2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Heerlijk dat het weer beetje koeler is vandaag haha, vind warm weer wel lekker alleen weinig zin/puf om te klussen ;)

Marianita wij waren ook snel zwanger van de 1 ste had ook niet verwacht dat het zo lang zou duren.

Girafje heerlijk dat getrappel in je buik groot gelijk dat je duidelijke afspraken wil maken in het ziekenhuis.

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rose: Hier staan lekker alle deuren en ramen open om het in huis ff lekker door te laten waaien!
    Suc6 met klussen! ;)

3. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff stomme duivels, sterkte Zon, Marianita, Mamsie... Op naar de volgende ronde ja. Bij mij zijn ze weer zo goed als weg. Deze ronde valt de eisprong op de verjaardag van mijn man (zo ongeveer), he die zin is best gek als ik hem nogmaals lees. Maar goed, misschien is dat dus een leuke gelegenheid om eens raak te schieten! Relaxed op vakantie is misschien ook wel beter dan de verplichte klusnummers s'avonds snel voor we gaan slapen en weer vroeg op moeten om te werken etc. Dus wie weet...

Gister bezoek van een vriend die na de vakantie met ICSI gaat starten. Zij hebben nu 7 IUI pogingen gehad. Ook zwaar hoor. Ben erg benieuwd hoe ver wij moeten gaan en of het ook ooit nog gaat lukken, ofwel met IUI of met IVF of ICSI.

@Giraf wat heerlijk dat je hem/haar al voelt. En ook al bijna 20 wkn echo, wat gaat dat snel!!! ik weet nog zo goed dat je schreef dat je zwanger was en dat lijkt nog maar kort geleden!

4. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Girafje: wat heerlijk inderdaad. En wat gaat de tijd snel. Geniet van je zwangerschap. Aangezien je er zo lang op hebt moeten wachten zul, je dat zeker doen.
    @Rose: Succes met klussen!

5. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een snel berichtje uit het zonnige france. helaas aan de rose, want de ri
    rode duivels zijn met me mee gereisd. jammer maar helaas. we hebben het no niet over gehad, maar ga den ik na de vakantie afspraak maken voorvervolg stappen. ben er helemaal klaar mee. :x

6. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Nou dames. Ik snap het even niet meer. Het bloeden was bijna gestopt maar gaat nu ineens weer door. Vanavond een ovu test gedaan om:( te kijken of mijn ei eraan komt. Heb door de mk nu geen idee. Die sloeg heel donker uit. Toch nog een zwangrschapstest erachteraan gego:$oid en daar staat ineens weer een duidelijk lijntje. Terwijl hij vorige week veel lichter was. Dus het gaat nog niet echt uit mijn lichaam. Dat betekent dus langer wachten tot we weer verder kunnen. Vrijdag nacontrole bij de vk. Maar even navragen waarom het hcg ineens weer kan stijgen.

7. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Ik zie dat er wat emoticons in de tekst staan en spelfouten. Komt omdat ik op mijn telefoon typ

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ rebma: wijs besluit meid dat jullie stappen gaan ondernemen.

@ maaike: balen dat je lichaam zo raar doet meid. Hoop dat de vk je gerust kan stellen!

@ leen: gaat zeker snel mijn zwangerschap! Hoop dat jullie allemaal zwanger zijn voordat de kleine er is!

9. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rebma, goed plan om afspraak met het ZH te maken. Als je het gevoel hebt dat het op deze manier echt niet gaat lukken dan is dat het meest verstandige besluit toch? Hopelijk kun je wel lekker van je vakantie genieten.

Maaik, wat balen dat je lichaam nog van slag is. Voel je je verder ok of heb je er nog een behoorlijke 'kater' van?

Giraf, ja dat hoop ik ook! We hebben allemaal nog 25 weken, dat is zo ongeveer 5 pogingen! Dat zou toch genoeg moeten zijn???

10. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Hallo dames, ik voel me verder wel gewoon hoor, alleen het bloeden is dus weer redelijk flink begonnen. En de test is dus ineens een stuk donkerder dan twee weken geleden en dat vind ik toch wel een beetje eng. Ik ga er maar niet verder op googelen want dan lees je de meest enge verhalen. We gaan het wel zien morgen.

Ik ben op het ogenblik eigenlijk ook gewoon boos. Het lukt eindelijk, dan gaat het mis. Oke geaccepteerd, maar dan blijft het nu weer zo doorsukkelen, als het zo blijft doorgaan zijn we weer zoveel tijd verloren. Als dit dan moet gebeuren, laat het dan bij iemand zijn die net begonnen is, maar ja, die gun ik het ook niet.

