2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @Jiska: je moest nog een keertje verplicht klussen van het ziekenhuis na de inseminatie? Om de kansen nog wat te vergroten?
    @zon en Jiska: ik duim keihard met jullie mee. zelf moet ik 1-1 ongesteld worden, wel een k-dag om ongesteld te worden. Als ik het voel aankomen giet ik mijzelf met oudjaarsavond maar vol met champagne ;)

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ marianita: de verpleegkundige zei na afloop dat dit natuurlijk de meest vruchtbare dag was dus dat ze altijd adviseren om het daarna nog gezellig te maken :D. Ik lees dat meer terug op internet, de ziekenhuizen dat doen. Nog wat zaadjes erbij kan natuurlijk nooit kwaad ;). Officieel is mijn NOD ook 01-01 en die van zon ook zo ongeveer. We gaan dus gelijk op met z'n drieën! Je hebt groot gelijk: lekker drinken als het toch niet raakt blijkt te zijn ;).

@ Nijntje: fijn dat je schildklierwaardes met behulp van de medicijnen in ieder geval helemaal in orde zijn. Voor de IUI scheelde het bij mij inderdaad ook wel per maand hoeveel ik er mee bezig was. Fijn voor je dat het deze maand meevalt! Ik merk dat de IUI behandeling er wel voor zorgt dat ik er veel meer mee bezig ben. Nu al bezig met m'n lijf, wat ik wel of juist niet voel enzo... Aan de andere kant vind ik het ook fijn om te weten dat we deze kans gegrepen hebben en dat maakt het wachten, wat de uitkomst ook is, wel makkelijker.

@ girafje: leuk dat je hier nog even komt spieken! We hopen je inderdaad snel te mogen volgen :).

3. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Jiska,Ik kan me voorstellen dat zo'n behandeling je nóg alerter maakt op allerlei lichaamskwaaltjes ed, je kunt jezelf zo wel helemaal 'gek' maken natuurlijk...gelukkig heb je dadelijk met de feestdagen misschien wat afleiding en is het zó jullie testdag! Zou wel zo gaaf zijn om 2013 zwanger te beginnen!

@Marianita, ik ga ook Menopur spuiten, ik heb volgende week mijn prikinstructie, dus dan ik benieuwd wat ik ervan vind. Hier dus ook de derde dag beginnen en dan verder met echo's ed ja. Ik ben er zó aan toe, al zit ik niet te springen om het hele ZHcircus, ik ben er wel echt aan toe dat we een extra zetje krijgen wat hopelijk tot een zwangerschap leid. Ik ben er zó klaar mee om zelf aan te blijven klooien. Je begint wel iets eerder met alles als ik, ik zal midden januari pas mn menstruatie krijgen, dan heb jij dus dan waarsch je IUI. Spannend hoor. Ik ben ook benieuwd naar de evt bijwerkingen van de Menopur...
    Mij heeft alcohol tijdens oudjaarsnacht/nieuwjaar 2010, wel een mooie dochter opgeleverd, misschien dat ik dat dit jaar dan ook maar weer moet gaan doen haha! Misschien helpt ontspanning in de vorm van alcohol wel goed bij die kinderwens...

@nijntje, jij kreeg vandaag de uitslagen van t bloed ed toch? Zijn er nog bijzonderheden uitgekomen? Ben ook benieuwd of je met me mee doet met de IUI in jan, of dat je nu misschien meteen al mag...Wat voor hormonen ga jij dan gebruiken?
    Wat betreft je angst voor asherman, ik hoop dat je een beetje kan vertrouwen op je arts zn oordeel, maar je kunt het natuurlijk evengoed in je achterhoofd houden. Ze kunnen dat toch vaststellen met een HSG of kijkoperatie oid? dat zou je dan ook altjd nog kunnen voorstellen als t nodig mocht zijn. Ben benieuwd wat je vandaag gehoord hebt.

@Girafje, tjonge wat schiet t al op bij jou! Leuk dat je nog steeds meeleeft met ons!

@Rebma, dankjewel voor t inzamelen van al je hormonen! We kunnen t (helaas) goed gebruiken! En jij hebt goeie moed gegeven dat t kan met IUI! Heb je veel kwaaltjes?

@Zon, ook voor jou is t zo een spannende tijd tot de 30e (of 28e wat jullie willen) hopelijk geven de feestdagen jou ook wat afleiding...Ik ga zo voor jullie duimen!!

@maaik, Heb je nog iets met t ZH besproken, zeker wat betreft je bloedverlies? Fijn dat je een goed gevoel hebt bij je huidige arts, dat is toch wel echt belangrijk. Ja echt super die kraaltjes-bol, hoe groot is die eigenlijk (of heb ik daar overheen gelezen?) Mij lijkt die ook wel leuk in de kerstboom (meerdere ervan dan natuurlijk, maar het ziet er echt heel moeilijk uit...) Hoe heet die techniek?

@Rose, waar ben je? Alles goed?

@Hier, ik snap er helemaal niets meer van, ik heb sinds afg zaterdag een beetje bruine afscheiding maar ongesteldheid zet niet echt door. Nog geen helder bloed gezien en dat telt toch vlgns de gyn als echte menstruatie. Ik heb gister maar een zwtest gedaan, want je weet maar nooit natuurlijk, maar die was gewoon negatief (had niet anders verwacht maar wel gehoopt natuurlijk). Gelukkig heb ik morgen die belafspraak met de gyn over de MRI, dan vraag ik dit ook maar meteen, hoe en wat. Ik ben er wel een beetje van in de war. Ik zie t nu heel somber in, ook dat alles nu fout loopt, mijn hormonen maken me heel depri. Het mailtje dat ik gister kreeg van een goede vriendin dat ze heeeeeel goed nieuws heeft (3x raden) deed mn emmer weer lekker overlopen gisteravond, en ik ben er nog heel verdrietig en somber door...grrrr wat moet ik er toch mee? Zucht, iemand van jullie ook last van enorme depri-buien?? Mn man weet niet wat ie met me aanmoet in deze toestand :)

4. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @jiska, bij mijn kleine mannetje vond ik het ook aan de ene kant fijn te weten dat de kans benut was maar daardoor ook des te spannender omdat alles op het juiste moment was.

@tojo, ja ik heb mijn uitslag vanmiddag gekregen en de arts zei dat ik een prima eisprong heb gehad en alles eruit ziet zoals moet. Ze dacht zich te herinneren dat we het nu een aantal maanden zelf wilden proberen, dat heb ik maar uit haar gepraat dus ik ben aangemeld voor de iui. Ik krijg nog een vragenlijst en mag nog een keer mijn prikdiploma halen in januari. Ik verwachf rond half januari te mogen beginnen omdat ik dan ongesteld wordt, zo te lezen gaan wij dan gelijk op. Ik mag puregon gaan spuiten net als toen ik zwanger werd van mijn kleine man.
    Ik voel nu mijn ongesteldheid weer aankomen, ik verwacht dat het zaterdag helemaal door gaat zetten, weet ik meteen dat ik met de kerst een glaasje mag drinken.
    Vervelend dat je menstruatie anders is dan voorgaande maanden! Wel fijn dat je dat morgen meteen kan navragen. Balen van je goede vriendin, ik kan er nog wel redelijk tegen maar dat soort berichten steken toch.... Wat ik tegen zo'n depri bui doe? Mezelf ff in mijn sop gaar laten koken en dan de dag erna de stukjes weer bijeen rapen. Verder geen tips helaas, mocht iemand nog een tip hebben dan hou ik mij ook aanbevolen!

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

hee meiden alles goed?
    Ik zal vanavond even alles terug lezen want er is laatste dagen veel geschreven hier.
    Hier gisteren 2de echo gehad en wat is het gegroeid in een week tijd zeg. Ik was volgens de meting al 8.6 maar het preciese termijn hoor ik 10 januari 12 weken echo.
    Nu eerst even bij mijn oma op bezoek en daarna gaan we lekker schaatsen. Heerlijk nu ruim 2 weken vakantie.
    Fijne dag allemaal en ik kom vanavond even reageren.

6. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ tojo: hoe is het met je? Is je ongesteldheid al doorgezet? Vervelend joh, dat je zoveel last van je hormonen hebt. En dan nog een lichaam wat 'gekke' dingen doet. Hopelijk kunnen jullie als je ongi bent snel starten met IUI. Ik herken het gevoel van 'er helemaal klaar mee zijn om het zelf te moeten doen'. Wie weet, helpt dit zetje jullie en levert het snel een zwangerschap op! Die depri-buien heb ik in kleine mate aan het einde van de maand als het wéér niet gelukt is... Met m'n man erover praten werkt hier ook niet echt. Ik duik altijd maar in een échte feel-good movie met een grote zak chips :D.

@ nijntje: Het is inderdaad ook allemaal wel spannender nu je gericht een behandeling krijgt. De wachtweken zijn een stuk slopender nu :)
    Jullie mogen ook snel gaan starten, begrijp ik! Ben je vorige keer ook zwanger geraakt met IUI? Volgens mij ben ik de enige hier die helemaal niet s moet spuiten... Hoewel, na drie rondes mag het ook en dat zal ik zeker gaan doen. Ook weer een extra zetje!

@ Rose: heerlijk dat alles weer goed was! Jullie ukkie groeit snel :). Heb je last van kwaaltjes? Al voorzichtig begonnen met wat voorbereidingen? Snapt je dochter het een beetje?

@ zon: hoe is het met je? Hoe ervaar jij de wachtweken?

@ hier: spannend, spannend! Voel elk steekje momenteel :D. Ben 's morgens wat misselijk maar dat was ik vorige cyclus ook en dat betekende blijkbaar helemaal niets. Ik heb wel ontdekt dat de symptomen van zwanger zijn én ongesteld worden zo op elkaar lijken dat ik me nergens blij over ga maken. Het enige duidelijke symptoom voor mij is altijd dat mijn huid zo'n paar dagen voor de ongi vetter wordt en ik wat mee-eters/puistjes krijg. Ik kan me herinneren dat ik dat juist niet had toen ik zwanger was van mijn dochter. Toen had ik juist een mooie, gladde huid. Maar die ongi duurt sowieso nog 12 dagen dus ik ga proberen om niet op alles te letten :D.

7. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zon wat lief dat je nog weet dat ik zonder werk zit. Ik ben druk aan het solliciteren, gister en vandaag weer een gesprek gehad, dus er zit nu even wat schot in. Ging best goed, dus hard duimen dat er wat uitkomt. Nu 2 weken thuis en ben er nu al klaar mee.

@all wat is er veel geschreven! Ik heb alles gelezen maar even geen tijd om op iedereen te reageren.

@depri buien; gewoon even een dag zwelgen in zelfmedelijden, daar is niets mis mee. En beetje extra verwennen met een grote bak ben en jerry's, zak chips of een lekker wijntje. En dan weten dat de depri bui na een paar dagen vanzelf weer wat minder wordt... :(

@hier volop last van de kwaaltjes, maar ik mag niet klagen. Ik ben liever lichamelijk een wrak dan geestelijk (zoals ik vorige maand was). Nu weet ik iig dat het ergens goed voor is. Wel lastig solliciteren alleen als je continu misselijk bent en moe :).

Voor de meiden op het wachtbankje: heel veel succes. Zou toch super zijn als er op de valreep voor het nieuwe jaar nog wat goed nieuws komt!

8. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    @Leen: hopelijk lukt het gauw met solliciteren, is wel een beetje stressig he, vooral nu je misselijk en moe bent. Duim voor je dat je een leuke baan vindt!

