2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    yep, hier ook vaak naar vierdaagsefeesten geweest. vrijdag vind ik het alleen altijd veeeeel te druk ;).

Ik stem ook voor iedereen op roze volgende ronde!

2. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vierdaagsefeesten: meestal wel een avondje feest vieren. Dit jaar niet, vind het vooral leuk als het echt lekker weer is.
    Vanochtend wel in burgers zoo geweest, echt superleuk met de kleine man.

Wat betreft crea bea ; VERDER dan koekjes bakken kom ik tegenwoordig niet:) Ben wel een mozaiek foto aan het maken voor vriendin. Fotografie / photoshop ed vind ik wel echt leuk.

@mandysmamsie hoe gaat ie??

3. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Ehm creabea, ik bak weleens wat. Maak de popcakes (valt eigenlijk ook wel onder bakken). Ik knutsel met kraaltjes. Af en toe wil ik nog weleens iets haken.

Ik zou nog graag willen leren zelf (kinder)kleding te maken, maar mijn man vindt het niet zo strak als ik er nog een hobby bijneem.

Eindelijk weekend. Denk dat ik zo mijn kraaltjes er maar weer bij pak.

Iedereen een fijn weekend gewenst!

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Maaik, leuk hoor die popcakes maar wat is candy...? en waar haal je dat?

Crea: Ik brei dingen, dat vind ik realexed en het leverd wat op. Alleen laatst was ik iets te actief. Had ik brei rsi.

Mandy, wat balen zeg!!Zit niet mee.

Leen, nog gefeli!

Hier geen typische gevoelens, dus wachten, wachten met enige spanning.

5. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Het zijn candy melts, een soort coating die je in de magnetron kunt smelten. Ik heb deze in een cupcake winkeltje in Apeldoorn gehaald, maar je hebt ze volgens mij ook op de webshop van De leukste taarten.

Ze zijn niet heel goedkoop, maar je hebt ze in allerlei kleurtjes. Ze zijn niet superzoet. Chocolade wil ook wel, maar dat moet je tempereren om het goed hard te laten worden en aangezien je wel een poosje bezig bent met deze dingen kun je dat blijven doen.

De cakebolletjes maak ik met een popcakemaker. Super makkelijk, in vijf minuten heb je 12 bolletjes. Succes verzekerd bij kleine kinderen.

@ Brei rsi, dan heb je wel heel veel gebreid, wel handig om te kunnen. Breien wil ik ook nog wel een keer weer doen, maar ik ken te weinig steken en technieken om het echt goed te kunnen.

6. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Waren weekje weg (regen, grrrrr), dus nu even bijgelezen. Ik voel de rode duivels ook alweer aankomen. Vet balen.
    Ik zie ook steeds meer tegen het verplichte vijen op. Het is lastig om manlief steeds zo ver te krijgen, ik zet me er wel overheen, haha. Hij heeft iets meer moeite, wat dan weer leidt tot irritaties. Bah, ben het helemaal zat.
    Lekker genieten van het mooie weer dames!
    En deze maand moet er iemand met goed nieuws komen hoor!
    Gr. Marianita.

7. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Bah, ongesteld geworden. Vanavond bij de bbq maar lekker aan de wijn.xx

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Marianita: Balen van de ongi! Geniet vanavond maar lekker van je wijntjes! bij de bbq!

9. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Oh wat balen Marianita. Heb je genoten van de bbq en de wijntjes? Lijkt me erg vervelend als het verplicht vrijen tot irritaties leidt.... Hebben wij gelukkig niet. Manlief wil (bijna) net zo graag een tweede kindje, dus dat speelt niet. We moeten soms wel allebei zin maken, dat wel.

10. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas ook geen goed nieuws. Op naar ronde 5 na de mk.
    Ik ben boooooooooooooooossssssssssssssss.......................
    Ach dat hoef ik jullie niet te vertellen. Het leven is niet eerlijk verdeeld.
    Sterkte allemaal.
    Over een paar dagen gaan we weer gezellig door naar de volgende ronde.
    Elba hoe is het daar?
    Girafje volgende week alweer de 12 weken echo spannend.
    verlaat antwoord... hier absoluut geen crea bea. als je me verteld dat moet je maken oke kom ik een heel eind, maar zelf dingen verzinnen. Ik ben meer van het lezen.
    Ook zou ik weer graag hardlopen, maar mijn pootje werkt nog niet mee.
    Morgen heeft manlief vrij genomen dus lekker met zijn 3 tjes naar het strand. gezellig;)
    dames geniet van het mooie weer nu het nog kan.

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rebma: Balen meid dat de ongi weer is gekomen. We kennen allemaal het gevoel helaas. Dikke knuffel
    Echo is zeker spannend, maar vindt het veel leuker als jullie ook eindelijk eens leuk nieuws kunnen vertellen!

12. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rebma en marianita: Extra knuffels voor jullie. Het went nooit he? En het is ook niet eerlijk :'( Ik herken het boze gevoel...

Wij komende week weer de klusperiode in. Grappig, de tablet maakt van het woord klusperiode rustperiode haha. We gaan ein aug op vakantie en daarna maar weer eens bellen met zh voor vervolg... Begin steeds meer klaar te zijn voor iui denk ik. Na zo'n 20 rondes vind ik het wel leuk geweest. Blijkbaar kunnen we het niet meer op eigen kracht. Voelt alsof ik/mijn lichaam faalt....

13. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje lekker genieten van echo vlg week!!!

14. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    @ dames die ongesteld zijn geworden, het is zo shit (excuus voor het scheldwoord). Ik kan me de boosheid en verdriet goed voorstellen.

Hier zitten we weer in de wachtweken. Nog anderhalve week. Dan zijn we alweer drie maanden verder na de HSG.

Ik merk dat het op het ogenblik mijn leven blijft beheersen, ik word er zo gek van, het verplichte klussen, iedereen die om je heem zwanger raakt, sommige kindjes zijn alweer een jaar geworden in de tijd dat wij het aan het proberen zijn. Ik wil niet jaloers zijn, maar oh wat is dat moeilijk.

15. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maaik helemaal waar, niet jaloers zijn is echt bijzonder moeilijk. Vorig weekend avondje eten met een zwangere vriendin die (wat ik d'r niet kwalijk neem!!) af en toe gelukzalig over d'r buik aait en de dag erna op kraambezoek bij andere vriendin. Blij ben ik zeker voor ze, zonder twijfel, maar jaloers ben ik ook! En daar voel ik me dan ook weer schuldig over, maar ja, het is niet anders. We zitten gewoon in een lastige situatie met zijn allen he? Hopelijk schrijven we over een paar maanden met zijn allen in een ander forum (die van de baby's dan natuurlijk) en hoeven we alleen nog maar terug te kijken op deze periode en te denken 'goh, dat was zwaar'...

16. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    We gaan het zien, natuurlijk hoop ik het, maar ik merk ook dat die hoop me helemaal kapot maakt. Ook deze maand hoop ik weer zo dat het gelukt is, maar aan de andere kant houd je ook in je achterhoofd dat het al 23 of 24 keer niet gelukt is. Toch probeer je klachtjes te negeren, hoop je dat het wat anders is. En dan duvel je weer keihard in het gat.

Als het lukt hoop ik deze periode snel achter me te laten, want jeetje wat is dit af en toe moeilijk. Ik probeer mijzelf voor te houden dat het voor sommige andere mensen nog veel langer duurt, of nooit lukt, maar soms helpt dat ook niet echt meer.

Nou laten we dan maar afsluiten met iets positiefs. Heerlijk geknutseld dit weekend. Drie armbanden gemaakt en voor mijn dochter dezelfde in mini formaat en trots dat ze erop is, dat is echt heel schattig.

17. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maaik,je staat hier niet alleen in hoor. Denk dat we dit allemaal wel herkennen. Ik denk af en toe ik kap er mee en ga weer leven, want nu gaat het leven aan me voorbij. Mijn moeder zegt dan ach meid laat het los dan lukt het vast snel. Maar hoe laat je dit los? IK kan het nog niet. Sterkte meid

18. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hoi meiden,

hè bah alleen maar weer ongi-nieuws....

Hier volgende week ook weer de klusweek in. We gaan het deze keer maar weer eens heel goed aanpakken. Vorige maand maar 1 keer geklust, dus dat helpt ook niet mee. Al wil dat niet alles zeggen, bij mijn meisje was 1 keer ok genoeg ;). In september gaan we ons weer melden bij radboud. Maar ik heb toch nog een sprankje goede hoop. Er is namelijk iets veranderd in mijn cyclus de afgelopen 3 maanden. Opeens heb ik vlak na mijn eisprong weer last van mijn borsten en veel pukkels en dat had ik sinds de bevalling van dochterlief niet meer gehad. Dus wie weet was er iets niet oké met hormonen ofzo en is het nou weer oké. Ach ja, je moet het ook maar positief voor jezelf uitleggen hè :).

Pfoei wat is het heet hè. Nu 26 graden hier binnen, hopelijk blijft t daarbij. Net even met mijn zusje en mn meisje naar de plas hier in de buurt geweest. lekker flodderen met een schepje en emmertje en in de schaduw picknicken. Nu ligt ze lekker te slapen. Gisteren was ze zomaar voor het eten al om 17 uur in slaap gevallen (ze had overdag niet geslapen). Kreeg haar niet meer wakker om te eten, dus hupsakee in bed. Hebben we nog nooit met haar meegemaakt, maar ze heeft toch lekker tot 7.30 geslapen (alleen om 5 uur even gespookt).

En tja, jaloers ben ik ook heel erg. Het gekke is dat ik het van sommige mensen wel kan hebben dat ze (weer) zwanger zijn en van anderen niet.

19. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Sorry meiden dat ik er zo weinig ben... vakantie hier..lekker weer...dus weinig pc hangen ;)
    Denk wel aan julliehoor!
    Enne hier zijn we druk aan de klus, dus wie weet scoren we wel een kleine ipv een medaille....
    Ben wel vandaag tante geworden, en niet eens jalours.. tis een neefje geworden van mijn broertje en zijn vrouw... ik ben echt happy voor ze, en morgen gaan we heen.
    Lijkt me toch wel bijzonder om weet zo'n klein moppie vast te houden, dat heb ik eigenlijk al 4 jaar niet meer gedaan,... ;)
    FF oefenen zullen we het maar noemen toch, want we blijven positief!

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik heb goed nieuws. Ik ben ZWANGER!!! Had gister op vakantie een positieve test. Ik was perplex. Had het niet verwacht. Dacht dit wordt weer een lange cyclus. Maar niet dus. Zwanger. Nu hopen dat het goed gaat. Bedankt voor al jullie lieve steun!!! Ik ga zo weer door op vakantie dus zal er even niet zijn (ik heb nog geen smart phone, al miste ik die gister wel!)

Deel Deze Pagina