Ze zijn leuk geworden, de koeien. Heb ook nog wat katten erbij gemaakt. Eens kijken of het lukt een fotootje bij te voegen. @ Rebma. Hier gaat het niet romantischer hoor, het is gewoon, wanneer moeten we weer en dan berekenen we de meest gunstige dagen. Nu ben ik wel heel benieuwd of hij de fotootjes laat zien.
Maaik79 wat leuk gemaakt zeg Hier klussen we gewoon wanneer we zin hebben. Vorige maand niet rond me vruchtbare periode geklust we hadden er allebei echt geen zin in. Dan weet je wel dat je maand verloren is maar het was echt voor allebei een moetje.
Maaik 79, wat een leuke dingen zeg, hihi, had ik nog nooit gezien Dames met de angsten... ik ken ze hoor! En ik ben misschien wat makkelijker geworden, want ik neem regelmatig toch een biertje.... anders zou ik mezelf al 4 jaar moeten ontzeggen. Wel ben ik gestopt met roken, maar ik ben zeker niet met eten bezig wat wel en niet zou mogen.... Ik denk dat ik er dan echt teveel mee bezig zal zijn. Ook ik merk, dat mocht ik zwanger raken, mijn meisie al weer minimaal 5 is.... en tja... dan wordt het leeftijdsveschil toch wel erg groot in 1x zeg..... dus langsaam aan bekruipt mij het gevoel, tis wel goed zo, ik ben gezegend, want Mandy is voor mij al een wondertje.... wie weet vraag ik wel te veel voor 2 wondertjes!
maaik wat een top cakejes. Er zit toch cake in? Mandymamsie, dat doe ik ook hoor ik drink ook af en toe een portje jammer dan. Maar ik zie het zo er zitten ook voordelen aan een leeftijds verschil.
In de koeien en katten zitten inderdaad cakejes. Daarna een laagje candy melts eromheen en versieren maar. Erg leuk om te maken. En kindjes vinden het echt enorm leuk. De candy melts zijn gelukkig ook niet zo enorm zoet, smaken naar vanille. Bij ons breekt de klusweek zo weer aan. Leeftijdsverschil, dat vind ik moeilijk, hier gaat het nu richting de drieeneenhalf jaar minimaal, dat had ik wel anders gewild, maar het is niet anders.
Hoi iedereen, Ik heb het weekend iets heel knaps gedaan. Ik heb contact gezocht met mijn nicht. Ik hoorde dat zij zwanger was toen ik mijn miskraam aan het doormaken was. Ik wist wel dat het voor haar ook niet vanzelf is gegaan( zij via iui), maar toch haar meisje zal me altijd aan mijn sterretje doen herinneren. Ik heb nu toch mijn verhaal gedaan en haar verhaal gehoord via de mail. Ik hoop dat als we elkaar nu zien dat het niet te beladen is en dat we elkaar beter begrijpen. Bijvoorbeeld als ik niet heel blij voor haar over kom en niet gelijk op kraamvisite kom en zo..... Ik ben namelijk bang dat als ik dat mooie meisje geboren wordt en ik nog niet zwanger ben en misschien ook wel zwanger ben dat ik tranen met tuiten zal huilen............. Hier nu thuis met een erg druk mannetje die zichzelf niet weet te vermaken. Heb mijn huis schoon gemaakt en gedacht daarna naar buiten te gaan. Mijn mannetje heeft gisteren zonder zijwieltjes leren fietsen dus hij wil natuurlijk graag fietsen. Mamma zo trots. Ik ben alweer heel moe zoals gewoonlijk aan het einde van mijn cyclus. nog een weekje te gaan............
@ Maaik: dat ziet er leuk uit zeg, leuk gemaakt én lekker! @Rebma: Knap dat je contact gezocht hebt zeg! Anders blijf je er toch steeds mee worstelen he @all: ik houd ook precies het leeftijdsverschil bij. Als ik nu zwanger zou zijn, zou er 3,5 jaar tussen zitten. Maar goed, heb al weer alle voortekenen van ongi (temp is al omlaag, krampjes), dus dat wordt 'm waarschijnlijk weer niet. Ik had het voor mijn meisje nu heel leuk gevonden als er nu een babietje bij was gekomen. Dat zou ze geweldig vinden namelijk. Maar ik ben ook inmiddels de voordelen aan het zien van als ze op school zit en dan een broertje of zusje krijgt. Het enige waar ik echt stress van krijg is dat we eigenlijk best 3 kindjes zouden willen... Dat wordt nu wel steeds krapper als het telkens 2 jaar of langer duurt..... Zou nu al zó superblij zijn als er een tweede komt! Dat is het ook he, die onzekerheid. Als iemand me zou kunnen vertellen dat het ooit zou lukken.... Maar ja, die garantie heb je gewoon niet.
Rebma, goed hoor contact gezocht. Dikke pluim!!!! Maaik, dat ken ik wel ik had me ook een gezin met zeker 3 kinderen voor gesteld maar ja wij zijn ook al zo'n 2.5 jr bezig. Bij ons is het verschil 4 jr en 4 mnd aan het worden. Maar ook dat heeft voordelen denk ik dan. Zit hij niet net op school. Maar goed het blijft lastig ja. Vooral dat je het niet weet dat vind ik ook.
Helemaal mee eens het heeft ook voordelen hoor. Bij mijn vriendin zit er 15 maanden tussen. Nou die heeft van beide niet echt kunnen genieten.gnaaaaaaaaaaaaa....... Hier als het nu raak is zit er 4 jaar en 3 maanden tussen best lang. Ja ik had het anders voorgesteld......... wat een rot weer he. Heb net duplo gebouwd maar hij is het volgens mij alweer zat! Nog tips?
Hier is het ook echt verschrikkelijk weer op het ogenblik. Zo maar de kleine meid weer uit bed plukken. Die heeft een gat in de middag geslapen. Ik denk dat ze iets van een groeispurt heeft, ze is enorm moe elke keer. Echt niet gewoon voor dat duracel konijn van ons. Hier zo lekker restjes chinees opeten bij mijn ouders, scheelt zelf weer koken.
@maaik ziet er idd mooi uit! Ik zie de fotos op de tablet niet maar wel op de gewone computer!. Collega had ze laatst voor me gemaakt; superlekker! Wilde ze ook maken maar je hebt wel even een basis pakketje nodig. HIER ook dramatisch weer. Komende woensdag jarig, lijkt erop dat we binnen moeten zitten :-|
Ik ben misselijk... en niet zo'n beetje ook.... Zo kom ik ff met de deur binnen vallen Maar ik moet het ook maar even kwijt. Zegt nog niet veel, lijkt me ook te vroeg... Gister had ik erge steken in mijn linkerzij... dus eigenlijk dacht ik dat ik ongi moest worden vandaag.... maar dat is er niet. Alleen wat ik altijd heb, behoorlijke pijnlijke boobies... maar nu dus echt misselijk.... Hmm zou het dan toch mogelijk zijn.... oef.. nu gaat wachten echt lang duren zeg.... waarom doet ons vrouwen lichaam zo gek? *duimt nu even extra hard voor mezelf*
Oh mamsie hoe gaaf zou dat zijn!,!! Ik ga heel hard duimen want ik vind het wel eens tijd worden voor jou