

Misschien moet ik het eens gaan inlezen, dan weet ik een beetje wat ik zou kunnen verwachten.

Toscane lijkt me heerlijk, even twee weken niks doen, mmm heb er nu al zin in. De werktelefoon blijft lekker thuis liggen. Geen telefoontjes dan hopenlijk.

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Maaike: Heerlijk vooruitzicht Toscane! Hoop dat de onig weg blijft voor je, dan kun je er nog meer van genieten!

16. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maaike, volgens mij is het spuiten van hormonen standaard bij IUI. Vrienden van ons zijn hier bezig en hebben dat ook... Vlgs mij ter bevordering van de groei van je eitjes en dus meer kans.
    Alvast veel plezier in Italie, heerlijk vooruitzicht zeg. Stel dat je ongi wel komt, nou ja, dan maar heerlijk aan de chianti (schrale troost...)

@elba, wanneer is je eerste poging???

17. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hallo meiden,

Mag ik me ook (weer) hier melden? Heb een tijdje terug heel kort meegepraat en meegelezen hier, maar ff wat afstand genomen van forum. Inmiddels nu officieel 2 jaar bezig voor nr. 2. Nr. 1 heeft ook 2 jaar geduurd, maar onze kansen zouden nu beter moeten zijn. Zaadjes van manlief zijn nu matig bevonden maar toch 40%kans om binnen een jaar zwanger te worden. 3 jaar geleden hadden we ICSI kwaliteit. En toch is ons meisje spontaan gekomen. Ze is nu 2,5 jaar. Wij mogen ons in september weer melden, maar ze gaven al aan dat we dan nog kans hebben om naar huis gestuurd te worden. Na ja, we hebben het zelf natuurlijk ook het allerliefste spontaan natuurlijk. en hopen daar elke maand weer op. helaas hier ook weer rode duivels, ondanks zeer goed geklust in Toscane. Was wel een heerlijk weekje weg moet ik zeggen, veel plezier Maaike!

Had gehoopt dat hier inmiddels al wel weer veel meiden zwanger waren, dat geeft de burger moed! Maar helaas! Zoals Rose al zei: hoog tijd voor wat zwangeren hier!!

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden hier lekker vakantie geboekt vandaag heerlijk vooruit zicht.
    Over 2,5 week gaan we lekker 10 dagen ertussen uit :)

Jullie mannen ook voetbal aan het kijken haha ja die tijd gaan we weer krijgen. Als nederland moet voetballen gaan we natuurlijk wel kijken:)

Hier op het wachtbankje.... Vanmorgen wat roseslijmverlies dus ben bang dat de duivels zich weer gaan melden deze dagen.

Rebma balen meis dat je weer ongesteld bent geworden pfff.

Zon welkom terug en ook balen dat bij jou de duivels weer zijn :(
    Lekker al op vakantie geweest lees ik :)

Maaike alvast een hele fijne vakantie.

19. Hamsteren

@ Girafje.. lief dat je me miste :p
    Ik denk dat ik dit gewoon een beetje liet liggen, omdat er niet zo veel geschreven werd een tijdje...
    En ik schreef veel bij 35+, maar daar gaat het nu wel erg veel over de MMM, en ik zit er niet zo op te wachten, daar ik daar niet mee bezige ben/wil zijn. Nu nog niet iig.
    Dus ik ben ff zoekende waar ik het meest me ei kwijt kan, want er zullen er heus nog wel zijn, die en lang bezig zijn, en liever niet de MMM in willen gaan....
    *zoekt nog ff verder*
    Blijf hier wel rond snuffelen, hihi, moet alleen weer ff wat terug lezen merk ik!:cool:

20. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vanochtend ongesteld geworden. Echt balen. Krijg verwijsbrief naar de gyn. En ondertussen ronde 18 maar in. Ik hoop echt dat er iemand is die hier binnenkort goed nieuws heeft. Dat geeft de burger weer wat moed!

Gr. Marianita

Deel Deze Pagina