2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Ow, Elba, wat rot dat het niet gelukt is....

Hè, t wordt hier echt tijd voor positief nieuws zeg! En oh zo herkenbaar. Ik denk de hele tijd: 'Die vriendin is vast ook eerder zwanger dan ik van de tweede, terwijl haar kindje 2 jaar jonger is.' Pfff vermoeiend en niet leuk. Ik vind echt dat ik nu aan de beurt ben en jullie dan ook hè. Maar goed, dat heb je niet te willen.
    Ik krijg nu ook steeds vaker de vraag: Heb jij (maar) 1 kind?

Marianita, toch vreemd dat de kansen bij IUI niet hoger liggen, je zou toch zeggen dat je de zaadjes een handje helpt dichterbij te komen. Wij zaten ook aan die 40% geloof ik. Maar hier erg matige zaadjes.

2. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ja hoor... daar was er weer een. Feestje van mijn neefje. Schoonzus van mijn schoonzus weer zwanger. 'Superleuk'... Haar zoontje is een half jaar jonger dan die van ons :(. Who's next???

3. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iedereen; lijkt wel of we allemaal 40% kans hebben he??? Dan zouden er toch minstens 4 dames hier binnenkort zwanger moeten zijn als je de statistieken mag geloven!!!!

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Leen: Balen zeg dat je weer geconfronteerd werd met het leuke nieuws van een ander!
    Zou helemaal geweldig zijn als we hier binnenkort 100% zwanger hebben :D

5. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Hallo dames,

Wij zijn weer van vakantie. Heerlijk even ontspannen. Nu alweer even terug.

Komende zaterdag gaan de duivels weer doorbreken, ik voel ze nu al, dus geen hoop meer.

Wat jullie omschrijven is zo herkenbaar, ik ben soms zo bang dat er weer iemand roept dat ze zwanger is dat je dit soort bezoekjes steeds meer begint te vermijden. Dat kan natuurlijk ook niet. Ook van reacties van mensen als je hebt er toch al eentje dan is het toch goed, of je moet er niet teveel mee bezig zijn, of inderdaad zoals Elba het zei heb je maar één kindje, daar word ik echt flauw van.

Hoe gaan jullie mannen er eigenlijk mee om? Ik merk dat die van mij zoiets heeft van jammer dan, dan maar niet. Het maakt hem verder weinig uit.

Girafje, nog gefeliciteerd met je zwangerschap, volgens mij had ik dat nog niet gedaan.

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ maaike: fijn dat je lekker hebt kunnen ontspannen op vakantie.
    Mijn man had ook elke maand een houding van pech gehad, volgende keer beter. Nu ik zwanger ben is hij soms iets te veel doorgeslagen in stress. Continu in de gaten houden of ik wel goed eet en in het begin alle symptomen op zoeken die ik heb om maar zeker te zijn dat het goed gaat.

7. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maaik mijn man is er inmiddels ook wel helemaal klaar mee. Bij hem is de teleurstelling tegenwoordig net zo groot als bij mij. Ik zal hem wel hebben aangestoken met mijn depressieve buien rondom de ongi-periode...

8. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier probeer manlief de mood erin te houden. Hij heeft alleen soms moeite met een periode achtereen aan de klus. Vooral als het druk is op zijn werk.
    Ik vond het vooral moeilijk dat hij niks voelde bij de mk.
    Hier nog steeds niet uit de put weten te klimmen, voel me ook zo moe!:(

9. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Mijn man heeft gewoon zoiets van 1 is dan ook prima. Erg lastig want dat is iets wat ik echt wil.

Ik zie dat er meer dames zijn met dipjes. Ik voel me soms zo suf. Zeker als dan weer iemand zegt je hebt er toch al 1. Toch blijf ik er wel vaak verdrietig om.

10. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Mannen zijn soms erge lastige wezens....m aar zo nodiig hè!!!!
    Hier laat manlief niet zo merken dat hij er mee bezig is... misschien omdat hij al 3 kids heeft....en ik 1... maar het houdt hem niet tegen, dus dat scheelt!
    @ Girafje.... ik blijf je spammen... :p Maar hoe voel je je?

Ik heb gister zo moeten lachen... Mandy zat in een minibadje in de voortuin te spelen, samen met buurmeisje!
    Begint het in 1x te regenen met echte grote druppels!
    Buurmeisje ging gauw naar huis, maar Mandy niet....
    Neenee... laarsen aan, regenjas over de bikini.... paraplu... en stampen in de plassen. Ik heb zo enorm moeten lachen, want bij elke donder ging ze weer gauw binnen staan... dan weer in de plassen stampen, dan weer in haar badje springen!
    Was echt om te gieren :)
    Affijn... foto staat in me fotoalbum... is leuk!

