Ja ver dus.. volgens mij is me vader er wel 24 uur mee bezig... met daadwerkelijk van huis naar huis dan Dus... niet om de hoek
Haai, haai, rustig hier. Vandaag echo gehad woensdag inseminatie. Ik ben niet onte vrede. Spannend!!!!!!!
@mandysmamsie, heerlijk hoor Thailand. Ben er ook 2 keer geweest en ik zou heel graag nog een keer willen met mijn kleine en grote man! Die zijn allebei nog nooit geweest... @elba succes woensdag!!!!!! Ik ga duimen!
Terug van een geslaagd weekendje weg! Vandaag is mijn dochter ook nog jarig, maar gelukkig vieren we dat zaterdag. Straks lekker naar bed en bijkomen! Lees morgen alles bij!
@elba... spannend idd, we duimen! @Girafje.. nog gefeli hoor, met je meisie @ Leen77 ben nog niet geweest, maar ik heb al genoeg foto's gezien Vader woont niet in toeristengebied overigens... meer richting vietnam geloof ik .
Girafje, gefeliciteerd! Rustig aan maar. Fijne zaterdag! Mandy,24 uur van deur tot deur. Is te doen voor zo'n afstand, lijkt me heerllijk Tailand. Hier een brakke Elba, griepje, ik hoop niet dat het morgen beinvloed.
@girafje: nog gefeliciteerd met je dochter! @Elba: succes morgen en beterschap. Ik heb juist laatst gehoord van een vriendin die het van haar gyn had gehoord dat het juist vaak voorkomt dat vrouwen zwanger raken als ze ziek zijn bij de bevruchting. Had iets met immuunsysteem ofzo te maken of stofjes ofzo die je aanmaakt. Afijn, nie goed onthouden waarom het nou was en weet ook niet of he waar is, weet alleen dat ik rond de bevruchting bij mijn dochtertje een flinke griep had die week! Dus wie weet.... Hier voel ik al de eerste tekenen van de duivels, zit op 11 dagen na eisprong. Pffff"........ Niet leuk.
Hoi allemaal, Hier aan het bij komen van een weekendje weg. Was heerlijk! Net heerlijk hardgelopen, is een goede manier om mijn zinnen te verzetten. Op het moment op het wachtbankje. Nog een week te gaan. Wel goed geklutst deze maand, maar vind het moeilijk om er vertrouwen in te hebben. @Elba hoe is het gegaan vandaag? @girafje nog gefeliciteerd met je kleine meid! Hoe voel je je? @ zon, hierbij jaAg ik alle rode duivels weg. Ik wil ze niet meer zien voor geen van ons! Groetjes
Ja, Rebma dat kan ik me voor stellen dat het moeilijk is om vertrouwen te houden. Maar goed geklust is nooit weg. En ach wie weet deze ene keer. Je zal net zien. Ik hoop het voor je en zal voor je duimen! Goed dat je hartloopt! Zou ik ook moeten doen maar ik gebruik m'n griepje als excuus. Zon, rode duivels weg ermee. Balen zeg. Dan maar een zomer beebje zeg ik. Ook leuk! goed verhaal van die griep trouwens, dat steld me helemaal gerust. Niks ergs dus met dat griepje. Nou we zijn dus in het ziekenhuis geweest. Beetje vreemd dat wel. Uiteindelijk heeft mijn man daar geproduceert. Ik vind het best. Hij moet hel lekker zelf weten en z'n zaad was goed Genoeg en ook bewegelijk genoeg dus dat was heel fijn. Nou toen dus 1.5 uur gewacht. (zit je daar maar een beetje) en toen inbrengen. En ook mijn bmm zat wat verscholen dus die opzoeken was niet zo'n fijn klusje. Ik ben zo wie so niet zo van die eende bek. Wat een verschrikkelijk ding is dat. Ze zeggen het doet geen pijn. Mooi niet, ik vond t pijnlijk. Maar tis voor een goed doel. Sexen is toch makkelijker maar ja als dat niks opleverd. Nou even liggen en klaar. De accupuncturist zegt dat ik rustig aan moet doen, dat dat beter is. Dus dan doe ik dat maar. Ik ben trouwens wel bang dat alles weggespoeld is. Want er kwam wel vocht uit mij maar ja dat zien we wel weer. Ik hoop het niet. Trouwens ik heb wel van die pregnyl borsten en ben wat moe, maar ja dat kan ook van de griep, einde schooljaar of stress komen. Er waren volgens mij nog meer stellen met dezelfde behandeling. Is toch een beetje raar dat je van elkaar weet waarom je daar zit. Maar ik vraag me ook af waarom die altijd zo chagerijnig moeten kijken. Daar wordt het ook niet leuker op denk ik dan.
