2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Ja, hoog tijd voor positief nieuws hier!

@marianita balen dat je ongesteld bent... Nu de mmm in begrijp ik?

En rose ook lekker bijna op vakantie, fijn vooruitzicht he!

@ mandysmamsie hier ook twijfels over mmm hoor. Maar in september mogen we ons weer melden en dan ben ik het hopen en wachten echt helemaal beu denk ik.

Fijn weekend allemaal!

2. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Kom ook even een fijn weekend wensen,
    @Marianita duivels aanwezig, balen dus, succes bij de gyn!

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

mandysmamsie jij en de andere meiden ook fijn weekend.

Pfff wat een weertje vandaag zeg.
    Waar is de zomer gebleven ;)

4. Hamsteren

Van pure ellende heb ik maar papiermachee gemaakt, en staan de spaarvarkens nu te drogen, hihi, was wel geinig, denk dat ikzelf het het leukste vond. Mandy 4 zat met haar handen in het lijm, Jeffrey 8 deed zijn best, terwijl zijn gedachten 10x elders waren...
    Affijn, ik heb een mooie, en ik ben er blij mee :D:D:D
    Lekker groot, dus kan er lekker veel centjes in :p

5. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mandymamsie, Waarom staat de mmm je zo tegen? Doe je wel wat anders? Bijvoorbeeld accupunctuur of homeopathie? Want jemig je zit al in ronde46 das niet niks. Hoe was dat bij de eerste?

Zon, ja raar he, dat ze je na al dat geprobeer dan steeds weer weg sturen. Behalve als je dan voor een 2e keer aan de bel trekt dan doen ze vaak wel wat.

Marianita balen dat de red deavels er weer waren.

Ik ga d'r ook weer naartoe denk ik. En dan aan de IUI. Het zij zo.

6. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

21 juni hebben wij de eerste afspraak met de gyn. Heb wel al bedacht dat ik ga zeggen dat we bijna 2 jaar bezig zijn i.p.v. 'pas' 1.5 jaar. Anders worden we vast weer naar huis gestuurd en heb het inmiddels wel behoorlijk gehad. Is het niet zwanger worden bij jullie ook iets wat dagelijks zo niet elk uur in je gedachten is? Zou er wel eens een dagje niet aan willen denken. Succes allemaal!

Gr. Marianita

7. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    @elba: Ja, inderdaad wel frustrerend dat ze de kans in het ziekenhuis groot genoeg inschatten. Nou, ik vind 2 jaar toch wel erg lang hoor. Volgens onze gyn heeft dat te maken dat, en dat zal voor jullie ook gelden, we al een keer zwanger zijn geweest. Dat vergroot volgens dat rekenmodel enorm je kansen. Terwijl ik er zelf nu juist geen goed gevoel over heb. Maar goed, afwachten....afwachten...afwachten. Het allerstomste is dat een andere gyn ons IVF adviseerde, maar dat vonden we zelf een brug te ver met onze uitslagen. Die gyn werkt er niet meer en de huidige gyn adviseert dus afwachten. Hmmm... en ik ben wel 'in' voor IUI inmiddels. Maar goed, we mogen ons pas in september weer melden en misschien gaat het nog wel spontaan lukken....we proberen positief te blijven!!

@marianita: ik ben er niet elk uur mee bezig, maar zeker wel elke dag denk ik eraan ja. en de wachtweken zijn echt erg. Ik koop ook elke keer testen en dan ga ik te vroeg testen. Echt stom ja, ik weet het. Ik neem me elke keer voor het niet te doen en dan doe ik het toch weer.

Leuk idee @Mandysmamsie, papier machee! Het was/is echt knutselweer inderdaad.

8. Hamsteren

@ elba... mannetje staat nog niet helemaal open voor mmm, en eerlijk gezegd ik ook niet, want ik hou niet van doktoren en zo...
    Mandy heeft ook 3,5 jaar geduurd, maar is gewoon op de natuurlijke manier gekomen.
    Wel praat ik er meer en meer over met manlief... dus wie weet gaat er toch ooit wel es wat gebeuren. Maar ik ben er nog niet aan toe, geen idee, het is gewoon geen moetje denk ik...
    Hmm lekker vaag antwoord, sry
    :)

9. Rose1982

Mandysmamsie wat een crea bea, leuk idee zon spaarpot

Hier bruinverlies al gespot helaas weer ronde verder denk ik.
    Wel weer langere cylcus als normaal :(

10. Hamsteren

Dank je wel hoor ;) Rose
    Balen van je bruin spot... hoe lang was je cyclus?
    Die van mij wisselt ook steeds weer, vervelend is dat.
    Nou op naar de volgende ronde dan maar,

11. Rose1982

Mandysmamsie mijn cylcus is bijna altijd 31 dagen ben deze maand wel met etos zwangerworden gestopt misschien dat het daar aan ligt.

