Ja, leen die strohalmen zijn heel herkenbaar. Maar ik hoop ook echt voor je deze keer dat het zo is!!! He Rebma, heb je het al aan mensen verteld?
Hee meiden had wel gehoopt op meer goed nieuws. Hier beginnen de kwaaltjes langzaam te komen vandaag erg misselijk. Nog 1,5 week dan de echo ben echt benieuwd. Verder blijf ik voor jullie allemaal duimen.
Pff nog steeds geen ongi, word er beetje zenuwachtig van. Mag niet hopen van mezelf.... @zon bij jou al doorgebroken??
@Leen: Neej, hier ook nog niks, maar zit er echt wel aan te komen! Test (ik weet het, moet ik niet doen) was gisterochtend omowit. Ik zit nu wel op ongi te wachten, moet eigenlijk vandaag uiterlijk morgen komen, anders mag ik niet meer IUI'en volgende cyclus ivm winterstop. Ze doen in kerstvakantie geen inseminaties. Voor jou klinkt t wel spannend! (ik ben nog niet echt overtijd, 13 dagen na ei, word altijd 13 of 14 dagen na ei ongesteld)
Zon, ik hoop dat je zwanger bent maar zo'n omo test spreekt vaak boekdelen. Brrr, ellendig. Om ongesteld te worden: Hardlopen, warmbad, op blote voeten lopen, pittig eten, wijntje drinken. Meer weet ik er niet. Zet hem op, ik hoop dat het snel voor de bakker is. Wat een onzin toch een winterstop. Rose, spannend hoor tot de echo. Wachten duurt dan lang he. Maar goed het is wel beter wachten en anders nog gewoon eens testen. Leen ik duim ook voor jou! Is gewoon wel eens tijd!! De wonderen zijn de wereld niet uit denk ik dan!!
@all: het kan niet waar zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het lijkt er echt op dat de test positief is! Maar ik durf het niet te geloven! Morgen nieuwe test halen, want ze zijn op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tjemig Leen dat meen je niet!!! Wat een positieve vibe qua zwangerschappen hangt hier zeg! Heel erg gefeliciteerd, het is je gegund!!!!! Hier al een beetje rose/bruin, dus ik doe nog niet met jullie mee.
yeaaaaaahhhhh leeeeeeeenn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo blij voor jullie! gefeliciteerd dus ook net voor de iui! Dus domino effect gaat nog steeds door! Wel straks foto spammen he
Leen, wat gaaaaaaaaffffff!!!! Zeker ff foto spammen hoor! @de niet zwangeren, hopelijk is de volgende ronde onze beurt!
Leen wat te gek zeg!!!!!!! Ik heb afgelopen weekend ook een test gedaan, niets helaas. Leek me zo leuk om in te pakken in het sinterklaasweekend met mijn ouders. Ondanks dat dat dus niet doorging werd het toch een gezellig weekend. Mijn dochter is nu drie en het wordt nu echt leuk. Dat koppie als ze aan het zingen is uit volle borst, prachtig!!!!! Ik moet morgen ongesteld worden, wel regelmatig buikpijn gehad de afgelopen weken maar nog geen heftige krampen. Dat heb ik normaal gesproken altijd zo'n dag of drie van te voren. Ik wacht nu rustig af en test evt. pas woensdag weer als ik een dag over tijd ben. De tampons heb ik al in de wc gezet, denk niet dat het wat wordt. Zon: heel veel sterkte meid. Vind het vreselijk voor jou. Maaik: we horen niet veel meer van je. Hoe gaat het met je?
Hallo dames, Voor alle zwangeren, van harte gefeliciteerd! Ik heb me de afgelopen week inderdaad even stil gehouden. Toen we vorige week thuis kwamen was ik ervan overtuigd dat mijn ongi eraan kwam. Krampen genoeg. Omdat we woensdag de prikinstructie zouden hebben, heb ik maandag voor de zekerheid een testje gedaan. In eerste instantie zag ik helemaal niks, maar later stond er toch een heel licht tweede streepje. Ik heb tot op vandaag niet weer getest, maar door alle kwaaltjes begin ik langzaam te geloven dat het weer gelukt is. Vrijdag ga ik weer testen. Zou dan rond de vijf a vijfeneenhalve week moeten zitten. Ik ben als de dood dat ik me druk ga maken om een niet zo donker streepje, dus dan maar later testen. Spannend is het wel, maar wat een domino effect zou het zo zijn zeg.
Maaik: spannend zeg, kan me wel voorstellen dat je niet durft te hopen. Toch maar gauw weer een test doen . Bedacht me net dat alle meiden die in dit topic schreven toen ik ging meeschrijven nu zwanger zijn. Dat geeft de burger moed ! (al ben ik ook wel stikjaloers op jullie geef ik heel eerlijk toe ) Duimen jullie mee dat mijn ongi gauw doorbreekt? (is echt de omgekeerde wereld ik weet het). Heb echt geen hoop op zwanger zijn (witte testen, krampjes, rose/ bruin verlies) maar t breekt maar niet door! moet vandaag ongi worden anders kunnen we nog een maand wachten op IUI. De afgelopen maanden steeds te vroeg ongesteld en nu dit....
@Zon1980, ik duim voor je! Ik kan me voorstellen dat je jaloers bent hoor. Is een hele menselijke reactie. Ik hoop voor jou dat de iui uitkomst brengt. Je hebt nu lang genoeg gewacht. Dit geldt natuurlijk ooknvoor alle andere wachtende dames. Dat het gelukt is geloof ik hier inmiddels wel (bij vlagen erg misselijk, boezem in standje dolly parton en ik voel ook veel). De voornaamste spanning is of het blijft goed gaan. Bij een lichte test maak ik me meer zorgen als geen test. Dus dan maar even niet testen.
Maaike yeaaaaah gefeliciteerd. Ga gauw een test doen meis. Dan kun je lekker gaan genieten Joehoe doe een vreugte dansje. Op naar nog meer zwanger meiden