Sorry girafje heb gewoon over je bericht heen gelezen, wat fijn van een goede echo en heerlijk die 12 weken grens ga maar lekker verder genieten meis
Girafje inderdaad, zie het nu ook pas. Wat ontzettend fijn dat alles goed gaat!!! De 12 weken vond ik zelf d allerleukste en het meest bijzonder. Je zag echt een compleet mensje stuiteren. En nu genieten maar he
@ rose en zon: geeft niet hoor meiden dat jullie erover heen lazen Ben heerlijk aan het genieten en stuur bij deze veel positieve energie voor jullie allemaal! ************************************
Hoi allemaal, hier is leentje weer, was jullie even kwijt! Kreeg geen mail meer bij nieuwe berichten en vond het al verdacht stil haha. Hier op de wachtbank. Weer bijna 2 wkn geduld. Vlg weekend bruiloft dus nog beetje in dubio wat ik zal doen met de wijntjes Rose zijn dit jullie eerste afspraken in zh? Sorry weet het even niet meer. Iig veel succes van de week! Girafje gooi eens een laddertje uit vanaf je roze wolk! Ik wil er ook bij! Rebma sterkte... hopelijk ben je weer beetje uit je dip. Misschien gewoon maar eens afspraak maken met zh om over iui te hebben? Waarom niet!? Ik begin er ook wel naar uit te kijken hoor. Nog 2 rondes geduld (en dan nog hopen dat zh ons niet naar huis stuurt natuurlijk) FIJN weekend allemaal en voor degenen met rode duivels voor de deur, sterkte...
@ leen: ladder komt eraan! Ga morgen twee weken op vakantie (naar Frankrijk en Belgie) en hoop op veel goede berichten als ik terug kom!!!
Ben niet op vakantie, maarwel druk! Aan het genieten dus weinig achter de pc. @ Girafje toppie hoor je 12 weken en nu echt gaan genieten hoor. Dikke knuffel
@ Elba, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, anders bij deze. Ik ben de afgelopen weken erg druk geweest, dus weinig tijd voor uitgebreid het forum bezoeken. Hier ben ik vandaag even helemaal in shock. Ik was twee dagen te laat en deed vanmiddag een testje om er zeker van te zijn dat het deze ronde niet gelukt was (meestal word ik kort daarna ongesteld), maar er staan gewoon twee streepjes! Ik ben erg bang, maar we zullen zien of het goed blijft gaan. Waah, nu maar even sporten, even de energie eruit. Ben echt helemaal in de war, ik had gelijk de pan vanavond een half uur op de verkeerde kookplaat (keramisch) staan en maar vreemd opkijken dat de soep nog niet ontdooit was. @ all, ik hoop dat er deze maand veel meer roze bijkomt!
Waaaat maaik??? Wat spannend! Gefeliciteerd! Die streepjes liegen niet hoor Wat een vruchtbare maand!
@ Maaik gefeliciteerd, goed man, Stuur een beetje rose deze kant op asjeblieft. wij weer aan de klus.......... dus kom maar op met dat roze.
wow maaike wat een super nieuws!! gefeliciteerd! Het is inderdaad een vruchtbare maand Hier net als het eerste bruingespot dus ben bang dat het weer door gaat zetten. had stiekum wel beetje hoop deze maand hebben om de dag geklust maar helaas.
@Maaik: gefeliciteerd. Echt geweldig voor je!!!!Hou ons op de hoogte. Wij zijn ook weer druk aan het klussen. Hopelijk komt er snel meer goed nieuws! xxxx Marianita
Ow rose.... jij dan maar een dikke knuffel hoor, dat bruine is gewoon weg Klote..... ondanks de roze golf! @ Girafje hoe gaat het bij jou?
@ all Dames hartstikke bedankt voor de lieve reacties. Het begint nu een beetje in te zinken. De eerste kwaaltjes beginnen te komen, dus ik begin er een beetje in te geloven. Ik vond het afgelopen weekend al zo vreemd dat ik op de bank in slaap viel. Vandaag was ik echt niet vooruit te branden zo moe. Ik heb het er allemaal graag voor over, het is voor een goed doel. Ik weet ook eigenlijk niet meer wanneer het allemaal bij mijn eerste zwangerschap begon. Is op zich wel een leuke anekdote, we waren op vakantie in Amerika aan het begin van die zwangerschap (van de zesde tot de tiende week). Toen heb ik wel op de meest vreemde plekken staan spugen. Onder andere in een prullenbak voor de MGM Grand in Las Vegas. De soep is trouwens goed gekomen, nadat ik de juiste kookplaat aangezet had ging het ineens heel snel Nu nog een hele tijd onze mond houden tegen de buitenwereld, wel moeilijk hoor. @ Voor de andere dames, als het ons na 25 of 26 rondes lukt, moet er voor jullie ook een kans zijn, zoals jullie allemaal wel hebben kunnen lezen had ik er echt niet veel vertrouwen meer in en toch was het deze keer ineens raak. Ik hoop het zo dat het voor jullie ook is. @ Rose, ontzettend balen voor je. Hoop echt dat de volgende ronde de juiste is voor je!
zo lief maaike. Het is je gegund. Geniet ervan. en we hopen snel dit forum te kunnen opheffen of te hernoemen naar zwanger na +2 jaar oefenen. Hoop het zo voor ons allen. knuffel voor iedereen zo en nu aan de verleidingsactie.