2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend tojo dat jullie ruzie hebben gehad. Ik denk dat we dat allemaal af en toe wel hebben. Hier in ieder geval wel. Het is voor die mannen toch echt anders. Zij hebben eigenlijk alleen die druk van het klussen en niet van de angst om weer ongesteld te worden. nog niet eens te spreken over de dingen die we allemaal voelen in ons lichaam. Het is zeker psychisch zwaar. probeer er over de blijven praten en soms ook gewoon even voor je zelf te houden.
    Hier vandaag weer bij de acupunctuur geweest, weer last van een stagnatie. elke keer als we er bijna zijn komt het weer terug, balen.
    ben best wel zenuwachtig voor maandag. Moet nog even duidelijk vragen opstellen.
    groetjes

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Tojo wat vervelend meid. Hier geen ruzies erover, ons sexleven stelt alleen niks meer voor voor mijn gevoel. Het voelt niet meer zoals eerst merk dat het soms echt een moetje is. Ik wou dat het allemaal weer wat gemakkelijker gaat en weer wat meer spanning. We gaan nu weer vruchtbare periode in maar moet nu niet aan klussen denken.

3. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @ rebma, succes voor maandag, heb je alles nu een beetje helder wat je wilt vragen? Bedankt voor je lieve reactie, je begrip doet me goed.
    wat bedoel je precies met de stagnatie en de accupuncturist?

@ Rose, hier hetzelfde dus, dat zorgt dus ook wel vaker voor de stress tussen ons, alle spanning en ontspanning die je eigenlijk wilt hebben samen , hebben we dus te weinig... We zijn dit jaar al 16 jaar bij elkaar, dus dat 'spannende' zat er de laatste jaren al niet echt meer in...!! Mis ik soms echt wel hoor, maar ja het is niet anders. Ik heb vandaag het 50 tinten grijs boek ontvangen, ben benieuwd of dat een beetje wil helpen :)
    Succes met klussen!

4. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    @Tojo: wat vervelend dat jullie ruzie hebben gehad. Wij hebben dat laatst ook een keer gehad, maar dan meer omdat manlief voelde dat het voor mij een verplichting was en toen wilde hij niet. Maar daar weer uitgekomen. over het algemeen gaat het wel goed, we willen er ook alllebei alles aan doen om een kindje te krijgen. Dus dan maar ff een 'moetje' af en toe.

@Leen: hier dezelfde sector, alleen het geluk een vaste baan bij de overheid te hebben. Als ik een keer van organisatie zou willen wisselen, wordt het lastig denk ik. Ik ben me nu ook al op andere vakgebieden aan het oriënteren, ik ga bijv. een opleiding projectmanagement doen. Ben soms ook een klein beetje klaar met het gecommuniceer ;).

@Rose: Succes met de klus!

@Rebma; wat bedoel je precies met een stagnatie? Iets wat je acupuncturist merkt aan energiebanen ofzo? Wel vervelend zeg! En inderdaad handig om vooraf je vragen op te schrijven. Ik stop bij onze afspraken ook altijd de gyn helemaal vol met vragen ook al zijn ze soms niet helemaal relevant. Je kunt het maar gevraagd hebben denk ik dan maar, dan blijf je er zelf niet mee rondlopen.

Hier middenin de 2 wachtweken; en we wachten nog maar even door. Geen bijzondere symptomen of ongigevoel tot nu toe.

5. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rose ik kom uit de buurt van Arnhem, dicht bij elkaar dus!

@tojo ik heb een tijdje geleden een keer popper spray gekocht, weet niet precies meer hoe het heet, maar vergelijkbaar met poppers, weet niet of je dat kent. Ook wel de 'sex drug' genoemd, maar dan legaal. Ik denk niet dat het echt iets deed maar het idee was wel grappig. Alleen dat was 1x leuk en natuurlijk geen structurele oplossing. Als er dus iemand tips heeft dan hoor ik het ook graag :)

Wij zitten nu ook weer midden in de klus periode. Wrsch morgen of overmorgen een ei! Manlief is beetje ziekig dus ben benieuwd in hoeverre het klussen ervan gaat komen. Misschien nog wat popper spray in zijn drankje doen zo haha

6. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    Die poppers spreken me niet zo aan, maar evengoed bedankt voor de tip.
    Ik ben gister begonnen in het 50 tinnten boek, en het heeft vanmiddag, toen onze dochter sliep, wel al voor wat leuke spanning tussen ons gezorgd....krijg t er toch best warm van haha. Een fascinerend maar ook wel apart boek.

7. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm misschien moet ik toch dat boek even regelen...
    Die poppers zijn gewoon wat kruiden met een marketing etiketje op het flesje. Stelt niets voor :) Ik zou het je ook niet aanraden...

8. Rose1982

Tojo nu word ik wl heel nieuwsgierig naar dat boek. Haha
    Hier gelukkig nog wel zin in klussen gehad. Ook duidelijk mijn eisprong kunnen opsporen met de ovutesten. Vanavond nog maar xtje voor de zekerheid en dan maar weer wachten ;)

9. Rose1982

Poppers is dacht ik een homodrug toch? Of heb ik dat verkeerd?
    Op dat gebied kunnen ze me alles wijsmaken hhi:)

10. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Rebma: succes vandaag!
    Hier voel ik mijn menstruatie alweer aankomen. Niet in mijn buik maar wel qua stemming. Ik ben tot afgelopen vrijdag doorgegaan met ovu.testen. Bleef gewoon een licht tweede streepje houden, in totaal gedurende 10 dagen! Ik snap er niks van. Blijkt in ieder geval zo te zijn zoals de iriscopist zei: heb geen krachtige ovulatie.
    Nou, we wachten maar weer af deze week.

11. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,
    Het is goed gegaan vandaag in het zk. Volgende cyclus gaan we van start. Donderdag heb ik mijn prik instructies. Ik vind het allemaal wel erg spannend. Ik ga er maar niet vanuit dat het de eerste iui raak is.
    Moet het maar op me af laten komen.
    sterkte marianita met je doorkomende duivels. Als ik nu niet zwanger ben waar ik niet vanuit ga laat het maar komen dan kunnen we de volgende stap gaan zetten;)
    groetjes

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ rebma: wat fijn dat jullie volgende cyclus al mogen starten! Hoop zo dat het snel raak is. Duim voor je dat je 2012 zwanger mag afsluiten!
    (En alle andere meiden natuurlijk ook! )

13. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh Rebma wat spannend. Fijn dat jullie een volgende stap mogen zetten! Hoop zo dat het gauw raak is.

Marianita sterkte met de komende minst leuke periode van de maand :(

Rose, ja homodrug heb ik ook gehoord. Ik weet het niet precies. Deze versie zat niets chemisch in, snap de vergelijking ook niet helemaal :)

Girafje, ben je nou echt al over de helft???? Dat gaat echt snel... Willen jullie weten wat het wordt? (of weten jullie het al?)

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He Rebma, Mooie keus, spannend hoor. Wat moet je prikken? Succes!

15. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja elba, ik krijg donderdag prik les.
    zal wel lukken.
    hoe gaat het met je?

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hier gaat het goed. Succes met prikken. Ik was altijd wat onhandig, maar toch is het gelukt. Dus het lukt jou vast ook. Welk medicijn krijg je?

17. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    puregon, volgens mij. en dan nog iets voor de eisprong. weet niet hoe dat heet.:(

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ leen: geloof het zelf ook nog niet, maar ben echt al over de helft!
    We weten niet wat het wordt, maar ik denk zelf een meisje. Mijn oppas zei vandaag ook dat ze denkt dat het een meisje wordt en in mijn banner zijn ook meer voorspellingen voor een meisje.

19. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @marianita, ik had twee jaar geleden ook steeds een lichte positive ovutest, en toen bleek ik dus zwanger van onze dochter,dus wie weet? of ben je er wel zeker van dat het niet gelukt is deze maand? In elk geval succes deze week...

@Rebma, spannend hoor om met IUI te beginnen! En wie weet is het wel de eerste keer raak? Mijn collega vertelde gister dat ze de zwanger is van de eerste, en dat van de eerste keer IUI! Kei leuk voor hun, maar ik ben kei jaloers natuurlijk....Succes met spuiten zetten. lijkt mij nog niet zo heel makkelijk om dat te doen, maar ja het is voor een goed doel!

@de zwangeren onder ons, kunnen jullie eens wat positieve vruchtbare straling door de computer naar ons sturen, zodat we nog wat meer dames en mij zwanger gaan krijgen dit jaar!!?

Hier verder rustig, heb denk ik mn ei gehad van t weekend, merk tenminste dat mijn stemming helemaal omslaat in een beetje depri en dat is vaak net na mijn ei, we hebben wel wat geklust maar denk niet dat het deze maand gelukt is...we zullen t zien.

20. Rose1982

Rebma spannend je eerste iui maar wie weet is het niet nodig;)

Hier de vruchtbare dagen weer voorbij ;) genoeg geklust daar kan het deze maand niet aan liggen. Verder weinig te melden ja een huis vol snot haha we zijn allemaal aan de snotter :)

Deel Deze Pagina