He hallo bedankt voor de tip! Hier aan de laatste werkdag begonnen. Mijn te doen lijstje is nog lang. Ik lees bij meerderen iets over accupunctuur. Wat houdt dit in?
Hoi meiden, Heb de afgelopen week niet zoveel gereageerd, want had een beetje een dipje. Had vorige week woensdag een lichte bloeding en ging er vanuit dat het weer over was voor deze maand, aangezien ik altijd rond 8 of 9 dagen na mijn ei oud bloedverlies heb. Het zette deze keer echter niet door en vanaf maandag toch een beetje hopen dat het raak zou zijn. Heb vanmiddag posi getest en dat op mijn trouwdag (ben in '08 getrouwd). De K2v5 gaf al heel snel een streepje vanmiddag ook al had ik veel gedronken. Nu maar hopen dat het deze keer wel goed blijft gaan....
Girafje, wat fijn! Gefeliciteerd en ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan! Moet lukken deze keer... Nu lekker gaan genieten! Liefs
Owww Girafje, wow, wat geweldig en dan te bedenken dat je eigenlijk dacht dat het niet meer zo zou zijn deze ronde... En ook nog op je trouwdag posi testen... Van harte hoor, en ik gaat gruwlijk mee duimen, dat je wondertje blijft zitten, ik gun het je zo heeeeeeeel erg Geniet er van, en hopelijk niet al te angstig... knuffel meis! *doet een vreugde dansje voor Girafje*
Dat je het maar ff weet, want zonder jouw geduim komen we nergens hoor Volgens mij ben ik weer te laat geweest met de klus.... Ik had namelijk 2 dagen erge pijn links onder, normaal als ik mijn ei voel... is het even een scherpe pijn, maar nu duurde dat eigenlijk wel erug lang hoor, dus ik weet het ook weer niet zeker... Affijn gister wel geklust... dus beter laat dan niet. Hmmm... ik zou natuurlijk even kunnen gaan rekenen, maar daar heb ik geen zin in, We merken het vanzelf wel weer, ik weet iig dat de kansen deze maand erg laag liggen, want met onze irritaties, weinig slapen,etc is er niet veel geklust in de goeie periode .... Maar ja, we doen het toch echt alleen als we zin hebben. Morgen is manlief eindelijk weer een dagje vrij (na 6 lange dagen) en dan gaan we lekker met z'n 3-en weg! Als het goed is gaan we in de middag naar dat Lineas speeltuin in benne broek.,.. iemand wel eens geweest? En we gaan eindelijk naar mijn papsie toe... daar heb ik echt zin in, dat wordt lekker janken Oja.... en vandaag eindelijk mijn haar der af.. kapper aan huis! Hmm, moet nog ff wat afbeeldingen zoeken, wat ik nu echt wil. Fijne dag allemaal... ik denk dat ik nog ff te bed ga, ben echt mega suf!
@ mandy: mijn duimen gaan overuren maken voor jullie Linneaushof is leuk! Veel plezier daar en bij je papsie! Suc6 bij de kapper, hoop dat het resultaat je happy zal maken!
Dank, ben wel benieuwd naar die speeltuin! Mijn papsie heb ik al ruim 9 maanden niet gezien, dus ik ben aan het aftellen... En ja kortere haren, nieuwe coupe... lijkt me echt ff heerlijk! Ik heb van dat mega dikke haar, niet erg hoor, maar t wordt een beetje zwaar nu Vooral als ik nat haar heb...
