Hup mamsie hup mamsie hup mamsie... Iedereen heeft nu zere duimen. Hopelijk is het ergens goed voor!!!!!
Hieperdehieperdepiep HOERA!!! Leen: Gefeliciteerd! Nu hopen dat je buiten kan zitten vandaag Mamsie: Enne??? Hier de duivels gearriveerd, had er ook niet veel van verwacht deze maand, niet zo goed geklust...
Bedankt meiden!! Vanochtend gezellig taartje gegeten in het dorp met mijn kleine man! Gezellig hoor. Best lekker weer tot nu toe. Mamsie kun je niet gewoon vast een klein testje doen?????
Bij de andere meidenclub die al langer dan een jaar bezig zijn is er weer eentje zwanger (ronde 19). Breng die positieve sfeer ook hier even, want hier moet ook weer een nieuwe zwangere komen!!
hoop het zo. heb er weinig vertrouwen in. Gisteren kreeg ik het bericht dat een vriendien die in oktober met 26 weken zwangerschap haar kindje is verloren nu een bbm zwangerschap heeft. Wel makkelijk weer zwanger geraakt maar ja wel weer ellende. Dat wil je toch ook niet. Heb het nog steeds zo moeilijk. Daar baal ik van. ben meer down dan vrolijk ben moe en sleep me overal naar toe. Sorry voor dit geklaag. Het rot weer helpt ook niet mee......:x @Mandy: hoe gaat het?????? @leen: nog gefeliciteerd
@ Mandy: met de kruidvattesten zou je al posi kunnen testen hoor! Hoop zo voor je dat het deze keer eindelijk raak is! @ Rebma: Rot voor je vriendin zeg! Hoop zo dat het voor jou binnenkort ook eindelijk weer een keer raak mag zijn! Het mooie weer komt er weer aan zeggen ze, wie weet helpt dat voor je.....
he gatsie Mandy *digi knuffel voor jou* @girafje dan hoop ik dat ronde 19 wat betekent en ook mijn ronde word
@Mandymamsie, wat vervelend. Je krijgt dan toch weer hoop hè. @all. Gelukkig weer bijna weekend. Morgen nog een dagje werken en dan is het weer zover. Komende zaterdag een bruiloft, dus dat wordt vast gezellig. Ik heb zaterdag of zondag mijn ei, dus geniet zaterdagavond nog maar lekker van een wijntje. Daarna weer twee wachtweken. Dat vind ik vaak zo'n vervelende periode. Vooral de tweede week. Dan voel je je ongi alweer aankomen, maar blijft tegen beter weten hopen dat het toch niet zo is. Hier gaat het met ups en downs, ik kan de ene dag echt denken het komt allemaal vast wel goed en de volgende dag zie ik het weer heel somber in. Laten we voor nu de spirit er maar weer even inhouden!
Laten we allemaal hopen dat het de komende ronde wat wordt. Hier vanavond lekker zitten knutselen met mijn ienieminie kraaltjes. Heerlijk, dat is voor mij echt ontspanning. Ik ben bezig met het maken van een ketting met zelf gemaakte schakels. Elk schakeltje kost ongeveer een uur en heb er nog een stuk of 40 te gaan, dus ik kan nog even. Zijn er meer dames hier die iets creatiefs doen?
Maaik79 ik hoop ook dat het iedereen ronde word deze maand Wat ben je een creabea. Vroeger had ik daar nog wel tijd en geduld voor helaas nu niet meer. Zometeen naar de 4-daagse feesten in Nijmegen Laatste dag weer vandaag. Elk jaar spreek ik met mezelf af volgend jaar loop ik hem haha. Zijn er meer meiden die er weleens heen zijn geweest? Vind het echt een super leuke week. Vandaag zal ik ook wel lekker een wijntje drinken Kleine meid is naar opa en oma.