@all: dank voor het duimen!! Ik heb nog geen enkel symptoom, maar goed dat wordt volgende week pas erg spannend. Nu nog veel afleiding, ontzettend druk op werk en gisteren hele heftige dag op werk met ruzie tussen 2 collega's. Pffff, hoewel het dan niet over mij gaat, krijg je wel alles mee en heeft iedereen daar last van. En met mijnmoeder gaat ook echt niet goed. Dus ik snak naar de vakantie, die gelukkig vandaag begint jeeeeeeeejjj!!
    Ik heb besloten dat ik dan maar echt zwanger moet zijn! Ik vind het heel fijn dat iedereen hier met elkaar meeleeft en toevallig dat ook nog 2 meiden; jiska en marianita precies gelijk lopen! En ja meiden, als ik niet zwanger ben, dan ga ook ik aan de champagne!! Maar laten we hopen dat we dit jaar alledrie een alcoholvrij oud & nieuw vieren!

9. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Nijntje, grappig dat we dan zoiets gelijk opgaan vanaf half januari! Ik ga dus menopur spuiten, toch best opvallend dat elk ZH zo anders werkt, maar ja ze zullen er zelf wel goede ervaringen mee hebben, en waarom zou je dan een 'goede formule' wijzigen? Als het dan ons allebei een tweede kindje oplevert vind ik alles best!!
    Ik heb je 'depri-tip' maar uitgevoerd, was een dag later ook weer veel minder, is echt de invloed van mijn eigen hormonen denk ik....

@Rose, geen tijd meer gehad om nog te reageren :)
    Wat fijn dat je tweede echo ook gewoon goed was, wat krijg je alweer snel een tweede echo, of is dat tegenwoordig zo? En lekker vakantie, geniet ervan!!!

@Jiska, bedankt voor de depri-tip, ik ben een echte emo-eter (helaas...)dus maar 1 zak chips helpt niet zo goed meer haha.
    Ben inmiddels alweer 'opgeknapt' (en twee kilo zwaarder vermoed ik, nee geintje, nu gaat t weer beter)
    Wat fijn voor je dat je niet hoeft te spuiten bij de IUI, ik wilde dat eigenlijk ook niet, maar t ZH doet t in principe normaal niet zonder... Zou toch maar mooi zijn als het zonder lukt bij jou!
    Heel veel succes met je 'er niet opletten of je iets voelt dat kan betekenen dat je zwanger bent' periode, want ik kan me indenken dat t echt slopend is. Hier zijn de tekenen van beide (zwanger of ongi) ook zoiets gelijk, ik had destijds geen andere vreemde klachten de eerste weken, hopelijk geven de feestdagen je een beetje afleiding. Denk je dat met de kerst of zo familieleden die ervan weten, meer op je gaan letten of ze iets aan je merken?

@Leen, fijn dat je wat sollgesprekken hebt gehad, hoor je daar snel nog iets van, of pas volgend jaar? Ach als er maar iets gebéurt, en je tenminste nog op gesprek mag, dan houd je makkelijker de moed erin toch? Je deed toch een marketingfunctie? Ik vind echt dat ze juist deze tijd die mensen nodig hebben hoor, dus hopelijk komt t toch gauw weer goed...hoe ga je t aanpakken met je zwanger zijn en solliciteren? Je bent niet verplicht t te zeggen, maar lijkt mij evengoed best dubbel. Ik hoop ook dat je snel weer leuk werk vind. Wanneer had jij nu je 1e echo?

@Zon, ik ben t helemaal eens met je besluit! (dat je maar zwanger móet zijn!) Wel vervelend dat er in je omgeving wat spanningen enzo zijn. Sorrysorrysorry maar ik kan me even niet meer herinneren of je verteld had over je moeder? In elk geval een hele fijne vakantie en hopelijk een alcoholvrij (gedeelte van) 2013 voor jou!