Gister een vreselijk offday gehad.. ook al vroeg ongi geworden, en daar blijf ik van balen zeg... Vandaag gaat t gelukkig weer! @elba... hoe voel je je nu? Wat jij nou zo simpel beschreef... is dat nu die iui??? Ik snap er afentoe nie zo veel van, sry, maar ja, ik vraag het maar gewoon @Rebma al weer beterder?
@zon; duivels doorgezet? Blijft altijd teleurstelling he? @rebma; ja vertrouwen houden is echt moeilijk. Lijkt vaak zo uitzichtloos. Ik ga weer aan de klusperiode beginnen dit weekend. Hopelijk een vroeg ei want mijn man is volgende week bijna de hele week weg! Krijg er nu al de zenuwen van... Gemiste ronde zou zo zonde zijn... @elba: tja het is voor een goed doel. Hopelijk was dit gelijk de laatste keer voor jou. En dat het zo'n pijn deed...! Ik dacht: hop, spuitje erin, en klaar is kees!!! Wel goed om te weten waar we straks aan toe zijn trouwens... Gisteren op kraambezoek bij mijn beste vriendinnetje geweest. D'r dochtertje is 3 dagen oud, wat een lief poppie. Ik was best nerveus op de heenweg en bang dat ik alleen maar jaloers zou zijn. Gelukkig viel het mee. Was wel heel gek om met een pasgeboren baby te zitten met mijn zoontje ernaast die de baby aaide. Dat gaf wel even een grote brok in mijn keel, maar ik heb het droog gehouden en het was ook wel weer heel erg mooi.
Leen, droog gehouden, goed zo. Is toch niet niks. Blijft lastig. Volgens mij hoeft dat inspuiten niet zo'n zeer te doen maar ja als ze gaan roeren met een open eendenbek om je bmm te vinden, tja, das gewoon geen lekker gevoel. Mandymamsie, balen de duivels, wat een ellende. Hou je haaks!! Ja dat is zo ongeveer iui wat ik beschreef ja, ik denk het. Tis goed te doen, alleen het is toch wel heel anders dan sex. Ik kan niet zeggen dat het geen gedoe is. Maar het is voor een goed doel dus fijn dat het kan.
JA dat geloof ik. Hoe lang moet je dan nu wachten of je iets weet? OF loopt dit net als een gewone cyclus? en kan je het beschouwen als een klus?
Gewoon over 14 dagen kan je testen. Dus je kunt het als een uitgebreide klus beschouwen ja! Je mag niet eerder testen omdat ik pregnyl heb gebruikt en dat geeft vals positief resultaat. Dus echt geduldig zijn en de wachtbank opleuken denk ik dan maar.
Ok das weer duidelijker dan... mag je dan ook nog gewoon klussen of wordt dat afgeraden? Zo genoeg weer gevraagd... haha... ben aagje.. maar wil het eignelijk ook weer niet weten.. erg dubbel dus!
@Leentje: duivels nog niet doorgezet, maar temp omlaag, krampjes en een negatieve test (oh ik ben echt erg met testen....) voorspellen niet veel goeds. Zit nu op 13 dagen na ei. Herkenbaar dat het confronterend is je kleine met een baby te zien. Mijn meisje vindt kleine baby's en kindjes ook altijd heel lief en wil altijd knuffelen en aaien. Gun haar ook zo een broertje of zusje! @ Elba: spannend, hopelijk is iui net dat steuntje dat jullie nodig hebben en is het nu gelukt! Herkenbaar dat het pijn doet. Ik heb een keer een uitstrijkje gehad en man man man dat deed pijn. Blijkbaar ligt mijn baarmoeder erg hoog en verscholen. Toen ik 41 weken zwanger van mijn dochter was hebben ze me geprobeerd te strippen. Dat deed echt vreselijk zeer en ze konden toen dus ook niet bij mijn baarmoedermond, vandaar de pijn. Dus ik houd ook niet van dat soort dingen. @rebma: succes op de wachtbank, hopelijk eindelijk positief nieuws volgende week!. Ik haaaaat die laatste dagen voor ongi waar ik nu ook nog in zit. Hoewel alles op naderende ongi wijst, blijft er toch een sprankje hoop tot de eerste duiveltjes zich aandienen. En dat gebeurt toch altijd weer. Zucht...ben in klaagmodus. @mandysmamsie: balen dat je ongi bent en dat je zo'n baaldag heb gehad
haha mandysmamsie, je kan het maar weten toch. Je hoeft er niets mee te doen... Ik vind het ook wel fijn om allemaal vast te weten, ook al zullen wij wel die kant op gaan. Ben je de depri bui weer een beetje te boven? Elba ik kom hopelijk na het weekend bij je zitten hoor, dan zit je niet meer alleen op het bankje. Hoe maken we het leuker, filmpje erbij, sapje, chocola en chips?
hoi Allemaal, Hier nog even een kort berichtje. Ben het weekend weer lekker weg. We gaan naar zuid België. Lekker wandelen en zo...... Allemaal heel veel sterkte. groetjes Rebma