2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elbaaaaaaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd! Echt supergaaf voor je! En dan ook nog op vakantie, zal een topvakantie worden. Geniet ervan!

2. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Nou ja Elba zeg, wat maak je ons nou???Komt er toch een rose golf in de verlenging zeg maar?===
    Waanzinnig gefeli hoor... ow wat goed zeg, geniet er maar lekker van!

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ elba: gefeliciteerd meid! Duim voor je dat het goed mag blijven gaan!

@ mandy: gefeliciteerd met je neefje!

he roze wolk, blijf hier maar lekker rondhangen en maak andere meiden ook blij :D

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

yeaah elba wat een goed nieuws :) :)
    Weer iemand zwanger hier joehoe!!!
    Kom meiden we moeten positief blijven ook voor ons komt die mooie rose wolk.

5. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehhhhhh. Elba gefeliciteerd.. dat is goed nieuws. 2e iui raak heel netjes. hoop dat et goed blijft gaan.

6. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    jeuj jeuj jeuj, gefeliciteerd Elba!!!! Lekker genieten!!!

Gelukkig weer iemand zwanger hier!

7. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Elba, wat fantastisch!!!!! Gefeliciteerd. En het geeft de burger weer wat moed.
    Hopelijk snel meer goed nieuws hier op het forum.
    Lfs Marianita

8. Rose1982

Donderdag naar de gyn vind het best spannend zo.
    Komt nu allemaal wel dichtbij.

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rose: Hoop dat je met een goed gevoel bij de gyn vandaan komt!

10. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @Rose: hoop dat er actie ondernomen wordt in jullie geval. In ons geval dus nog niet. Wij hebben nu samen afgesproken dat we het dit jaar blijven proberen en daarna weer contact opnemen met het z.huis. Heb het wel gehad inmiddels. De hoop wordt steeds kleiner, en daarmee de teleurstelling ook (das dan een voordeel).
    Succes in het z.huis!!!

Gr. Marianita

11. Rose1982

ik weet dat ik donderdag bloed moet prikken en die week erop als ik weer ongesteld ben weer bloedprikken dan krijg ik ook nog een echo. Verder weer ik niet veel en laat het op me af komen.We wachten rustig af.

12. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Spannend rose! Dan kijken ze in je bloed of je hormoonwaarden goed zijn. Hopelijk ontdekken ze geen groot probleem! Weet je al of je evt behandelingen wil?

Wat lief trouwens girafje dat je nog zo meeleeft met de dames hier!!

Hier aan de klus netjes om de dag :). Zit nu op dag 13 van mn cyclus. Zaterdag gaan we 2 weken op vakantie, lekker afleiding in de wachtweken (hoop ik).

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Zon: Dank je! Hoop zo dat jullie snel mogen volgen!

14. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Snik snik. Ik heb heel erg last van een lege buik verdriet. Kan de hele dag al aan niks anders denken dat ik nu 28 weken zwanger had moeten zijn. Kom allemaal zwangere buikjes tegen. shit wat doet het pijn het gemis.
    Lijkt wel of mijn stemming nu na de menstruatie slechter is als vlak er voor. Zie blijkbaar nu meer op tegen er weer tegenaan gaan dan het doorbreken van de rode duivels.
    Elba je hebt me wel moed gegeven om toch ook de stap naar iui te gaan zetten. Ik weet alleen niet zo goed wanneer. Ben zo bang dat we weggestuurd worden omdat we 5 maanden geleden zwanger zijn geweest.
    Girafje ik vind het ook ontzettend lief dat je mee schrijft. Heb je de 12 weken echo al gehad?

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ rebma: toevallig vanmiddag de echo gehad en uk is perfect. Ben zelfs 4 dagen vooruit gezet en over de 12 weken grens heen, dus heb nu enkel nog de normale angst die elke zwangere vrouw heeft.

Kan me een klein beetje voorstellen hoe jij je nu voelt. Ik zou even ver zijn als een collega en toen die met verlof ging twee weken geleden dacht ik ook ik was ook zover geweest. Het enige voordeel wat ik heb is dat ik weer zwanger ben en dat het goed gaat.
    Toen wij na de miskraam een afspraak hadden bij de gyn werden we naar huis gestuurd en mochten 4 maanden later terug komen als het dan nog was gelukt. Hoop zo voor jou dat ze meteen actie gaan ondernemen en dat je daardoor meer rust vind, waardoor je ook weer beter in je vel gaat zitten! Dikke knuffel meid!

16. Rose1982

Ok dat wist ik niet. Ik heb me er nig niet echt in verdiept. Laat het wel op me afkomen en moet zeggen heb ook nog niet over eventuele behandelingen nagedacht. Hoe bedoel je met hopelijk ontdekken ze geen groot probleem ?

17. Rose1982

Rebma even een digi knuffel voor jou meis!

18. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden. knuffel terug

19. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Oh ik bedoelde gewoon hopelijk is alles ok. Klinkt inderdaad wat zwaar hoe ik het schreef, sorry! Zijn gewoon standaarddingen die ze als eerste onderzoeken bij de vrouw. Kunnen ze aan zien of je een goede eisprong hebt en genoeg hormonen aanmaakt voor goede innesteling.

@ Rebma: knuffel, lijkt me heel moeilijk voor je. Ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad.

20. Rose1982

Zon1980 was inderdaad daarvoor het bloedprikken. Volgende week weer bloedprikken en vriendlief weer zijn zaadjes. Dan hebben we 11 sept afspraak met de gyn over het behandelplan na aanleiding van de uitslagen van de bloed en zaad test. We wachten rustig af ;)

Deel Deze Pagina