@Hier, mn ongesteldheid is afg woensdag echt goed begonnen gelukkig, ik heb t er ook even over gehad met de gyn, maar dat kon altijd eens voorkomen, was niets geks, verder gelukkig ook niets bijzonders bij de MRI, mn baarmoeder was een beetje ingedeukt, zoals al verwacht maar gelukkig verder geen gekke afwijkingen oid...we kunnen dus mooi 'normaal' beginnen met de IUI half januari....Nu een aantal vrije dagen voor de boeg, helaas moet ik '3e en 4e kerstdag', en de week erop wel werken... mn man heeft wel 3 weken vrij, dus dat is wel een beetje jammer.
    Een fijn weekend allemaal!! Knuffels

10. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ Leen: Sterkte met je kwaaltjes! Maar inderdaad, ik zou het er ook graag voor over hebben ;). Is er al een echo gepland (of had je dat al eerder gemeld; dan: sorry)? Succes met het vinden van een nieuwe baan!

@ Zon: Wat vervelend zeg, zo'n ruzie op je werk (ook al ben je er zelf niet direct bij betrokken). Heeft het nog steeds invloed op de sfeer? Sterkte met je moeder! Volgens mij heb ik het gemist maar wat heeft ze precies? Jij ook sterkte met de tweede en laatste wachtweek ;). Ik vind het speciaal dat we helemaal precies gelijk lopen!

@ tojo: fijn dat je bui weer weg is :). Bij mij komen en gaan ze ook altijd weer (bedenk ik altijd te laat: achteraf :D). Als deze poging mislukt mogen jullie me weer moed inpraten ;). Hier weet niemand in de familie dat we vorige week de eerste IUI poging hebben gedaan dus als het goed is merken ze niets. Ze weten wel dat we in het ziekenhuis lopen en ook dat we binnenkort mogen starten met IUI maar ik vond het fijn om het voor onszelf te houden. Lijkt me zo gek als ze dan allemaal er bovenop zitten en meeleven. Nu hoop ik ze te kunnen verrassen. Maar meeleven kan natuurlijk ook heel fijn zijn. Weet jouw familie wel precies hoe of wat? Gelukkig dat er verder weinig bijzonderheden waren op de MRI! Snel starten in januari met IUI dus :). Geniet van je vrije dagen tijdens de kerst!

@ hier: ben moe en bij vlagen misselijk maar durf helemaal nergens op te hopen. Ik roep mezelf steeds tot orde :D. Slik iedere dag keurig m'n vitamientjes. Ben de laatste tijd op internet aan het snuffelen op het thema 'onbegrepen verminderd vruchtbaar' en vond toen deze site: Open Forum Lees bericht.
    Toen ik een verwijzing vroeg voor het ZH bij de dokter heb ik gelijk m'n bloed laten prikken en toen bleek dat het gehalte vit. B12 op het randje zat (m'n HA vond het oké omdat het nog wel binnen de waarden zat...) en vitamine D ook aan de lage kant was. Dat slik ik nu sowieso bij met een extra dosis foliumzuur. Slikken jullie naast foliumzuur nog andere vitaminen?

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Fijne kerst iedereen en ik hoop voor vele op meer geluk in 2013!!!!

12. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    Ik wil ook iedereen gezellige kerstdagen wensen, (een gelukkig nieuwjaar doe ik nog niet, ik hoop dat er tussen kerst en nieuwjaar nog wat meer geschreven wordt :)

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Dat hoop ik ook en dan vooral dat positieve nieuws!!!!

14. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Thanks voor nieuwjaarswensen meiden!

Ik wens ook iedereen een hele fijne kerst en alvast een geweldig nieuwjaar!!

@Jiska en Tojo: Mijn moeder heeft borstkanker met uitzaaiingen in haar botten. Niet goed dus. Ze is al helemaal niet meer mobiel (kan niet meer lopen) en mentaal gaat het nu heel slecht ook. Ze heeft zeg maar 'opgegeven.' Al ging het vandaag weer beter, ze is gisteren opgenomen in ziekenhuis en infuus met oa vocht heeft wonderen gedaan.
    Goed, genoeg ellende met jullie gedeeld, dit topic gaat over hele andere dingen!

