2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ nijntje: onze dochter snap het wel een beetje, maar het is afwachten hoe ze reageert als de baby er is. Bij de gastouder waar ze twee dagen per week is zijn ook regelmatig baby's en dan vindt ze het leuk pm te helpen.

@ all: er moeten echt wat meer meiden zwanger zijn hoor voordat ik bevallen ben ;)!!!!

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @girafje, Fijn dat je dochter al graag meehelpt, zal straks van pas kunnen zijn.
    Daar gaan we natuurlijk voor!! Nu hopen dat onze lijven een beetje mee willen werken ;)

3. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Rebma en Rose: fantastisch nieuws! Kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen zo blij ben ik voor jullie.
    Hier weer op het wachtbankje. Morgen naar de gyn. Ik laat ons niet wegsturen heb ik besloten. Wil in het nieuwe jaar aan IUI beginnen. Maar...hopelijk is het niet nodig en gaan wij Rose en Rebma achterna.
    xxx

4. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Helaas lijkt het er hier op dat ik ongesteld wordt, de eerste druppel is al gezien maar net als voorgaande maanden zet het niet meteen door, wel veel last van krampen in mijn buik en rug. Woensdag weet ik het zeker....
    O, ben toch weer teleurgesteld....

5. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    Wil even zeggen dat ik met iedereen meeleef en alles meelees, maar zelf even een vervelende persoonlijke periode doormaak, ik hoop snel weer in te haken...xx

6. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Tojo: als je het met ons wilt delen kan dat altijd, anders ook prima. Sterkte in ieder geval!
    Ik ben net bij de gyn geweest, we starten begin jan. ook met IUI! Ik ben opgelucht. Ik sluit dus aan bij het nieuwe groepje ;)

7. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marianita, wat fijn dat je mag beginnen met IUI! Nou ja, we hadden natuurlijk liever dat het niet nodig was, maar gezien onze situatie toch fijn! Wanneer krijg je prikles?

@tojo, sterkte :( Hopelijk voel je je snel wat beter en ik sluit me aan bij Marianita; als je er over wilt 'praten' dan weet je ons te vinden.

@nijntje; het blijft zooo balen elke keer weer he? Toch elke maand weer hoop en dan word je weer zo teleurgesteld. Het is gewoon echt niet eerlijk. Knuffel...

8. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hai Leen,

Medio december prikles. Hoop stiekem dat ik nog af kan bellen. Maar ben wel blij met deze nieuwe stap in de goede richting.
    xxxxx

9. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) ik hoopte toen ook dat de prikles niet nodig was! Inmiddels hoop ik dat de IUI zelf niet nodig is, tja wie weet... En anders is de ongesteldheid het moment om te gaan starten met spuiten, dus dat is op een of andere manier ook wel weer positief (soort van...) Succes!

10. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad. De teleurstelling zal voor mij dit keer minder heftig zijn dan voorgaande maanden omdat we nu actie gaan ondernemen. Jij ook heel veel succes!

11. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @ leen, bedankt voor je knuffel! Zo langzamerhand denk ik dat we gewoon weer moeten starten met de iui in januari, al had ik gehoopt dat het niet nodig was, helaas zoals iedere maand sinds mijn curretage is de ongesteldheid nog niet doorgezet, al wel genoeg krampen in de tussentijd. Volgens mijn berekening gaat het morgen doorzetten. En die teleurstelling is echt balen, en dan denk ik elke keer weer ik mag niet zeuren, ik heb al een kindje en een vriendin van mij is al 2,5 jaar bezig met een hoop gezeur van haar schildklier en nog geen kindje.

@marianita, wat fijn dat je mag beginnen met de iui, goed gedaan! Hopelijk gaat het ons allemaal veel succes brengen!

@tojo, weet dat je alles bij ons kwijt kan! Verder dikke knuffel en sterkte, hopelijk ben je er snel weer uit.

12. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hallo meiden,

Vandaag bij gyn geweest, moest nog voor een echo. Was prima ( zelfs aan linkerkant 20 eitjes, was bijzonder veel zei ze). Dus mag nu volgende cyclus starten met IUI en milde hormoonstimulatie. Ik ga dus niet spuiten, maar moet Clomid slikken. Als het na 3 keer IUI niet gelukt is, dan HSG en danIUI met spuiten. Ik moet dit weekend ongesteld worden, dus we gaan snel starten (heb weinig hoop deze cyclus).

Verder gaat het hier niet zo heel goed, mijn moeder ligt in het ziekenhuis en tis niet best allemaal. We weten sinds mei dat ze uitzaaiingen van borstkanker in haar botten heeft en nu is haar hele ruggenwervel vol met uitzaaiingen, wat veel pijn geeft. Ze krijgen de pijn niet goed onder controle, is erg misselijk en ze wordt steeds minder mobiel. Ellendig allemaal dus. Ben mn vader ook al aan die rotziekte verloren bah bah. Dus ik ben een beetje van het korte posten, maar lees wel fanatiek mee!

