Mijn man wilde eerst ook niet de mmm in. Totdat ik hem duidelijk maakte dat hij enkel even een potje hoefde te vullen en ik diverse onderzoeken zou krijgen. Toen hij hoorde dat zijn zaad van goede kwaliteit was vond hij het helemaal geen probleem meer. Denk dat sommige mannen bang zijn dat het probleem aan hun ligt, terwijl ze er niet bij stil staan dat de onderzoeken ook kunnen uitwijzen dat het probleem bij ons ligt. Dikke knuffel voor iedereen!
@Marianita, vervelend dat je weer ongi geworden bent en er zoveel last van hebt gehad de dagen ervoor...maakt t helemaal zwaar denk ik... op naar de IUI dan maar...?! @Leen, fijn dat je een positieve ovutest gehad hebt, scheelt idd veel onrust van wanneer je ong ongi moet worden... @iedereen, bedankt voor jullie reactie op mn lastige mannetje, ja heb het er soms wel moeilijk mee, maar geloof dat girafje wel eens een beetje gelijk kan hebben, ben ook echt nieuwsgierig hoe het gaat lopen deze week. @Elba, je hebt ook helemaal gelijk, mij lijkt het ook net zo fijn en rustig om alleen te gaan hoor, als hij dan zn spulletje maar netjes op tijd produceert. als we voor de IUI gaan... @Rebma, spannend....misschien heb je de IUI niet nodig??? Zou wel 'humor' zijn! succes!
Jaaaa Rebma, we wachten in spanning, 3 dagen overtijd nu?? Hier weer ovulatietesten aangeschaft, eens kijken of dat helpt..
Oh getsie Rebma, wat balen! Stom dat je lijf je dan weer zoveel hoop geeft he.. Gelukkig nu wel IUI voor de boeg, hopelijk gauw succesvol voor jullie!
@rebma, Ja jammer dat je ongesteld bent geworden, maar nu kun je beginnen met een nieuwe stap, heeeeel veeeeel succes met alles!! Hou ons op de hoogte XX
Zo net terug van het ZH... Met het spulletje van mn man is gelukkig niets mis, dat scheelt al een hoop. We hebben alles even besproken en ik krijg dus ook eerst een HSG om alles na te kijken ed, dat lijkt toch hetzelfde traject als bijna iedereen hier? Hopelijk kan dat vrij snel, ik word daar nog over gebeld wanneer t kan...ben benieuwd... Hier in het ZH geven ze trouwens alleen 1 pijnstiller/antibiotica de avond voor de HSG, toch weer anders als bij jou, Rose? Ik vind het wel spannend,maar ook wel fijn dat er in elk geval iets gebeurt, want vanzelf lukt het blijkbaar niet... Nu ga ik genieten van het heeeeerlijke weer, dat hebben we wel verdiend!!
Heerlijk weer, het regent al de hele tijd. Ben je chagrijnig door de ongesteldheid en dan regent het ook nog eens. Morgen ga ik beginnen met prikken en woensdag ga ik voor mijn eerste echo.
@Rebma, hier schijnt het zonnetje en is t heeerlijk warm?! Tis wel in Limburg, dus misschien zit jij ver weg?? Succes deze week
@ tojo: fijn dat het zaad in orde is. Hoop dat je snel de hsg kan krijgen! @ rebma: hier ook vies weer! Succes met prikken en hoop dat er mooie eitjes te zien zijn op de echo woensdag!
ja hier echt de hele dag druilerig. In de buurt van Leiden dus aan de kust in zuid holland. Bahhhhhhh. Is er nog goed nieuws deze maand, ik duim. Wie nu nog op het wachtbankje? groetjes
ik zit op het wachtbankje, alleen weinig vertrouwen in alweer de bekende ongie kwaaltjes! Rebma spannend deze ronde hoop dat je woensdag mooie echo hebt met rijpe eitjes Tojo Hier 3 pillen kreeg van de week het recept binnen. Fijn dat er niks met de zaadjes van je man is Wat een heerlijk weertje was het vandaag
Hier nog 1 op de wachtbank... nog een dikke week. Tojo fijn dat zaad goed was. Hsg geeft meer kans op zwangerschap he, de eerste 6 maanden na het onderzoek! Wie weet is dat voor jullie genoeg! Bijna weekend!