Hoi Allemaal, het is rustig hier ja dat heb je met dat mooie weer. IK ben me aan het voorbereiden op de vakantie. Heb er echt zin in. Zit op het wachtbankje. Ben vanochtend bij de acupunctuur geweest en die zei dat het weer een stuk beter met mijn stagnaties gaar, maar de vorige keer dat hij dat zei bleek ik zwanger dus wie weet? Zou wel mooie draai aan de vakantie geven. Dus ik zal de komende 2,5 week ook niet veel aanwezig zijn. We vertrekken zondag. @ maaike, hoe gaat het met je? Trek je het een beetje. Dikke knuffel @elba, hoe gaat het? Duim voor je dat het goed blijft gaan. @ Leen balen weer bah @Marianita, ook sterkte op het wachtbankje wel gezellig met zijn 2 groetjes
He Rebma, fijne vakantie! We gaan mekaar aflossen want wij gaan over 2 weken weg... Waar gaan jullie naar toe of stond dat al in een eerder bericht?? Iig heel veel plezier en ik duim voor die positieve draai voor jullie! @iedereen wat een weertje he? Ben even aan het uitpuffen op de bank, kleine man zit naast me filmpje te kijken want heeft vandaag zonder middagdutje gedaan en dit is de tijd dat ie dan een beetje moeite krijgt met zichzelf vermaken. Fijn tropisch weekend allemaal!
He dames, hier gaat het wel goed. Het bloeden is inmiddels weer aan het stoppen. Dus dan kunnen we weer vooruit gaan denken. Ik moet ook zeggen dat ik de miskraam niet het meest heftig vind. Als het niet goed zit, zit het niet goed en kan het beter nu misgaan dan later. Wat het voor mij nogal heftig maakt is gewoon de timing. Dan lukt het eindelijk en dan gaat het alsnog mis. We zaten net voor het volgende traject in de MMM, maar dat zullen ze nu vast ook niet willen opstarten. Dus het heeft nogal wat effect, want wie zegt dat het nu niet weer zo lang duurt. Aan de andere kant heb ik echt het idee dat de HSG mijn lichaam een soort reset gegeven heeft en dat het misschien wel snel weer kan lukken, maar we gaan het zien. En anders proberen we over een paar maanden misschien toch weer bij het ziekenhuis aan te kloppen. Ik ga echt niet weer zoveel rondes afwachten. Dat wordt hem niet. We gaan het zien. Ik heb deze week gewoon gewerkt. Wel mijn leidinggevende ingelicht, ik had namelijk geen behoefte aan externe afspraken en overleggen. Zeker niet omdat ik niet wist wanneer het bloedverlies zou beginnen en ik niet wist of ik er veel last van zou krijgen. Uiteindelijk viel het allemaal mee.
We gaan naar de dordogne in frankrijk. Maaike heel veel sterkte en ik hoop dat het binnen 4 maanden weer raak is. ze zeggen dat je de 1e 4 maanden na een miskraam vruchtbaarder bent. Bij mij ging die vlieger niet op. groetjes allen en tot over 2 weken.
Fijne vakantie Rebma! Hopelijk is het inderdaad een goed teken wat je hoorde bij acupunctuur. @ Maaik: kan me voorstellen dat je niet weer zo lang wil wachten. Ben benieuwd of ze nu echt dan omdat je een vroege miskraam hebt gehad geen behandelingen willen starten @Leen: ik sluit me bij je aan. Rode duivels zijn gisteren weer gearriveerd.. Balen blijft t hè. Vakantie was lekker, maar pfoeh wat is het heet in ons huis nu zeg!! Ik kan nou ook niet ff de ramen opendoen en luchten met die 35 graden buiten . Morgen maar even lekker gaan zwemmen.
Hoi allemaal, Hier komen de rode duivels ook weer bijna, grrr...Gisteren echt een enorme huilbui gehad. Komt ook een beetje door het slechte slapen met het warme weer. Je blijft met de vraag waarom zitten. Ach, jullie kennen het allemaal. Op naar de volgende ronde. @Maaik: sterkte. Het lijkt me erg moeilijk. Hopelijk is het snel echt raak voor jullie. Lfs Marianita
Zo ik wip ook maar weer even langs, tis ff lekker luilak dag hier! We komen niet op gang, pffff! Maar tis wel verkoelen windje nu buiten! Ik zit nu op dag 32 en als het zo blijft, ga ik morgen testen..... Ik voel eigenlijk niks raars, normaal heb ik meer klachten en is er niks! Ik heb alleen grotere en pijnlijke borsten, maar das ook elke maand! Duimen jullie mee???? Tx hoor
Zo, ben weer terug van vakantie! Eerst een mooie week gehad in Frankrijk met mijn schoonouders en daarna lekker naar Centerparcs Belgie zijn 3tjes geweest. @ Maaik: Jeetje meid, zo zit je op de roze wolk en zo donder je er weer vanaf. Weet helaas hoe het voelt, heb het in okt gehad! Bij mij wilde ze na de mk de behandeling niet voortzetten, omdat ik zelf zwanger was geworden. @ andere meiden: dikke knuffel!
Hmmmm getest, omo wit, en nu alweer ongi.... K met peren dus @ Girafje, welkom trug van je vakantie!!!!
Jeetje weer veel meiden ongesteld geworden. Sterkte allemaal. Girafje lekker hoor die vakantie, en wat ga je snel alweer over de 15 weken. Hoe voel je je?
@ girafje, dat verwacht ik dus ook, dat ze nu weer een poos willen afwachten. Ach ik wil het zelf nu ook wel weer even kijken. Is toch hoopvol dat het een keer gelukt is. Als het over een ronde of 4 niet gelukt is ga ik echt wel weer contact opnemen. Dan zitten we ook over de 30 rondes (ruim denk ik). Echt bijhouden doe ik het niet. Dan vind ik het ook wel genoeg zelf. Als ze dan niks willen doen, dat zien we dan wel weer. Hier is de bloeding inmiddels gestopt, dus ik hoop dat mijn lichaam nu weer in de normale cyclus gaat. Ik moet zeggen dat het me nu allemaal meevalt, natuurlijk ben ik bij vlagen wel erg verdrietig. Maar heb ook even de boost dat mijn lichaam het dus wel kan. Nu hopen dat de positieve boost nog even aan blijft houden. @ mandymamsie, ook voor jou weer erg balen. Al bijna 50 rondes. Dat is wel erg zwaar. Ik weet niet of ik zo lang door zou kunnen gaan.
@ Rose: Voel me goed, moet alleen oppassen met bepaald eten, waardoor ik wat last krijg van buikpijn. Mag vanmiddag weer naar de vk en dan gaan we weer naar het hartje luisteren! @ Maaik: Ik was beide keren binnen 4 maanden zwanger na de mk en mijn cyclus bleef ook normaal. Duim voor jou dat jij dat ook hebt!
Ook ongesteld geworden, vet balen. Ik voel me zo moedeloos op het moment. De vraag blijft door mijn hoofd spelen: wat is er mis, waarom wil het niet. We zullen er nooit achterkomen. En ondertussen tikt de tijd weg. Ik heb het helemaal gehad.
Het lijkt ook erg lang, en tis ook erg lang, maar leeftijd zal hierin wel een rol spelen nu!!! Daarbij is Mandy al een wonder, dus ergens in mijn achterhoofd zit de redenering dat 2 wondertjes wel heeeeeel moeilijk zal worden. Ja, tis elke maand een teleurstelling, maar ook ja, ik heb al een wonder, wat ik nooit verwacht had, dat helpt me relativeren denk ik. Snappen jullie het nog?? Girafje, hoe was je echo gister???? Marantha sterkte weer met de duivels, hopelijk loop je niet zo leeg als ik, hihi!
Hai allemaal, Ja girafje, hoe was de echo (laten we het over leuke dingen hebben Mandymamsie: ik zie onze dochter ook wel steeds meer als een wondertje ook al waren we in 1 maand zwanger van haar. xxx
Kreeg gister geen echo, was gewoon controle bij de vk. Ben weer goedgekeurd . Mijn bloeddruk was netjes, niet te veel aangekomen en mijn baarmoeder ligt al erg hoog. Kleine doet het ook goed, hartje was goed te horen. Voel de kleine ook al sinds 1,5 week af en mijn dochter voelde ik pas rond 20 weken. Ben super blij dat ik het nu al voel. Heb eind sept de 20 weken echo en mag dan weer even spieken. Heb een keizesnee gehad i.v.m. een stuitligging en gister vertelde de vk dat als deze ook in stuit ligt ik weer een keizersnee krijg. Ligt de kleine gewoon dan mag ik gewoon bevallen, maar als het niet goed doorzet krijg ik alsnog een keizersnee. Moet vanaf 36 weken op controle in het ziekenhuis en wil bij de 1e afspraak meteen duidelijke afspraken maken, want ik wil geen spoed keizersnee krijgen waarbij ik onder narcose moet.