Afgelopen twee weken ben ik zo positief mogelijk geweest, er zijn slechts een paar mensen die weten wat er gebeurt is, voor de rest ga ik gewoon door en doe vrolijk, maar soms is het zo moeilijk. Ik heb de positieve vibe nog wel ergens hoor, maar ik wil gewoon zeker weten dat we op korte termijn verder kunnen, ben nu gewoon een beetje bang dat dit nog een hele tijd gaat duren.

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ maaik: dikke knuffel voor jou meid! Herken je gevoel, had het ook na de miskraam!

12. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Vanmorgen controle gehad. Alles was gelukkig schoon en weg. Dus nu snel het hcg uit mijn lichaam en dan kunnen we hopelijk weer verder. Zij gaf ook.al aan dat het beleid is dst ze na een miskraam weer een jaar wachten voor ze iets gaan doen. Dat zie ik dus niet zitten en mijn man al helemaal niet. We gaan het zien. Eerst maar duimen dat het snel lukt.

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ maaik: fijn dat alles schoon is. Balen dat het beleid een jaar wachten is! Hoop dat jullie niet zo lang hoeven wachten!

14. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    @maaik: heel begrijpelijk hoor dat je boos bent, he is ook niet niks. Wel fijn dat je 'schoon' bent. En halleluja zeg een jaar wachten...... Pfff alsof jullie nog niet lang genoeg wachten.....

@rebma dikke knuffel, wel nog genieten van je vakantie he! Lukte mij ook niet heel goed toen de duivels op vakantie waren maar toch...!

@girafje en leen: ik doe mee! Als jij bevalt zijn wij allemaal zwanger ;)

Wij mogen ons n september weer melden, bijna dus. Ben benieuwd, ga binnenkort maar bellen voor een afspraak. Het gekke is dat ik telkens weer goede hoop heb. Maar ja, 2,5 jaar is ook wel erg lang inmiddels.

Fijn weekend meiden!

15. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    @ Dames, bedankt voor de lieve reacties. Vandaag blijf ik nog wel even heel boos en verdrietig, maar morgen moet het weer gewoon vooruit.

Over het een jaar afwachten, ik probeer het anders over een paar maanden nog een keer. Een jaar gaat het niet worden, dat is voor mijn man te laat, dan wil hij echt geen tweede kindje meer. Dus dat is wel even keihard nu.

Maar zoals gezegd, we gaan er nu eerst weer positief tegenaan. Het bloeden is inmiddels echt gestopt sinds vanmorgen (wel een maffe timing). Dus nu weer druk aan de klus. We weten nu natuurlijk helemaal niet wanneer mijn ei is. Wel spannend. Hopen dat het geen zeven weken meer duurt voor ik weer ongi wordt (zoals de VK zei dat het ook kan duren). Ik denk zelf dat het nog een week of drie duurt als mijn lichaam het nu weer snel oppakt. Duimen jullie mee, dan duim ik ook voor jullie.

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat is het hier rustig meiden?
    Hoe is het verder met jullie?

17. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Was een paar dagen weg. Wij gaan vanaf dit weekend ook weer druk aan de klus. Soms kan ik het haast niet meer opbrengen die verplichting. Maar ja, zonder klussen geen zwangerschap he? Met trouwens ook niet, hahaha. Of word ik nu te zwartgallig ;)
    @MAAIK: ik hoop dat je lichaam snel weer in balans is en dat het snel weer lukt. Ik voel met je mee. Dikke knuffel.
    xxxx

18. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meissies,

Wij gaan morgenochtend voor 2,5 week op vakantie, joepie! Dus ik ben voorlopig ook even niet hier te vinden. Nou ja, niet veel dan, af en toe even bijlezen is altijd wel gezellig.

@marianita, haha, nee hoor, je bent niet te zwartgallig, heerlijk herkenbaar alleen. Hier ook weinig kluszin als het perse moet. Wij moeten ook vanaf dit weekend weer aan de slag. Voor mezelf valt het wel mee vind ik, ik hoef er dan ook minder voor te doen :). Het voelt alleen soms wat zinloos, zoals je zegt: zonder klussen sowieso geen kans, maar met lijkt het ook behoorlijk uitzichtloos... Succes en maak er komend weekend gewoon een feestje van; flesje wijn, samen filmpje kijken of eten, beetje extra gezelligheid.

Doei allemaal, tot over 2 weken!

19. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Doei Leen fijne vakantie!!!

Hier ook weer aan de (verplichte) klus. Ach ja..... we hebben er nog geen hekel aan gelukkig, maar goed, het voelt soms wel een beetje als een verplichting.

20. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Leen, fijne vakantie! Lekker genieten en zwanger terug komen (and that's an order ;)

Deel Deze Pagina