2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    @ andere dames. Ik duim voor jullie. Voor Rose even helemaal spannend.

De gyn ontdekte vrijdag dat er toch nog restweefsel zit. Dit veroorzaakt het niet dalen van het hcg en het elke keer weer starten van de bloedingen. Vanmiddag daarom een curretage. Ik vind het wel goed dat ze het nu weghalen want ik ben het bloeden en de andere klachten wel zat. Nu kunnen we weer opnieuw gaan beginnen.

Is onder narcose dus moet nu de hele ochtend nuchter zijn. Dat is minder. Ach gelukkig heb ik kilo's genoeg ;)

2. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh maaik, dat is balen.
    Hopelijk is het helemaal goed gegaan en heb je nu niet ontzettende pijn in je buik. Sterkte.
    @rose, wat spannend wanneer ga je weer testen?

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ rose: en weet je al meer.....?

@ maaik: fijn dat ze weten waar de bloeding steeds vandaan komt, we jammer dat je gecurreteerd wordt. Hoop dat de ingreep meevalt! Dikke knuffel

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Maaik hoe is het gegaan?

Hier vanmorgen getest helaas weer negatief.
    Nog steeds geen tekenen voor me ongie.
    Morgen naar de gyn ben benieuwd.

Hoe is het verder met jullie?

Mandymamsie waar ben je meis?

5. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte Maaik!
    Ik heb gisteren bruine afscheiding gehad (sorry, beetje onsmakelijk). Moet over een week ongesteld worden. Ik heb nooit bruine afscheiding, zou het een innestelingsbloeding zijn geweest? Wat denken jullie?
    Lfs.

6. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Hallo dames.

Het is helemaal goed gegaan gisteren. Nu hopen dat het bloeden snel gaat stoppen.

Ik heb eigenlijk geen pijn nu. Merk alleen dat het wat vaag voelt in mijn hoofd. Ik dacht morgen wel weer te kunnen gaan werken maar het ziekenhuis vond dat niet zo'n strak plan. Deze week thuis blijven leek ze beter. We gaan het zien.

@ Marianita, spannend. Ik hoop dat het een goed teken is.

7. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Maaik: lekker onder een dekentje met een boek en een pot thee op de bank. Pamper jezelf maar een beetje.
    xx

8. Rose1982

marianita ik hoop dat het een innesteling is.

Maaik wat fijn dat het allemaal goed is gegaan.

Hier vanmorgen naar de gyn geweest en alles voor zover zag er goed uit. zwemmers van manlief waren 32% mijn bloedonderzoeken waren goed en heb een eisprong gehad. kreeg ook een inwendige echo en dat zag er ook goed uit. Nu moet ik als ik ongesteld ben een afspraak maken voor een hsg en dan december beginnen met iui tot juli en dan wil hij over op ivf. Maar hij zegt ook dat hij niet denkt dat zo ver gaat komen. hopen dat hij gelijk heeft :)

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ marianita: wil je geen valse hoop geven, maar ik had precies het zelfde toen ik zwanger bleek te zijn. Maanden ervoor begon het vaak een paar dagen later pas.

@ rose: balen dat de test weer nega was. Fijn dat jullie nu weten wat de verdere stappen zijn! Hoop dat het niet nodig blijkt te zijn!

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Rose, wat balen. Sterkte!!!!

11. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @girafje: ik heb dit nog nooit eerder gehad, ook niet bij mijn dochter al lette ik toen niet op signalen. Voordat ik op dingen ging letten was ik al zwanger (achteraf vind ik dit zo ongelofelijk!). Ik wil mezelf ook niet teveel hoop geven maar precies een week van tevoren een beetje (oud) bloedverlies duidt wel op een innesteling.
    Dames, duim met mij mee. Maandag is mijn nod.
    @Rose: een nieuwe stap voor jullie, dat voelt vast goed toch? Ik hoop dat het snel mag lukken! Maar ik zie dat je nu 4 dagen overtijd bent....hoe zit dat ?;)
    xxxx

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ marianita: mijn duimen draaien voor je!

13. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel Girafje!Dus het is al een gezellig getrappel in jouw buik?
    Had jij t.t.v. de innesteling ook oud bruin bloedverlies of zag het er anders uit? Bij mij was het maar een beetje donkerbruine afscheiding.
    xxxx
    xxxx

14. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Oh spannend Marianita, dat klinkt toch wel heel hoopvol! Hier op dag 5 na eisprong tempdipje gehad, dus was hoopvol, maar inmiddels weer alle tekenen van naderende ongi...

@Elba: wat ga je al hard, 10 weken! Gaat alles goed?

@Maaik: Fijn dat het goed gegaan is en nu hopelijk weer gauw een normale cyclus.

@Rose: Vaag dat je nog niet ongesteld bent. Balen dat de testen nega zijn :(. Maar wel fijn dat de gyn er vertrouwen in heeft!

15. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Gadver zon! Wat is het toch moeilijk om zo tussen hoop en vrees te leven vind je niet? Ik neem morgen een dagje vrij want kan me totaal niet concentreren op mijn werk. Moet me echt inhouden om niet zo'n test te kopen die je al een aantal dagen voor de nod kan doen. Iemand van jullie ervaring met die dingen?
    xxxx

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ marianita: geniet al echt van het getrappel, enkel ook al last van mijn bekken :x. Hoop dat dat tijdelijk is, want ik ben nog niets eens op de helft!
    Bij mij was het ook donkerbruine afscheiding met klein beetje oud bloed. Duurde een paar dagen en enkel als ik naar de wc was geweest. Hoop dat het voor jou een goed teken is.

@ zon: balen meid dat je tekens hebt vaneen naderende ongi!

17. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    @girafje: balen dat je nu al last van je bekken hebt. hopelijk wordt het niet erger, want dat kan erg vervelend zijn. In ieder geval genieten van het heerlijke getrappel ;)

@marianita: Yep, ik heb ervaring, alleen geen positieve! Ik heb nu bijvoorbeeld ook 3 dagen voor NOD getest, negatief dus. Ik geloof dat kruidvat testen (2 voor 5 euro) redelijk gevoelig zijn en dus vroeg te doen. ìk zou in ieder geval niet meer dan 4 dagen voor NOD testen, want volgens mij heeft dat écht weinig zin.

18. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga mezelf een beetje beteugelen en dan over een paar dagen testen.
    xxx

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ zon: met mijn dochter liep ik 6 weken met krukken, en voordat ik de krukken "accepteerde" liep ik al een tijdje met pijn. Heb daar gelukkig van geleerd en ga nu veel eerder naar fysio en kies ook veel eerder voor mezelf en niet voor mijn werk.

@ marianita: haal zoals zon ook zegt de k2v5 testen en doe het niet eerder dan 4 dagen voor je nod.
    Neem zeker niet de vroege testen van zwanger en kids, want die werken niet weet ik uit ervaring!

20. Rose1982

Marianita ik ben inderdaad 4 dagen overtijd. Heb normaal altijd een normale cyclus. Het voelt ook niet alsof ik ongesteld moet worden, normaal al week van te voren last van me borsten enzo. Nou ja ik wacht nog wel af tot na het weekend anders ff gyn bellen. Want lijkt me niet dat ik zwanger kan zijn na 2 negatieve testen toch? Of iemand ervaring die pas na nod positief teste ;)

Deel Deze Pagina