Ik dacht vanmorgen nog; nu komt daar ook nog iui bij, maar ik wi gewoon daarmee niet langer wachten. Een tweede kindje is zo'n grote wens!

13. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Ow vergeten te reageren op iedereen

Leen; gaan we lekker samen aan de IUI als je nu niet zwanger bent dan he :p

Rebma: wat jammer dat je niet goed kan genieten, hopelijk komtw dat snel

Rose: hoe is het, hoe voel je je? Lekker zwanger ? Of ook veel zorgen?

Marianita; goed dat jullie ook mogen starten!! Is een fijn vooruitzicht he, dn doe je er in ieder geval voor je gevoel weer wat meer aan

Nijntje: balen van je ongi, is het al doorgebroken?

Tojo: sterkte meid en gewoon lekker veel meelezen, doe ik ook:)

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ zon: wat verschrikkelijk dat je moeder uitzaaiingen heeft en dat je je vader ook al bent verloren aan die rotziekte! Hoop dat het geluk snel weer aan jullie kant staat en een brusje brengt!

@ iedereen: denk nog steeds aan jullie allemaal! Dikke knuffel!

15. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @zon, jeetje wat vervelend! Dat is niet niks zeg, heel veel sterkte! Ja, helaas is het gisteren gaan doorzetten, en lekker heftig ook. Ik heb aankomende woensdag echo in het ziekenhuis om mijn cyclus te bekijken. Maar meteen vragen of we in januari kunnen starten met iui, dit mogen we zelf aangeven omdat de eerste ook met iui is gekomen.

@girafje, lief dat je nog steeds aan ons denkt! Gaat het allemaal nog goed bij jou?

@all, hier een rustig weekend voor de boeg, alleen zondag sinterklaas vieren bij mijn schoonouders. Gaan jullie dit weekend nog iets doen?

16. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Girafje: wat ontzettend lief toch dat je met ons blijft meeleven. Echt super. Spannend zeg, het gaat nu echt snel bij jou, aftellen is al bijna begonnen :)

17. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zon sterkte met je moeder, dat is heftig. zelf werk ik het nki avl, dus weet er alles van. hoe kan je vandaag op de echo 20 eitjes hebben terwijl je dit weekend de ongi verwacht. of heb ik het verkeerd begrepen?
    @tojo, waar je ook mee te dealen heb, sterkte
    @hier , misselijk, moe, spierpijn, was het even kwijt hoe lamlendig je kan voelen. dus ik doe het op het moment erg rustig aan. pak alle rust die ik kan.
    morgen sinterklaas vieren met mijn ouders zusje en 3 kleintjes, dus 1 drukke boel, gezellig.
    goed weekend allen

18. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Rebma; misschien moet ik zeggen 20 follikels?? Weet t ook niet precies, maar dat kon ze tellen in de eileider. Die staan dan klaar ofzo :)

19. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zon jemig wat zwaar zal dat voor je/jullie zijn. Dat dit je vader ook al is overkomen en nu je moeder. Heel veel sterkte.
    Ja laten we samen gaan IUI-en en hopen op een snel resultaat!

@girafje, lief dat je nog met ons meeleest en meevoelt. :)

@nijntje, hier ook sinterklaasweekend. Vanavond lekker rustig op de bank. Man is op een feestje, dus ik het rijk alleen. Best lekker soms. Morgen Sinterklaas bij mijn ouders en overmorgen bij schoonouders. We hebben afgesproken om het morgen echt klein te houden, 2 of 3 kleine kadootjes per kind en vooral gezellig samen zijn en lekker eten en drinken. Bij schoonouders wordt altijd meer uitgepakt (letterlijk en figuurlijk). Ook leuk natuurlijk, maar soms voel ik me een beetje schuldig met al die overvloed!

@rebma denk aan het einddoel! :) Tja je moet er wat voor over hebben he? Maar het is allemaal voor een goed doel en over een paar maanden wordt dit lamlendige gevoel ingewisseld voor een klein wondertje!

@hier; aan het wachten op ongi, sinds gisteren al weer krampen dus ik weet dat het gaat komen. Pff, zooooo irritant. Blijf de opmerking van mijn zus van 2 jaar geleden door mijn hoofd spoken toen ze zwanger was: ik voelde me alsof ik ongesteld ging worden, maar het kwam gewoon niet. Kennen jullie dat, dat je je aan zo'n strohalm gaat vasthouden in de (valse) hoop op positief nieuws? Je weet gewoon zeker dat het niet is gelukt en toch... Kan mezelf er helemaal gek mee maken. Maar goed, morgen zal het wel doorbreken en dat betekent dan maandagavond starten met spuiten...

Fijn weekend allemaal

20. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Leen: heel erg herkenbaar! Ik maak mezelf nu ook weer gek.... Ook hier alle voortekenen van ongi aanwezig, maar ik blijf mezelf kwellen tot het echt is doorgebroken. Erg vermoeiend dus... Ik heb zelfs al zwangerschapstest gedaan... Wat zijn we toch hard voor onszelf he

Deel Deze Pagina