Ik heb vier maanden geleden een hsg gehad. Het viel mij heel erg mee. Ik heb er weinig last van gehad. Ook de ingreep viel me erg mee. Hier vanmiddag in het ziekenhuis geweest voor de controle. Er lijkt nog een heel klein stukje weefsel te zitteHelpt niks dat wn. Nu eerst tien dagen aan een dubbele dosis van de pil en dan hopen ze dat dat stukje meegaat met de onttrekkingsbloeding. Zo niet dan moeten we dan weer verder kijken. Dus ik sluit straks weer achteraan. Ik ben er zo chagerijnig van. Helpt niks dat weet ik, maar kan me er nu even niet overheen zetten
Bah meiden wat een slecht nieuws allemaal. Hier 8 oktober afspraak in het zk. Ik hoop zo dat ik gelijk kan starten met de iui. Al vind ik het heel eng prettig weekend allemaal.
Hè getverdemme Maaik, wat balen dat er nog steeds wat zit. Zo kun je ook niet met goede moed weer doorgaan. Sterkte meid, begrijpelijk dat je er chagrijnig van bent @all: volgens mij werkelijk iedereen weer ongesteld en bijna iedereen een afspraak staan in het ziekenhuis. Gaan we gezellig allemaal samen IUI'en en hopelijk loopt het net zo af als bij Elba
Wat goed dat iedereen de stap naar het ziekenhuis en IUI heeft gezet. Duim dat jullie wens snel mag uitkomen!
@zon haha goed plan. Gewoon gezellig IUI-en met zijn allen Toch fijn dat we mekaar hebben hier he? Lijkt er wel op dat we bijna allemaal in een zelfde fase zitten en dan hop allemaal Girafje en Elba achterna!!! Wat betreft HSG; deze heb ik in april gehad en mij viel het ook reuze mee. Ik heb me er echt druk om gemaakt van te voren omdat je veel spookverhalen leest. Het zal voor sommigen ook echt geen pretje zijn, maar mijn ervaring is echt niet vervelend geweest. Tuurlijk is het niet leuk, maar ik vond het feit om ongemakkelijk in de schijnwerpers te liggen met je benen wijd en de radioloog ondertussen een hand te schudden vervelender dan het onderzoek
@ rebma: Vind het een kleine moeite om jullie te blijven steunen! Gun het jullie allemaal om snel zwanger te mogen worden en jij vooral zwanger blijven!
Dankje leen dat geeft me meer rust haha. Raar dat je je druk kunt maken voor iets. Denk vooral voor het onbekende, nou ja we zullen woensdag wel zien hoe de hsg ging. Kreeg jij meteen te horen? Mijn gyn zei ze zeggen vaak meteen wel of het goed eruit ziet of niet.
Wij kregen ook gelijk te horen dat alles goed was. Ze zien het ook gelijk op de monitor en je kunt zelf ook mee kijken. Ik was nerveus aan het wachten tot de 'enorme' pijn zou beginnen waardoor ik niet heb meegekeken. Toen het klaar was, lag ik nog steeds te wachten op die pijn die niet kwam
Oh ja en extra kans op zwangerschap dan de komende maanden Rose!!! Ze zeiden dat we zo'n 6 maanden meer kans hadden. Die zijn nu voor ons helaas voorbij zonder resultaat...
@Leen, dat had ik ook, ik dacht daar komt de pijn, maar ik voelde dus niks. Alleen bij het plaatsen moest ze met een tangetje de bmm naar zich toe trekken, dat was wat gevoelig. Van de rest heb ik helemaal niks gevoeld. Ik heb wel meegekeken, interessant om te zien.
Hallo meiden, een tijdje geleden heb ik hier meegeschreven onder een andere naam. Ik wilde minder bezig zijn met zwanger worden en daarom wat afstand genomen. Nu hebben we 1 oktober de intake staan voor ivf en willen we t nieuwe jaar wrs gaan beginnen. We willen iig 1 poging wagen, daarna zien we verder of we nog door willen. Maar goed, als jullie t oke vinden, kom ik dus weer meekletsen hier
@kick: tuurlijk ben je welkom om hier (weer) mee te kletsen! @ Rose: Ben ook benieuwd naar hoe je de hsg vindt. Ik heb zo'n vermoeden namelijk dat ik ook een hsg ga krijgen, is de vorige keer ook gezegd dat dat de eerste stap zou zijn. Gelukkig viel het bij Maaik en Leen reuze mee. Ik ben wel bang dat het bij mij echt wel pijn gaat doen, ik heb blijkbaar een hoogliggende baarmoeder. Uitstrijkje vond ik al heel erg vervelend en toen ik gestript werd na 41 weken zwangerschap (lees: toen ze me probeerde te strippen want ze kon er niet goed bij), ging ik echt door de grond. Vond ik eerlijk waar zelfs erger dan bevallen, terwijl dat ook geen onverdeeld genoegen van 18 uur lang was . Dus zoiets als een hsg, wat natuurlijk anders is dan uitstrijkje of strippen, zou ik ook spannend vinden.
@ zon. Voor jou hoop ik dat het dan ook meevalt. @ Kickk, welkom. Al is de rede natuurlijk minder. @ allemaal. Even een ervaring gevraagd. Ik ben nu dus tien dagen aan een dubbele dosis van de pil, aangezien ik deze al heel erg lang (ik had al jaren een mirena voor de eerste zwangerschap) niet geslikt heb, heb ik er helemaal geen ervaring mee. Is één van jullie er weleens misselijk van geweest of moe? Ik ben vandaag zo ongelooflijk beroerd en moe. Geen idee of dit van die pil kan komen, of dat ik gewoon een virusje oppik. Virusjes pik ik eigenlijk nooit op (nog nooit in mijn leven griep gehad), dus daarom denk ik daar niet zo snel aan. Voor veel van jullie is de pil natuurlijk al een hele tijd geleden. Dus misschien weten jullie er ook weinig meer van.
@Kickk: welkom meid! Hopelijk sluit je voor korte duur aan! @Maaik: geen ervaring mee maar ik kan me goed voorstellen dat je van zo'n stoot hormonen wat ziek wordt. Hopelijk vind je snel je balans weer meid. Wij hebben heerlijke dagen gehad in Parijs. Onze kleine meid wel gemist maar het was heerlijk om lekker eens de tijd aan onszelf te hebben. Deze week druk aan de klus (zucht) want mijn ovulatie komt er weer aan. Dit keer maar even testen gebruikt want mijn lichaam was toch wat van slag na de laatste erg korte cyclus. Zometeen ga ik naar een iriscopist. Tip van een vriendin die iemand kent die 8 (!) jaar bezig was voor de 1e en na twee maanden behandeling van de iriscopist toch zwanger is geraakt. Ga er maar heen in het kader van 'baadt het niet....' Hou jullie op de hoogte. Lfs Marianita
Hoihoi allemaal, ik ben even druk met de verjaardag van onze dochter as donderdag/vrijdag, ik zal zsm weer even inspringen! Hier moeten we trouwens helaas weer opnieuw beginnen vanaf 0, ben vandaag weer ongesteld geworden....grrr heb er ook echt even een kl*te humeur van...
sorry hier ook beetje druk ook deze week verjaardag gevierd van mijn dochtertje pfff weer te veel verwent zeg.morgen is ze jarig dan leuk dagje weg. Maar een drukke en rommelige week haha. Brrr zometeen hsg ben echt beetje nerveus,niet zo zeer voor de pijn maar meer wat er voor een uitlslag uitkomt. Nou zal vanavond even laten weten hoe het ging.
@rose en tojo: alvast gefeliciteerd met jullie dochters!!!! Altijd leuk he, als ze jarig zijn. Weer een mijlpaal... Tojo superbalen dat je weer achteraan moet in de rij Hopelijk valt je dip enigszins mee. Rose heeeeeeeel veel succes met de HSG mocht je dit nog lezen voor de tijd. Ben benieuwd naar de uitslag!