Yeaahh Girafje wat een super leuk nieuws! Ik ga voor je duimen dat je over een paar weken een super mooie echo krijgt
Hoi Allemaal, Girafje nogmaals gefeliciteerd! Ben echt superblij voor je! Dat willen wij ookblijf maar goed duimen. doen wij ook voor jou! @mandysmamsie de lineushof is echt super. Ik kwam daar als kind al echt leuk! @hier. Ups en downs. Gisteren een heel positief gesprek gehad op mijn werk dat helpt dan wel. Het niet zwanger worden bepaald helaas mijn leven. Zou maar willen dat ik het los kon laten en het leven kan leven zoals het komt, want dat wil ik graag. Ben nu aan het hardlopen om me zinnen weer op iets anders te zetten. Alleen zelfs daarbij mist de motivatie, want stel nou dat ik toch deze maand zwanger raak dan heb ik me voor niks uitgesloofd. slaat nergens op ik weet het. Bij alles denk ik zo. Nieuwe kleren kopen doe ik bijna niet. Ook heb ik heel erg het gevoel dat het leven aan me voorbij gaat. Maak een heleboel niet bewust mee op de een of andere manier. Ik baal. Wel zijn we weer netjes aan de klus geslagen. Sorry meiden voor deze negativiteit. groetjes Rebma
Hey Rebma, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen mallerd! Ik denk dat we dat zelf allemaal wel hebben hoor. Ik in ieder geval wel. En ook ik ben bezig met dingen verzetten, wil erg graag eenboksbal hebben, want nu ik die 5 kilo er bij heb, wil ik die niet kwijt raken door te gaan sporten. Vanavond gaat mijn haar er ook lekker van af, en ik denk dat ik 2 weken geleden ook eindelijk es wat voor mezelf heb gekocht. En sport bermuda, echt met zo ruit, zo gaaaf. Verder shop ik weinig, hoewel ik wel zou moeten, want alles zit te strak! Het gevoel niet alles bewust mee te maken, herken ik toch wel... Ik ben momenteel ook heel erg bezig weer wat positiever te worden, want mijn londje is echt veels te kort, en daar doe ik manlief en me meisie ook niet echt veel plezier mee. Dus probeer ik ook elke dag met een lach op te staan, en niet te snauwen, maar das niet makkelijk! Dikke knuffel voor jou en je kan altijd spuwen hier, haha, ik vind dat ook wel es lekker!
Oh Rebma, alles wat je schrijft is herkenbaar... Ik probeer die gevoelens continu weg te stoppen maar dat lukt gewoon niet. Zit zelf ook weer even in een negatieve periode, dus zal hier niet teveel schrijven, maar je bent niet de enige en zoals mamsie al zegt; hier kun je altijd je ei kwijt (pfff over eieren gesproken... ) Knuffels
Meiden, ik blijf wel meelezen, maar zal minder mee schrijven. Ik herken jullie gevoel helemaal en daarom neem ik even afstand van deze club. Ik voel me niet prettig als er meiden zijn die minder meeschrijven doordat ik het geluk heb weer zwanger te zijn. Jullie moeten hier vooral je ei kwijt kunnen, ik kan dat ook bij de andere clubs waar ik mee schrijf. Hoop natuurlijk dat jullie allemaal snel ook zwanger mogen worden! Liefs Girafje
@Girafje, lekker genieten van je welverdiende zwangerschap! Het is je gegund, helemaal na alle moeizame maanden. Ik weet zeker dat dit een kleine plakker is . Het is goed dat er weer iemand uit deze club mag, want dat was al te lang geleden en jij bent nu ons laatste voorbeeld van een succesverhaal dat het ons ook kan lukken!!! Kom je wel af en toe even een berichtje doen hoe het met je gaat??? xxx
@ Leen: Ik kom zeker af en toe even langs! Wie het leuk vindt mag me ook toevoegen als vriend hier op zp!
Hoi allemaal, @girafje: wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd meid, geniet ervan, wat heerljk dat je zwanger bent. Nu duimen voor een plakkerd, is je gegund! Tja over negativiteit: ik heb er nu ook last van hoor... Ik kan me nu zelfs niet voorstellen dat het ooit weer gaat lukken, geloof er ff niet meer in. Dus ik moet ook weer even zoeken naar de positieve spirit. Hier een vroeg ei, vandaag op dag 12 al positieve ovutest, is voor mij heel vroeg! Hebben wel geklust, maar eerder dan vandaag niet. Dus ook niet zo'n grote kans deze maand denk ik...
Sorry meiden, maar mag ik heeeel even..... WWWWWWWWAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x Weer eens ongesteld geworden... Tja, waarom zou het 16 keer niet lukken en de 17e keer ineens wel
He Girafje, gefeliciteerd!!! Is je zeker gegund! Lekker van genieten! Zet hem op! Rebma, ja das vervelend. Maar wel gewoon doen hoor nieuwe kleren kopen en hard lopen. Ik bedoel als je je regenjas aan hebt stopt het met regenen zeg ik dan maar! Hier dan echt met MMM begonnen. De eerste hormoonspuit gezet en IUIen maar. Ach het zij zo. Hopelijk is het niet voor niets.