Leen77; onze boef is al weer 4 jaar en 4 maanden en gaat dus al naar school. Alleen is hij wat ziek op het moment. Hij lag vanavond al in bed voor ik terug was van het werk. Had 39,5 graden koorts. Hoop maar dat hij van het paracetamolletje en een goede nacht zich morgen wat beter voelt.
Remmar, onze zoon heb ik gisteren ook met koorst van de kinderopvang gehaald, vandaag was ie weer bijna de oude. Hopelijk bij jullie ook zo'n kort virusje... Sterkte!
Net even wezen kijken. Vind het altijd zo zielig als ze niet fit zijn Ligt echt giga te zweten in bed, dus hoop maar dat hij lekker alles uitzweet vanacht Hoe oud is die kleine van jullie?
Sommige meiden spuiten alleen hormonen, maar dat is alleen als ze zelf geen goede eisprong hebben. Dus ik denk i jullie geval weinig zin. Je kunt wel ook IUI zonder hormonen hebben, dan wordt geinsemineerd als je bijna je eisprong hebt. Wat ontzettend rot dat je weer ngesteld bent trouwens...... @remmar: ik ben ook jaloers op jouw 70 procent . Hier is gezegd 40 procent dat we binnen een jaar zwanger zijn. En we zijn nu 2 jaar bezig voor een 2e kindje. Bij ons is manlief verminderd vruchtbaar. Zaadjes zijn matig. Maar ik begin inmiddels ook te twijfelen of het bij mij wel allemaal goed is omdat het zo lang duurt. Wij mogen ons in september weer melden. @mandysmamsie uberschattige foto's!!
Ja volgens mij kan dat wel hormonen zonder iui. Als er iets mis is met je cyclus ja. Trouwens net een stukje over niche na een ks gelezen. Hebben hier veel mensen een ks gehad?
@ Elba... geen kz hier. Voor de rest is het rustig bij me... ben voetbalziek Ben maar druk met het huishoudelijke gebeuren begonnen, lol, de was zit al in de droger, stofzuiger na gebruik al weer in de kast, vaat weg.... hmm nog maar een paar dingetjes dan is mijn lijstje alweer af Fijne dag allemaal! @ Girafje.. hoe voel je je?
Ik geloof dat ik zo onderhand ook wel voet bal ziek ben. Mijn kleine mannetje is ziek en ik ben ook brak. Werk maar een half dagje maar wel tot laat sávonds.
@ Mandy: Wel goed! Af en toe last van maagzuur en mijn borsten zijn nog gevoelig. Besef is er nog steeds niet echt, komt pas na de eerste echo denk ik. Vorige keer ging het op de dag van de echo mis. Hoop nu over twee weken een goede echo te krijgen! Morgen lekker een weekend weg met het hele gezin (mijn ouders, broer, zus en hun kinderen en partners) en volgend weekend verjaardag vieren van mijn dochter, dus gelukkig nog genoeg leuke dingen om naar uit te kijken voordat ik op echo mag.
Ow fijn Girafje, dat duurt idd niet zo lang meer, maar ik snap je angstgevoel heus hoor! Maar dit keer gaat het gewoon goed hoor, heb vertrouwen! Hoe oud wordt je dochter ook weer, kan het ff niet zo 123 terug vinden... maar wel alvast gefeli hoor! En met gezinnetje lekker zitten is ook wel es fijn toch? FF er uit. Dat ik vorrige week eindelijk weer es me vader zag, was mijn broertje en schoonzus er ook. En zo was het bere gezellig, en had ik niet eens door dat het al weer minimaal 9 maanden geleden was! Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje... pijnlijke steken in mijn zij zijn voorbij, en nu weer alleen maar pijnlijke boobies... en pukkels
Hier gisteren ook een ziek meisje met koorts en overgeven. Gelukkig na een zetpil en goede nachtrust weer bijna de oude Pfff had wel even stress wij gaan morgennacht op vakantie dacht onee die gaat ziek worden.
@ rose: fijne vakantie! Ga zelf heerlijk een weekendje weg met mijn ouders, broer en zusen hun gezinnen. 8 volwassenen en 6 kinderen (en een mini )
Fijn weekend!, ik ga eerst nog even langs el hospitalo voor een echo, om te kijken of de medicijnen goed werken.
@Remmar is jullie mannetje weer helemaal beter? Die van mij ligt lekker te kletsen in bed nu (ipv slapen ). Hij is in februari 2 jaar geworden. @elba & Rose zijn jullie kleintjes ook weer opgeknapt? Ik hoop het... Rose, waar ga je naartoe met vakantie? Hopelijk richting zon!!! Elba, hoe was het in het ZH??? Zooo spannend deze periode... @mandysmamsie hoezo had je je vader eigenlijk zo lang niet gezien?? Wel heerlijk om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien! Ook voor Mandy!!! @girafje wanneer is je meissie precies jarig?? Heb je vast ergens vermeld maar kan het even niet terug vinden! Fijne minivakantie! Allemaal heel fijn weekend
Lekker laten kletsen leen, valt tie vanzelf in slaap, heb jij even rust. In het ziekenhuis was het ok. Alleen ik moet nog even doorgaan met prikken want het follikel was nog niet groot genoeg. En ja mijn mannetje is weer fit, al ligt hij nu ook te pitten ook al is bij 3,5 een middag slaapje niet perse nodig. Ik vind het wel even rustig.
@Leen... mijn vader zat 9 maanden in thailand.... bij zijn nieuwe vrouw en mijn kleine halfbroertje van 5 Fijn weekend allemaal hoor!
Oh, blijven ze nu dan voorgoed in NL? Of is je vader alleen in NL nu? Ben je zelf al eens in Thailand geweest?
Mijn vader is nu alleen in nl, en gaat binnekort weer terug naara vrouw en kids... En nee, ben er nog niet geweest, maar als hij er definitief woont....willen we zeker een keer heen. En wel vaker als een keer denk ik Het klinkt er in iedergeval erg leuk. Fijn weekend