Ps mooi meisje hebben jullie, had even in je album gespiekt :)
    Ik dacht dat Mandy een donker meisje was ivm je banner poppetje :)

12. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marianita & Rose : balen, ongi... BAH!!!! Misschien even een lekker glaasje wijn vanavond ter compensatie?

Ik zit weer op de wachtbank, komt er iemand bij me zitten? Moet nog tot zaterdag/zondag wachten en wachten duurt zo langggggg :(

13. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS Marianita, ja hoor, elke dag zit het in mijn hoofd en zou ook wel graag een dagje zonder die gedachten willen... Helaas is het niet uit te zetten... Vermoeiend en frustrerend kan het zijn he?

14. Rose1982

Ja hoor op naar ronde 18 :(

15. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Rose 1982: echt balen! Sterkte! Ook maar even lekker aan de wijn ;) Heb ik afgelopen weekends ook gedaan. Nu maar weer in het regime. Kan het daar in ieder geval niet aan liggen. Succes allemaal!

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Rose en marianita, Balen zeg! Weer dat gedoe.
    Ik heb dat trouwens ook als ik met dat etos stop dat ik dan een hele lange cyclus heb. Raar is dat. En ik zou ook zeggen dat ik al 2 jaar bezig was. Ze zijn hier zo terughoudend.

Marianita, ja dat zal je altijd zien werkt die gyn hier niet meer. Maar als je eerder belt dan september gaan ze misschien ook wel eerder aan de slag. In de zomer is het meestal rustig.

Mandymamsie, ja, joh alles op zijn tijd. Gelijk heb je!

Hier naar de accupunctuur geweest dus ik heb weer pillen en druppels (voor de goed gelovigen). En ik moet rustiger aan doen minder stressen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

17. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Hallo dames,

Ik zie dat er weinig mensen geluk hebben deze maand. Hier ook niet denk ik, heb alweer genoeg kramp. Meestal een voorbode van de rode duivels. Ik vind dat toch zo irritant dat ik dat altijd vanaf bijna een week ervoor al heb. Er is ook nooit het idee dat het nog weleens gelukt kan zijn. Merk dat ik er vandaag toch wel even erg van slag van ben. Komt waarschijnlijk ook omdat je door de HSG toch iets meer hoop hebt.

De vriendin die laatst vertelde zwanger te zijn heeft vandaag een goede echo gehad, dus erg fijn voor haar. Toch blijft het wel confronterend.

Nu maar hopen dat de vakantieomgeving de komende weken helpt. Misschien wordt het dan toch een klein Italiaantje.

18. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Kan iemand me trouwens vertellen of je ook iets als een abonnement op het topic kan nemen en zo ja, hoe je dat dan doet. Ik ploeg elke keer het forum door om het topic terug te zoeken.

19. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook! Lijkt me ook erg handig.
    Maaike, ik voel met je mee. Hopelijk kun je lekker ontspannen in Italie! Ik zal vanavond weer naar de acupunctuur.

Gr. Marianita

20. Hamsteren

Als je een reactie plaatst, kan je als het goed is aanvinken dat je een abbo wilt ;)
    Maar dan moet je niet op snel reageren drukken, hihi
    Lol@ rose... lekker getint meisie he, met haar blonde haren en blauwe ogen, hihi, moest ik wel om lachen!
    Mijn afbeelding was een tekening van haar, haha, de eerste echt duidelijk gekleurde/getekende figuur :p
    Ik was trots op, dus vandaar! Mare ze wordt al lekker bruin hoor, dus dat getinte komt er wel :p
    Ik heb deze maand niet echt veel geklust, dus het zal wel weer een verloren maand zijn, heeft 1 voordeel, hoef ik ook niet te hopen, haha, dat zou bizar zijn, een rustig maandje hebben, en dan raak.. wie weet is dat wel DE manier :p
    We wachten het af!
    Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina