2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Tojo goed idee of we aan met zijn alle hcg vangen. Ff oproepje plaatsen of alle zwangeren wat willen strooien naar ons allemaal.

2. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    goh rustig hier op t forum...
    Hier thuis trouwens ook, ben wel inmiddels aan t tweede boek begonnen van de 50 tinten-serie, het blijft lekker weglezen en fantaseren :)
    Volgende week hebben we een afspraak in t zh om de uitslag te horen van t spulletje van mijn man, en hoe nu verder...ben wel nieuwsgierig

3. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa erg rustig hier! Ik heb inmiddels ook de 50 tinten boeken hier, digitale versie van mijn zwager gekregen. Ben reuze benieuwd. Nu nog even een start maken, dat vind ik altijd het moeilijkst van nieuwe boeken.

Wanneer moet je volgende week Tojo? Spannend... Wij nog 2 weken geduld voor we naar het ZH mogen.

@Rebma, hoe snel ging het bij jullie? Toen je afspraak had met het ziekenhuis, hoe snel daarna kon je gaan starten? Zelfde maand? Wanneer moest je beginnen met prikken enzo?

4. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe snel, nou snel.
    maandag geweest, moet weekend ongi worden en dan kan ik starten.
    dag 3 beginnen met prikken, dag 8 echo en dan afwachten wanneer ei rijp is en dan nog 1 orik en dan 1 dag later inseminatie!
    spannend. :)
    ja zeker stil hier! hier ook in het wachtbankje.. als het dan niet . laat maar komen die ongi ik ben er klaar voor. ;)
    groetjes

5. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hoi dames!

@rebma, inderdaad snel joh! Hier moet manlief eerst zaad laten checken volgende week en dan telefonische afspraak maken. Dan hoor ik of we kunnen beginnen met iui of eerst hsg. Maar wat fijn dat je snel kan beginnen!

Hier is t weer game over. Dit keer cyclus van maar 26 dagen. Baal er echt ontzettend van. Zucht.

Andere dames: veel leesplezier!

6. Rose1982

inderdaad rustig hier laatste dagen :(

@ Tojo spannend heeft hij al eerder zijn spulletje weggebracht?
    Heb nog boekenbon liggen denk dat ik zo ook maar een boek ga halen. nou veel leesplezier :)

@ Leen jij ook alweer op het wachtbankje. Spannend over 2 weken ziekenhuis, had jij al een hsg gehad?

@ Rebma spannend dus nou wie weet is het niet nodig nog paar daagjes in spanning ;) Hoe doe je dat met je werk als je steeds voor een echo naar ziekenhuis moet? Ga je het gewoon vertellen dan?

@ Zon bah bah weer ronde verder :( Maar wel fijn dat er nu wel wat gedaan gaat worden. Straks hebben we hier bijna allemaal iui babys ;)

7. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff mij ei is kwijt... Hij had er begin van de week al moeten zijn, maar ik denk dat ie nu ergens pas in aantocht is. Wordt het voor het eerst sinds tijden een cyclus van bijna 6 weken. Ik denk door de stress van afgelopen weken, dat zou kunnen toch? Helaas nog geen wachtbankje dus. Klussen schiet deze maand echt niet op. Motivatie bij met name mijn man is ver te zoeken. Hij is helemaal klaar met de verplichte nummertjes geloof ik. Vanavond nog maar weer een versierpoging wagen en dan op naar eind oktober. Dat lijkt me een groot voordeel van IUI dat de verplichte klusnummertjes voorbij zijn. Alleen nog maar als we zelf willen!

@rose, iui baby of niet, als project baby maar slaagt!!!

8. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en als ik toch aan het klagen ben... kan die banner boven in de pagina met die zwangere dame niet eens vervangen worden? :(

Zo, nu hou ik op met klagen. Het is weekend! Fijn weekend allemaal.

9. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    graag!!!!!!!!!!!!,!:$

10. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    rose, ja ik heb het verteld op mijn werk, dat was hee moeilijk!
    zon ga er maar vanuit dat je eerst een hsg krijgt, want als je eileiders niet meer toegankelijk zijn heeft iui geen zin,dus dat willen ze altijd eerst weten.ik heb ook het hele rijtje gehad.
    groetjes en fijn weekend
    jullie nog plannen?

11. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rose ik heb hsg in april gehad. Alles was toen goed...

12. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Leen, as donderdag moeten we naar t ZH. Ik verwacht er niet teveel van, want dan valt t misschien alleen maar tegen... Ik vermoed dat we sowieso niet meteen met IUI kunnen beginnen, maar dat ik ook eerst aan de hormonen moet of een hsg oid...?! Maar we zullen zien, ik geloof dat ze in elk ZH een ander beleid hebben...
    vervelend dat je 'je ei kwijt bent', heb je dat gemerkt omdat je ovutesten doet, dat je nog post ovutest gehad hebt, bedoel je? Ik herken het wel wat je schrijft over je man en de verplichte nummertjes, en idd lijkt me dat het grootste voordeel van het hele IUI traject... En af en toe lekker klagen lucht ook op haha

@Zon vervelend dat je weer van voorafaan moet beginnen, is toch steeds maar frustrerend hé! Kun je t nog een beetje hebben?

