@Maaik: ben zo blij voor je. Je was af en toe echt wanhopig (net als wij allemaal). Ik kan er de laatste maand wat beter mee omgaan merk ik. Het zo bekende maar oh zo moeilijke loslaten gaat me wat beter af. @Rose: balen meid. Maar we houden vol hoor! De dames die zwanger zijn hadden er ook niet meer op gerekend. Lfs Marianita
thanks meiden We proberen hoop te houden alleen is dat wel moeilijk als iedereen om je heen zwanger raakt/is. En je steeds vaker vragen krijgt met wanneer komt de 2e of word wel tijd voor een 2de he! Nou meestal met een smoes kom ik er wel onderuit.
Rose ik draai er inmiddels niet meer omheen. Als iemand zo opmerking maakt zeg. Ja dat zou ik ook wel willen maar je hebt het niet voor het kiezen. Nou dan kijken ze wel uit de volgende keer. Sommige zijn zo tactloos. Versier poging verliep moeizaam. vandaag eisprong dus wil nog een keer vandaag. moet toch een keer lukken. Alleen nu hebben we ruzie. Hij ging lopen zeuren over troep in huis terwijl ik ook de hele dag op mijn werk ben geweest en later thuis als meneer. zo flauw... Nu heb ik net de hele keuken een grote beurt gegeven dus ben benieuwd of het goed genoeg is. liefs
@ alle dames op het wachtbankje. Ik zal flink voor jullie duimen Vandaag de eerste afspraak gemaakt met de verloskundige 3 september hebben we de intake, 21 september de eerste echo. Als natuurlijk alles goed blijft gaan. Maar jeetje wat lijkt dat allemaal nog ver weg. Het blijft nog allemaal een beetje onwerkelijk, maar voorlopig gaan we genieten. Ik zal wat HCG jullie kant op proberen te strooien!
Nou dames, wij zijn weer even van de roze wolk afgedonderd. Ik verlies ineens bruin bloed. Ik heb niet echt kramp, maar maak me er toch wel erg zorgen om dat het misgaat. Pfff, ik hoop het toch niet.
Oh maaike ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Bruin is niet erg trouwens kan een beetje oud materiaal zijn. zolang het geen stolsel worden. Sterkte
Het is wel bruin, het is inmiddels gestopt, althans voor nu. Heb een soort mini kramp nu, niet echt vervelend, een beetje drukkend, maar dat had ik in het begin van de week ook. Heb wel enorm last van mijn borsten sinds vanmiddag, maar of dat wat zegt weet ik ook eigenlijk niet. We wachten het wel af. Vanavond duik ik denk ik maar vroeg mijn bed in.
Maaik doe maar lekker rustig aan, dan duimen wij wel extra voor je knuffel! Ik zit op t bankie en er is nog plaats bij me! Fijn weekend
Nou dames. Ik kom gewoon weer meekletsen. Het bloedverlies is inmiddels rood en de test wordt lichter. Dus einde verhaal.
Ow Maaik wat een teleurstelling, ik blijf nog even duimen want ik geef niet zo snel op. Dikke knuffel
Oh maaike wat erg....:x het is ook zo oneerlijk. Ik zit ook op het wachtbankje. Nog een weekje werken en dan lekker op vakantie. Dus zou de stemming wel ten goede komen als het deze maand raak is.......
Rebma, ik hoop voor je dat het raak is. Hier probeer ik mijn humeur weer een beetje op peil te krijgen. We vieren vanavond onze verjaardagen, dus dan hebben we de hele keet vol visite zitten en morgen komen de buren voor een bbq. Ik heb er nu nog helemaal geen zin in, maar alles staat al klaar, dus het zal wel moeten. Ik heb het nu even extreem koud, echt gek, ik zit gewoon met een fleece trui aan en nog zit ik te bibberen. Een positief punt is nu toch wel dat we weten dat het kan. Dus nu maar hopen dat dit snel voorbij gaat, dan kunnen we weer verder met hopelijk snel resultaat. Die boost had ik toch ook wel even nodig en mijn man al helemaal.
Oh Maaik, shit, dat is echt super balen... Las vanochtend je berichtje in de auto en moest hele tijd aan je denken vandaag. Hopelijk valt het mee met alle visite vandaag en morgen. Beetje door heen slaan maar dan . Kan me voorstellen dat het een soort boost is om te weten dat het dus wel kan, maar dat maakt het niet minder verrot. Is het zeker dat je nu ongesteld bent?? Of is er nog een kleine kans misschien??? Grote knuffel voor jou...
Gatsie Maaik pfff sterkte ermee meis! Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen genieten van je verjaardag. Spannend Leen morgen testen! Hoe voel je je?
@Rose mijn ei was laat deze maand dus ik zal woensdag pas ongesteld worden. Zal mijn banner nog even aanpassen. Voel verder niets geks of anders dan anders, dus ben al aan het rekenen geweest wanneer we weer moeten klussen. Dat wordt op of rond de verjaardag van manlief dus wie weet wordt dat wel het succesverhaal!
Oh @Maaik, nee toch! Ik leef enorm met je mee. Hele dikke knuffel jouw kant op! Wij hebben net onze klusperiode weer afgesloten. En nu maar weer wachten, zucht. @Rose: als mensen tegen mij zeggen wordt het niet eens tijd voor een tweede dan zeg ik: waar kun je ze bestellen? Zijn ze meestal zo stil. Belachelijk als mensen dat zo vragen. En ongevoelig. Fijne dag allemaal!xxx
Even snel vanuit vakantie. Wat lees ik nou toch; maaik zwanger en nu waarschijnlijk niet meer?? Bah, wat naar meid. Sterkte!!
Hoi allemaal, de roze wolk spat een beetje uit elkaar zo he? Hier ook weer ongesteld geworden, minst leuke dag van de maand. Gelukkig komt zo een goede vriend op bezoek en gaan we einde middag maar aan de rosé. Geniet van het lekkere weer! Ik ga gauw weer naar buiten