Hoi allemaal, bedankt! Het lijkt echt waar te zijn, heb net de digitale, veel te dure test van ClearBlu gekocht en die zegt toch echt hetzelfde... Ik doe een voorzichtig vreugdedansje, want heb ik ook genoeg meiden meegemaakt waarbij het mis is gegaan, dus ik probeer nog niet te vroeg te juichen, maar het begin is er!!! Ik gooi de rest van de domino stenen ook om voor jullie! Het lijkt wel besmettelijk he? @zon balen, is je ongi er nu wel echt door? Ik hoop het voor je. Nee ik hoop het natuurlijk niet, maar als het moet, dan vandaag, zodat de IUI kan starten. Logisch idd dat je jaloers bent. Ik had het gevoel dat iedereen die hier was 'in het begin' inmiddels ook al lang zwanger was. Dubbel is het he? Aan de ene kant geven deze verhalen je moed, want wat bij ons kan, dat kan bij jou ook! Aan de andere kant wil je ook gewoon dat het eindelijk eens zover is. Geef de moed niet op! @rose; ongelofelijk toch, dat bij ons allebei de maand voor de IUI start het gelukt is? Kan toch niet waar zijn, zou je denken? Ik was ook echt wel jaloers op je toen jij het vertelde... Dacht nog; zoiets kan niet bij 2 personen uit ons 'clubje' gebeuren... @marianita; hier stonden de tampons ook klaar op het toilet en in mijn tas . Had echt de bekende klachten en krampen, zelfs nog wat bruin bloed zondagochtend waardoor ik de hoop echt had opgegeven... Kop op, wie weet is het nu gelukt en zo niet, dan moet het gewoon binnenkort zo zijn! Ik ga voor je duimen. @nijntje: ja jullie beurt volgende ronde!!! Daar sluit ik me helemaal bij aan. Zou zo super zijn als dit forum gewoon opgeheven kan worden! Daar gaan we voor... @maaik: gefeliciteerd!! Kun je niet even zo'n digitale test kopen? Die van Clearblu zijn zo duidelijk, dan kun je er echt niet omheen! Het moet gewoon gelukt zijn, toch? Ik kan het bijna niet geloven dat er na zo'n lange tijd van niet zwanger-nieuws ineens echt iets lijkt omgedraaid. Nu de rest!!!!
Leen ben echt super blij voor jullie! wie had dat inderdaad verwacht zeg. ik weet nog dat we allemaal riepen het iui clubje nu maar hopen dat de rest ons snel gaat volgen net zo voor de iui Ga er lekker van genieten meis! Tojo ik mis je!
@ leen en maaik: gefeliciteerd meiden! Duim dat jullie snel een mooie echo krijgen, is wel een leuk kerstcadeautje!!! Nog even en we kunnen een nieuw topic openen omdat iedereen zwanger is
Volgens mij kun je dat nu al doen joh, dan sluiten tojo, nijntje, marianita en ik gewoon heel snel aan Tojo: sterkte ermee meid en lees gewoon lekker mee! Leen: jaloers is zo'n stom woord, ik gun het jullie ook echt supererg hoor, maar wil zelf oooooookkkkk! Ongi is dus nog niet doorgebroken, dus vrees dat dat vanavond niet opeens volle bak gaat gebeuren.... Sjongejonge baal er best van. Zul je net zien dat t juist nu een dagje later komt. Heb de Clomid al klaarleggen en kan zo van start. Stomme winterstop.
@ zon: als jullie maar snel aansluiten dan! @ zwangere meiden: vinden jullie het leuk om in een nieuw topic over de zwangerschap te kletsen?
Tjonge wat een nieuws allemaal, ik hou het zo allemaal niet meer bij met jullie ' zwangerschapsgolf ', iedereen bij wie het zo mag zijn, echt super van harte gefeliciteerd!! maar ik denk er ook een beetje t zelfde over als Zon, iook ik wil ooooooookkkk!!! haha. Zie het deze maand nog niet gebeuren vanwege de stress waar ik in zit, kan er helaas niet zoveel over kwijt, vind het te privé, maar wie weet hebben wij dan maar 1 IUI nodig om het doel te bereiken...Ik hoop snel weer meer mee te kletsen, tenminste als jullie niet allemaal tegelijk naar een ander forum gaan overstappen???
Jeetje wat gaat het ineens hard met de zwangeren, en Tojo, zon, marianita en ik gaan natuurlijk ons best doen om zo snel mogelijk ook aan te mogen sluiten! Gooi de hcg maar vast in het rond zodat wij die ook kunnen vangen... Mochten jullie een ander topic starten dan hoop ik wel dat jullie ons ook nog bezoek om te vertellen hoe het met jullie is. En zon, helemaal met jou eens, het is gezonde jaloezie in het kader van; ik wil oooookk!! En we gunnen jullie het allemaal. Woensdag hebben we weer een echo geplanned staan om te kijken of er al een eitje groeit en hoe het baarmoederslijmvlies er uit ziet. Ook krijg ik bloedonderzoeken om te kijken of dat allemaal goed zit. Ik verwacht hier weinig slechte dingen uit. Ik wil dan ook praten over starten met iui voor de volgende ronde, dus hopelijk krijg ik meteen een recept. Ik ben benieuwd of ik nu weer een prikles moet volgen of niet. O ik hoop zo dat ik net als leen en rose de iui niet nodig heb.....