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mandy: Op het moment erg waardeloos! Uitslag van mijn bloedonderzoek is nog steeds niet binnen en kan nu maandag pas weer bellen! Moet ik maandag weer op de andere school invallen. Vorige keer kon ik al bijna nergens helpen, dus wordt niet echt blij van het idee.
    Hou helaas ook bijna geen eten binnen en moet soms rennen naar de wc. Denk dat ik maar even verstandig moet worden en nu kiezen voor mezelf en me ziekmelden voor maandag!

12. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

DAT is een heel goed plan meis.... jij hebt je rust hard nodig hoor!
    En dan kunnen zo nog mooi op tijd iemand anders regelen!
    Sterkte meis... knuffel!

13. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Same here, manlief begint er ook de pest in te krijgen. Vooral omdat we nu veel vrienden hebben die net een kleintje hebben en onze dochter vindt het geweldig die baby's. Breekt ons hart een beetje.....

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Mijn vriend weet onderhand precies hoe me cyclus is ;)
    Al paar dagen voor Nod vraagt hij al of ik andere klachten heb dan normaal. En dan als me ongesteldheid door is gebroken dan baalt hij ook weer. Moet vandaag ongesteld worden en net alweer rose gespot pfffff. :(

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mandy: ander regelen is niet nodig. Ben daar al extra voor wat klusjes buiten de klas. Bijv,et een groepje een rekenles maken.

16. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Toch wel een hoop mannen die ook teleurgesteld zijn. Die van mij is er gewoon klaar mee. Het verplichte klussen enzo. Hij vindt het mediche traject ook zonde van zijn tijd. Wil voor mij wel mee maar is ook tevreden met 'maar' 1 kindje. Hij zou ook heel blij zijn als het wel lukt hoor. Sons wel lastig dit.

Weet ook niet zo heel goed wat ik ermee moet. Een medisch traject heeft uiteindelijk lichamelijk vooral effect op mijzelf. Psygisch is het natuurlijk een heel ander verhaal.

17. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merk dat jij ook heel erg in dupio zit of je mmm in moet stappen. Hier idem. Voor mijn zwangerschap in januari hadden we min of meer de beslissing genomen om na de zomer te starten met iui. Nu zit ik heel erg in dilemma want het kan dus nog wel steeds. En ik ben bang voor een super teleurstelling als iui ook niet pakt. Wat dan ivf?
    Allemaal zo heftig. Bij man dreig ik er wel eens mee. Als hij niet wil klussen zeg ik. Als je niethe best is zal je aan het handwerk moeten en zal de dokter zijn best doen;)
    GIRAFJE aan jezelf denken hoor. Kinderen hebben ook niks aan als de juf elke keer naar de wc moet rennen. Je lichaam geeft aan dat je rust moet nemen dus........
    Hier gaan we vandaag weer beginnen met de ivu testen.cal vraag ik ne waarom want meestal weet ik al wanneer de test positief zal zijn :p

18. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Ik heb juist wel de hoop dat iui ons misschien wat zal brengen. Wij hadden tijdens het onderzoek na een jaar nog een hele hoge kans volgens de berekeningen (62 %). De Hsg laatst was ook goed. Toch gebeurt er al 23 (denk ik, ben de tel inmiddels kwijt) helemaal niks. Ik hoop daarom juist dat doordat bij bijvoorbeed IUI de boel al op de juiste plek gebracht wordt dat dat het laatste zetje geeft.

We gaan het zien eerst nog maar even gewoon oefenen

19. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rose blijft elke x weer ontzettend balen he? Ik ben dinsdag of woensdag weer aan de beurt :(

@maaik lijkt me wel lastig hoor als je man ook vrede zou hebben met 1.. Aan de andere kant praten wij mekaar hier soms een beetje de put in....

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    he meiden,

Bij een van de andere clubs waar het zwanger worden lang duurt postte iemand een stukje over het begrijpen van de dip elke maand en hoe het is voor de man en de vrouw.

Ik pakte een stuk papier en zei: " ik begin met een goed stuk papier, ik heb alle hoop. Het is dan na 1 maand niet raak dan voel ik mij zo." Ik maakte het papiertje tot een propje. Dan weer een nieuwe ronde en ik veegde het papiertje weer zo glad mogelijk, dan weer niet raak en weer tot een propje.... Dan blijft er niet veel meer van mij over....

Opeens had mijn man door hoe ik mij voelde... Ten pakte hij ook papier. Hij zei ook bij een man is het anders. Je begint met een groot stuk papier en elk maand dat het niet raak is, scheurt er een klein strookje van het papier af, maar het papier blijft glad...
    Toen begreep ik hem ook!

Ik heb dit aan mijn man laten lezen en die herkende zichzelf er erg in.
    Hoop dat jullie er iets aan hebben!

Dikke knuffel

Deel Deze Pagina