2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

@ Rebma... nou geniet er maar van meis, hoop dat je niet wordt weggespoeld buiten :)
    @ Leen... lief dat je het vraagt, ja depri bui is weg.... ben nu zwaar aan het schoonmaken... me meisie was vandaag vrij, dus het gaat allemaal wat lastiger... maar ach, tis toch een saaie dag..
    Heel misschien ga ik straks nog ff samen een bananenbrood maken... Yummieeeee
    @zon .. temp omlaag, krampies.. balen, knuffel :)

2. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    @Rebma: Heel veel plezier, geniet ervan!!

3. Hamsteren

*vraagt zich af of rebma niet is weggespoelt/gewaaid*:D

4. Hamsteren

5. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles goed! Vandaag in de grotte an han geweest. Was leuk en hier droog weer:cool:
    Dus heerlijk. Wel moeilijk op het wachtbankje.
    Zag vandaag een zwangere vrouw en toen liepen opeens de tranen over mijn wangen.Zo had ik er nu ook bij moeten lopen:(. Moeilijk ga lekker vroeg naar bed!
    Groeten

6. Hamsteren

Ga jij maar lekker vroeg te bed meis.. je hebt het nodig.
    Ik geef je een liefdevolle (virtuele helaas) weltrusten knuffel;)

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rebma: Dikke knuffel meid!

8. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Lekker weekend aan het vieren? We gaan vanmiddag naar de dierentuin, heel benieuwd wat mijn kleine mannetje er van vindt, dat wordt de eerste keer dierentuin!

Rebma, voel je je wat beter vandaag? Het weer werkt er niet echt aan mee, hopelijk is het in Belgie wat beter dan hier...

x

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Leen: Veel plezier in de dierentuin! Hoop dat het droog blijft voor jullie.
    Wij gaan straks even richting zwembad!

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Jaaaah sapje chocola, chips, dat zijn wel de ingredienten leen. Gezellig.

Mandyma, ja je mag ook gewoon sexen als je zin hebt, maar het is dus niet perse nodig omdat je al geinsemineerd hebt.

He Rebma, T, valt ook niet mee. Lekker aan toe geven. Grotten van ham leuk?

11. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Weer even een berichtje van mij. Wij zijn vorige week vrijdag naar ziekenhuis geweest. Bij inwendige echo leek alles optimaal. Aankomende vrijdag uitslag bloed- en zaadonderzoek. Aankomende vrijdag moet ik weer omgesteld worden en begin het al te voelen. Had goede hoop deze maand omdat ik vorige week een paar keer heel duizelig en misselijk ben geweest. Vrees echter dat het weer niet is gelukt. Moeilijk om de moed erin te houden. Hoop in ieder geval dat het ziekenhuis iets voor ons kan betekenen!

Gr. Marianita

12. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas alle hoop voor deze maand weer vervlogen. Rode duivels kloppen aan de deur. Had wel goede hoop maar ja mijn stemming zei eigenlijk alweer genoeg.
    België was gisteren erg nat het heeft de hele dag gehoosd dus lekker geluierd.
    nu weer thuis en moe en verdrietig. Hopelijk voor de andere meer geluk deze maand.
    bedankt voor de knuffels. doet me goed.
    knuffel terug;)

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He marianita, dat had ik anders gehoopt

Rebma, balen zeg

14. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hè bah, bij iedereen duiken die nare duivels weer op...... Balen Rebma en Marianita.... tis niet eerlijk. Hier zijn ze ook eergisteren zoals verwacht doorgebroken. En hoe, ik mag t weten deze keer pffff.

@Leen: hoe was het in de dierentuin? Vond je mannetje het leuk?

15. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    oohh bah wat een boel slecht nieuws op 1 dag... Wie gaat Girafje achterna? Het wordt hoog tijd voor weer goed nieuws hier. Sterkte meisjes met duivels :(...

Hier nog altijd aan het wachten op een positieve ovu-test. Mijn man vertrekt morgen heel vroeg voor een paar dagen weg met zijn werk. Het lijkt erop dat we deze maand dus een gemiste kans hebben. Balen. Maar goed, dan hoef ik ook niet te hopen op goed nieuws over twee weken, misschien is dat ook wel een keer prettig???

De dierentuin was echt super, Zon! Hij vond het helemaal geweldig. We waren in Burgers Zoo en daar is veel overdekt, dus van de regen weinig last gehad. We gaan zeker weten nog vaker!!! Echt een aanrader.

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ onig meiden: ga speciaal voor jullie strooien: HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
    HCGHCGHCGHCGHCGHCHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG

Dikke knuffel voor nu en ik wil niet langer de enige zwangere zijn die hier nog meeschrijft :(;)

17. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehhh... Girafje hoezo strooi je met HCG??? Ik snap 'em even niet geloof ik haha

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Leen: Wil je niet zwanger worden dan? Denk ik lief wat goede hormonen jullie kant op te sturen ;)

19. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha :) ik neem ze graag in ontvangst hoor! Ik ben al te lang uit de zwangeren-wereld.. zit meer in termen HSG enzo :)

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Mooi! Als je meer wilt, geef maar een gil!

Deel Deze Pagina