Soooo, meiden wat gebeurt hier allemaal ! Leen, jij ook zwanger voor de IUI! Ik moet hier toch vooral regelmatig blijven schrijven . Ga er maar heerlijk van genieten, een test zegt genoeg toch? Maaik, jij ook lees ik? Ook van harte! Hier helaas ongesteld geworden. Wel 4 dagen later dan normaal dus heb even hoop gehad maar die was na een negatieve test gelijk weg. Ga snel bellen voor een afspraak om te kijken wanneer we kunnen starten met IUI. Ik vind het aan de ene kant heerlijk om te starten (we kunnen tenminste iets DOEN) maar aan de andere kant is het ook confronterend. Voordat ik zwanger raakte van onze dochter zouden we ook mogen starten met IUI maar precies een maand ervoor raakte ik toch spontaan zwanger. Stiekem blijf je daar dan toch op hopen . In de omgeving twee collega's die net zwanger zijn. Eén zelfs 14 weken terug een miskraam gehad en nu weer 12 weken zwanger. Een miskraam lijkt me verschrikkelijk maar toch zou ik heel graag met haar willen ruilen (of is het erg om dat zo te zeggen?). Zo, nu genoegd geklaagd . We gaan er weer voor en wie weet wat IUI ons gaat brengen! @ nijntje en zon: die gezonde jaloezie herken ik . Hopelijk mogen wij snel aansluiten! In ieder geval fijn dat we straks onze ervaringen over de IUI kunnen delen!
Helaas is het niet besmettelijk en blijf ik in ieder geval nog even over in dit clubje ;-( Gisteravond ongesteld geworden. Nog 1 ronde te gaan in december en dan met IUI beginnen. Daar kijk ik gewoon naar uit. Ben er helemaal klaar mee.
@ marianita: balen zeg! We kunnen wel goed met elkaar meeleven want ik ben ook net ongesteld geworden en hoop in januari te starten met IUI. Ik herken het gevoel van 'er helemaal klaar mee zijn'!
Dan gaan we geheel gelijk op Jiska (en onze meisjes schelen ook maar 2 weken zie ik!). Ik zal ook begin januari starten met IUI. Volgende week prikles. Ga nu van december proberen (moeilijk!) niets meer te verwachten en me geheel te richten op IUI.
@marianita en Jiska, bah, balen dus. Fijn als jullie wel met IUI kunnen starten. Dit zijn altijd de rotste dagen uit de cyclus he? Probeer jezelf maar te verwennen met wat extra chocola en een lekker wijntje ofzo en dan met frisse moed (pfff) de volgende ronde weer in... @zon ja jaloers is een stom woord, maar zo is het nou eenmaal. Je gunt het jezelf ook zo. Afgunst is wat anders, maar jaloezie is heel normaal vind ik. Ik hoop echt zo dat jullie allemaal volgen @giraf goed plan om een nw topic te openen, want ik wil hier niet alleen maar blije-roze-wolk-nieuwtjes delen, omdat dat gewoon niet zo fijn is om te lezen als je nog niet zwanger bent. @tojo sterkte aan die kant van de digitale snelweg. Hopelijk is het iets wat opgelost kan worden en voel je je snel weer wat beter. @nijntje ik blijf graag meelezen en schrijven om te horen hoe het jullie vergaat. Ik stop pas met meelezen als iedereen hier zwanger is! En stiekem hoop ik natuurlijk ook dat het bij ons allemaal goed blijft gaan en het allemaal plakbeebjes zijn. Gaat nog te vaak mis als ik de verhalen op het forum lees... @jiska, ja het forum blijven bezoeken hoor! Het domino effect is nu ingezet, dus gauw in de rij gaan staan . Wie weet lukt het!
Doe ik gezellig met jullie mee Jiska en Marianita, vandaag ongesteld geworden, dus IUI start in januari. En mijn meisje is van 5-11-2009, dus ook ongeveer even oud hihi toevallig.
@ jiska: herken je gevoel hoor meid! Heb zelf een mk gehad en het verwerken was niet makkelijk, maar je beseft wel dat je zwanger kunt worden. Dat maakt het iets makkelijker.
gefeliciteerd leen en maaik. echt super gaaf! meiden die ongesteld zijn geworden hele dikke knuffel! een mk is echt een groot verlies, maar laat wel weten dat het kan, maar ik gun het niemand. hier grieperig, en nu echt super bang dat het weer misgaat. de vorige keer ging het mis rond deze tijd en toen had ik ook de griep. nieuwe topic is een leuk idee.
Hallo dames, Zon, vervelend van je menstruatie, ik hoop voor je dat de iui snel uitkomst biedt. Ik ga duimen. Ook voor de anderen trouwens! Ik hoop echt dat jullie snel volgen. Jiska, ik snap je gevoel, maar een miskraam heeft ook echt wel impact. Ik heb er deze zomer 1 gehad en voor ik weer een normale cyclus had was ik een week of twaalf verder. Gun ik niemand. Ik denk wel dat het iets in mijn lijf teweeg heeft gebracht waardoor het nu weer gelukt lijkt te zijn, dus dat is wel positief. Wel heeft het nog zoveel impact dat ik heel vaak richting toilet ren, bang om toch weer bloedverlies te hebben en bij veel krampjes en normale symptomen mij afvraag of het goed is. Ik denk dat de andere dames met de miskraamdit wel herkennen. Ondanks de zorgen is het gevoel deze keer wel goed. Ik wacht nog steeds met testen tot vrijdag en als het dan nog helemaal goed is bel ik het ziekenhuis om de iui zaken af te zeggen. Het niet testen bevalt me eigenlijk wel goed. Beter dan je afvragen of de test wel donker genoeg is. Over het nieuwe topic. Dat lijkt me leuk, maar ik klets denk ik pas echt mee als ik een echo heb gehad. Tot die tijd vind ik het nog best eng.
Rebma, vergeet ik nog dat ik wil zeggen dat ik met je meeleef. Ik duim voor je dat het nu gewoon goed gaat, dat moet. Ik kan me je spanning zo voorstellen, maar deze keer moet het echt goed gaan!