Hee meiden... Allemaal een leuke sinterklaas gehad? Ben blij dat het weer voorbij is en dat ik eindelijk de kerstboom mag opzetten
Ben ook weer blij dat het feest voorbij is! Was erg leuk en mijn meissie was vooral blij met de poppen maxi cosi! kan ze mama straks mooi mama nadoen Wij moeten zaterdag nog een kerstboom halen en dan maar even kijken wanneer ik energie over heb om alle versiering weer van zolder te halen!
Hier geen Sint meer gehad, die was vrijdag, zaterdag en zondag al geweest! Dat leek me wel voldoende Nu op naar de kerst... Inmiddels hoef ik niet meer te werken, mag de ontslagprocedure thuis afwachten, best gek...
Maaik hier een dikke virtuele knuffel. Kan ook een beetje oud bloed zijn. en krampen zijn heel normaal in het begin. Hier is de griep weer over heb echter wel veel last van misselijkheid. Bah
Dames, ik ga het afwachten. Ik geloof er niet meer in. Dan is het een meevaller als het nog wel goed is. De timing is weer perfect. Morgen wordt mijn dochter drie. Dus de zinnen maar weer verzetten. Misschien helpt het nog.
Maaik; oh ik duim voor je dat het vals alarm is....! He wat rot weer en waT een stress voor je. Sterkte meid en hopelijk zet het bloeden niet door deze keer...! Hier: ik heb gisteren toch ziekenhuis gebeld om te vragen of we kunnen beginnen omdat het zo op het randje qua timing en winterstop zat. Die assistent zei dat ze dacht van wel en dat het enige risico dan is dat we 'zelf moeten proberen' ipv insemineren. Dus heb ik gevraagd of ze wilde navragen hoe groot dat risico is. Ze zou terugbellen als we niet zouden kunnen beginnen en dat heeft ze niet gedaan. Dus we kunnen in principe nu toch van start met de iui. Nu ben ik zelf dan alleen toch aan het twijfelen. Moet dan vandaag met clomid beginnen, maar ik ben toch een beetje bang dat mn cyclus dan ineens anders is en ik pas eisprong heb op dag 19 of later..... (normaal dag 14,15 of 16) Pffff nu weet ik niet of ik dat risico moet nemen. Hier misschien dames ervaring met dat door iui eisprong later is dan normaal??
@zon, ja die ervaring heb ik, alleen niet met clomid, dus ik kan je helaas niet helpen....bij het prikken duurt het langer, in ieder geval de combi die ik heb gehad maar dat was ook de bedoeling, bij clomid denk ik dat het niet veel anders zou moeten zijn als met je eigen cyclus, maar dat hangt vang de reactie van je lichaam af, dat zien ze pas bij de eerste echo. Succes!
Maaik gefeliciteerd met je dochter! Hele fijne dag vandaag. Blijf voor je duimen. Zon fijn dat je al kan beginnen.
Maaik: gefeliciteerd met de kleine meid! Bijzondere dag met zoveel sneeuw . En inderdaad wat een timing. Gelukkig heb je met de verjaardag misschien wat afleiding? Hier: ik ben gisteravond met de clomid gestart. Ik ben trots op mezelf, want normaal ben ik niet zo van de risico's. Maar goed, ik volg het ziekenhuis en zij hebben niet meer gebeld. Nu zelf ook vertrouwen op een goede timing .
Bedankt dames voor de felicitaties. Inmiddels is het wel duidelijk dat het echt weer mis is. Het bloeden is weer goed doorgebroken. Weet nu echt even niet meer welke kant ik op moet. Het was al zo spannend en dan weer dit. Ben echt even kapot.
Oh maaik, wat erg... weet niet wat ik moet zeggen, heb heel hard voor je geduimd maar mocht niet baten dus, hele grote knuffel. Sterkte vandaag en ook gefeliciteerd met je meisje. Probeer de dag een beetje op de automatische piloot door te komen... we denken aan je...
@ maaik: weer ook even niet wat ik moet zeggen! Sterkte vandaag, hoop dat je je gedachten een beetje kunt verzetten door te genieten van je jarige meisje!
Oh Maaik, ik weet ook even niet wat ik moet zeggen, vind het vreselijk voor je.... Hele dikke knuffel