@Rebma, super spannend ja, het geeft een hoop rust tussen de oren denk ik, nu je weet dat je een stap verder gaat zetten...hou ons op de hoogte! En knap van je dat je t op t werk verteld hebt, hoe reageerden ze? Is toch fijner om gewoon 'open kaart' te spelen en zo (hopelijk) meer begrip te krijgen...

@Rose, nee mijn man heeft nog nooit iets ingeleverd, stond hij niet zo om te springen om dat te doen...grrr
    Heb je t eerste deel gekocht? Ben benieuwd wat je ervan vind, is soms een beetje plat maar leest ook wel lekker weg. Ik krijg er een goed gevoel van en mijn man merkt het ook aan mij, ik heb vaker goeie zin, en voel me soms een beetje een puber en weer een beetje verliefd op m mannetje haha.

Hier verder niet zo heel veel nieuws, ben druk met het lezen van het derde deel van de 50 tinten, en t is wel erg spannend nu. Ik vond deel 2 eigenlijk het eindboek, tot de laatste paar pagina's dan, dus vroeg me al af waar deel 3 nog over zou gaan...poeh.
    Toch wel slim gedaan van de schrijfster, commercieel gezien, ben nu 45 euro armer! (maar ook wel een goed gevoel rijker, dat dan weer wel!)
    Verder gelukkig een rustig weekend, geen gekke dingen op de planning. De houtkachel staat aan, terwijl buiten de regen tegen de ruiten tikt...heeeerlijk leesweer terwijl dochtertje slaapt! Fijn weekend allemaal!

13. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is het rustig hier. neem aan dat jullie niet allemaal buiten zijn met dit slechte weer.
    tojo, waarom ziet je partner het niet zitten on zijn kwakje in te leveren. je weet toch 33% kans dat het aan de vrouw ligt, 33% kans bij de man, en 33 % kans aan combi man vrouw. zaad is minst intensieve. dus als het daar aan ligt scheelt het de vrouw vele nare onderzoeken. dus wat is daar nu erg aan.

14. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    Misschien is iedereen druk met lezen?? haha, ik heb het derde boek inmiddels ook uit. Ik heb nu dus weer tijd over :)

@Rebma, mijn man heeft het nu dus wel ingeleverd, we moeten deze week naar t zh voor de uitslag en evt verder.
    Hij stond er niet zo open voor, hij is ook niet zo'n prater (helaas, soms wel echt lastig!) maar hij heeft t nu alleen gedaan omdat ik er steeds op aangedrongen heb. Hij staat ook niet zo heel erg open voor allerlei medisch 'circus' in het zh, dus ben wel benieuwd wat er donderdag in t zh gezegd wordt. Ik vind het soms wel moeilijk hoor, alsof ik er toch soms alleen in sta, en meer moeite wil doen als hem, maar ja. 'Gewoon' zwanger worden zou ook een hoop stress schelen in onze relatie...We zien wel

15. Rose1982

Heb het weekend nog paar x gekeken maar het is inderdaad erg rustig de laatste tijd..

Tojo heb het boek nog niet gekocht.. Haha jij het derde al uit, ze lezen volgens mij wel lekker weg ofniet.

Rebma spannend jij een dag overtijd? Nog geen ongiekwaaltjes?

16. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Rose, ja de boeken lezen zeker lekker weg, verwacht geen literair topboek, want dat is het niet. Ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen het ook echt pulp vinden, maar ik vond het heerlijk om te lezen hoe twee heel verschillende mensen helemaal in de ban van elkaar kunnen zijn en niet weten hoe ze daar mee om moeten gaan.

Zo nu gaan we aan het werk, niet veel zin in vandaag....

17. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Ik ben zaterdag ook weer ongesteld geworden. Echt enorm veel last van mijn hormonen gehad voorafgaand aan de menstruatie. Migraine, moe en niet te genieten. Nog een paar maanden en wij maken ook opnieuw een afspraak in het ziekenhuis om te beginnen met IUI. Ben het zat!
    xxxx

18. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hè bah Marianita, ook al ongesteld geworden. Weinig goed nieuws de laatste tijd hier hè. Goed dat je een afspraak maakt!

Ik heb de hoop ook een beetje verloren.... Hopelijk kunnen we gauw met IUI beginnen.

@tojo: vervelend dat je mannetje het medische circuit niet ziet zitten. Hier blijft manlief wel van mening dat hij liever heeft dat het spontaan gebeurd en daar ook nog wel geduld voor heeft, maar hij wil ook heel graag een tweede en gaat dus keurig op mijn verzoek mee...;). Als hij echt niet zou willen, zou het natuurlijk een ander verhaal zijn.

19. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sterkte marianita... :(

tojo ik wilde dit x zonder ovutesten doen maar heb uiteindelijk toch test gebruikt om zeker te weten. Afgelopen weekend positief, eindelijk... voordeel van ovutesten vind ik dat je ook precies weet wanneer je ongesteld wordt. Scheelt weer valse hoop...

Lijkt erop dat iedereen aan het iui-en is vlg jaar (en sommigen nog dit jaar!). Spannend hoor...

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ach die mannen die er niet voor open staan. wat een ellende. Met iui hoeft hij alleen een potje thuis te produceren en dan kan je daarmee naar het ziekenhuis. Ik kan me niet voor stellen dat dat te veel moeite is een keer per maand. Hij hoeft verder toch niet mee. Mijn man is ook niet altijd mee geweest. Ik vond het wel rustig.

Deel Deze Pagina