Hihi 'vang vang vang. ' dank voor de HCG Girafje! Maarre niet teveel strooien he, je heb t zelf ook nog wel ff nodig voor je superplakbeeb! @leen dierentuin is zo leuk met een kleintje!
Ik vang ze ook met liefde hoor Girafje....hihi! Zo even een ego berichtje.. ik heb namelijk een top 3 lijstje gemaakt van wat ik zou willen doen..... En gister heb ik er weer 1 zo goed als afgehandeld Ik wou namelijk onwijs graag knuffelen met een dolfijn.... En YESSSSSSSSSSSS I DID IT..... Gister heb ik een dolfijnen ontmoeting gehad... en ow wat was dat gaaf... En als Mandy groot genoeg is gaan we nog een keer met ze te zwemmen ...... Ik heb een foto in me album staan... dusse er mag gekeken worden
He, lekker girafje, dat gestrooi, ik ga er lekker onder staan!!!! Heerlijk. Maar hou ook wat voor jezelf! Ach Leen, das altijd vervelend zo'n verlies beurt. Is er niet toevallig een klein kansje? En anders lekker alle dingen doen die niet mogen als je zwanger bent. Een soort WRAAK, en daarna weer keurig in het gareel he!
haha, elba, ja revenge of the red devils! Hm, er is wel een kans hoor; gisteravond geklust en ik verwacht vanavond of morgen een positieve ovu-test. Donderdagavond laat is mijn man weer thuis, denk dat we dan nog wel even kunnen . Dus dan zit er maar 3 dagen tussen. Girafje nog een beetje extra deze kant op!!!! Dan heb ik misschien precies genoeg tot en met donderdagavond!
~Ja leuk dolfijnen, dat dat kon in het dolfinarium, super!!! Leen, Donderdag avond is goed zeg ik!!!Zet hem op met dat klussen.
Even een 'technisch' vraagje; als je ovulatietest positief is, heb je dus je LH piek te pakken. Deze LH piek is toch altijd vóórafgaand aan de ovulatie? Houdt dit nou in, dat zo lang de test positief is, je nog geen ovulatie hebt gehad? Ik had gisteren een smiley en vanavond nog steeds. Vandaag mijn vraag... Beetje rekenen of donderdagavond aan de klus nog wat op kan leveren...
Ja, daarna komt de ovulatie. Ik weet niet of als je test nog positief is je ovulatie ook later is. Ik zou zeggen van niet. Maar je weet maar nooit. Succes!
Voor de dolfijnen fans onder ons... kost je 25 euro extra, dan mag je ze ff aaien en zo... visje geven, hihi! Dus echt waar.... de droom is te realiseren @ Girafje.. mijn duimen draaien van daag over uren..maar jij komt met een goeie echo thuis hoor, dat voel ik!
@ mandy en leen: Hoop dat jullie gelijk krijgen meiden! Dan heeft mijn lichaam me deze keer niet voor de gek gehouden met de kwaaltjes die ik heb. Nog een uurtje en dan ga ik richting vk. Als ik dan klaar ben ga ik eerst nog ff mijn dochter ophalen bij mijn zus en kom dan met goed nieuws (hoop ik)
Kom even zwaaien vanaf mijn roze wolk! We hebben heerlijk gekeken naar ons miniwonder met kloppend hartje! Volgens de meting ben ik nu 7,2 weken, maar ik hou het lekker nog op 7 weken! Mag over twee weken weer op echo. Later meer!
Joepieeee goed zo Giraf! Ik dacht even gauw mail checken om te zien of je al wat had gepost ... Superfijn voor jullie. Ga er lekker van genieten op je roze wolk!!!
super super! En plakken blijven hoor beeb. @ hier even dikke vette pech. Heb dinsdag avond een misstap begaan en zit sindsdien met mijn been omhoog. Gat wat doet het toch zeer zo`n verstuikte enkel. Mijn ongesteldheid verloopt ook nog eens raar. 1e twee dagen bijna niks dus ik hoop en toen brak het toch door. veel hoofdpijn en dat soort ellende. zo nu ter troost een wijntje. Oja we hebben nieuwe buren en zo te horen met een kleine baby. achhhhhh dat wil ik ook dat geblèr.:x zo genoeg geklaagd nieuwe ronde nieu we kansen. pas ronde 3 na mk;(
Dank jullie wel meiden! Mijn zus, ouders en schoonouders weten het leuke nieuws en waren heel blij! hoop dat jullie allemaal snel mogen volgen! @ rebma: balen meid van je enkel! Hoop dat je snel weer wat kunt doen zonder pijn. Dikke knuffel!
WOWOWOWOWOWOWOWOW Dit was wat ik wist dat ik zou lezen Girafje... hihi.... nu moet je het zelf nog geloven! Dat gaat nu vast wel lukken toch? @ rebma... lekker relaxen met ppotje omhoog, enne beterschap!
@ mandy: begin het nu meer te geloven en durf nu ook meer te denken aan alle dingen die we in huis moeten doen voor de kleine komt! Komende week nog lekker vrij en wachten op de uitslag van het bloedonderzoek. Ga maandag en dinsdag vooral gebruiken om mijn administratie voor school af te ronden. Na volgende week mag ik hopelijk de laatste twee weken werken en dan heerlijk 6 weken vakantie!