@all: Ik heb/had goede hoop voor deze poging, want ik ben de afgelopen 2/3 dagen af en toe misselijk en dat ben ik verder eigenlijk bijna nooit. Ieeekkkss spannend!! Maar nu heb ik dan weer al de hele avond ongikrampjes, dus dan weet ik het ook niet goed meer. Al mag ik dus ook pas over een week testen, dus alles wat ik voel zegt nog niet zoveel... Ik heb wel een goedkoop testje van matcare gedaan dat ik nog had liggen omdat ik nieuwsgierig was hoe lang pregnyl bij mij in lichaam blijft. Zag een heeel licht streepje, dus is er bijna uit. Dat betekent dat ik eind van de week echt wel veilig kan testen en niet meer vals positief door pregnyl.

15. Rose1982

Ook ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en hoop op nog heel veel goed nieuws dit jaar :)

Zon jeetje wat heftig zeg van je moeder.
    Spannend zeg een licht testje!!! Ga voor je duimen dat je over een paar dagen een mooie postieve test hebt.

Jullie nog plannen voor de kerst?

16. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Ook vanuit hier iedereen fijne feestdagen en een zeer vruchtbaar 2013 (hopelijk voor sommigen nog net in 2012) daarnaast voor alle zwangeren, hopelijk nog een fijne zwangerschap en mooi en gezond kindje in 2013.

@hier mijn lichaam heeft me weer eens lekker voor de gek gehouden. Daar waar ik eerst na 3 dagen krampen echt ongesteld wordt is het nu na 4. Dus je gaat weer hopen en toch een test er tegenaan die niet witter had kunnen zijn. Het begint nu een beetje door te zetten.... Ik heb er echt flink de balen in!
    Vandaag al de eerste kerstdag met de schoonfamilie gevierd, dus ik ga ff uitbuiken.

17. Rose1982

He gatsie nijntje.. Dan voor jou een heel vruchtbaar 2013 en dat je snel zwanger mag raken.

18. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Dames, hele fijne feestdagen en een vruchtbaar 2013 gewenst!

Morgenochtend moet ik naar het ziekenhuis om te horen wat ze kunnen doen. Daarnaast toch maar weer een controle vragen. Bloedverlies en krampen komen elke keer weer terug, ben dus weer bang voor een lange nasleep. We gaan het morgen zien.

Nog wel wat grappigs, de bol die ik hier laatst liet zien heb ik vandaag verkocht. Ik verkoop nooit wat, het is echt hobby, maar heb er gewoon 20 euro voor gekregen. Kan ik weer nieuwe kralen kopen. Iemand vroeg hoe groot hij is, dat is een centimeter of drie a vier in doorsnede.

19. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ zon: heel veel sterkte met je moeder! Het is voor haar maar ook voor jou erg heftig natuurlijk. En dan zo rond de feestdagen... Fijn dat ze zich dan door het infuus even wat beter voelt!

Wat grappig dat jij goede hoop hebt/had, voor mij geldt namelijk hetzelfde :). En dat terwijl ik normaal hartstikke sceptisch ben. Ik ben ook al een paar dagen eigenlijk de hele dag door misselijk en heb buikkrampjes. Alleen vandaag voelde ik me weer redelijk 'normaal' dus zit een beetje in de put. Gelijk het gevoel dat het mis is gegaan en toch niet gelukt is... Maar we houden maar hoop. M'n borsten voelen bijv. We precies zo als bij m'n vorige zwangerschap en heb in tegenstelling tot normaal weinig/geen afscheiding. Sorry voor de onsmakelijke details :D. Zou toch wat zijn als we allebei positief testen vrijdag! Of test jij al eerder?

@ Nijntje: hè, vervelend zeg, zo'n spierwitte test :(. Zeker als je lichaam anders doet dan normaal en je een beetje hoop krijgt. We hebben allemaal vast al teveel van die witte testen gezien dus we gaan in 2013 echt voor die twee streepjes! Soms zou het heerlijk zijn om even in de toekomst te kijken ;). Dat we volgend jaar rond kerst bijv. allemaal met een dikke buik lopen of al een kindje in onze armen hebben (droom, droom, zwijmel, zwijmel :D).

@ Maaik: wat vervelend joh! Denk je alles gehad te hebben, ben je er nog steeds niet helemaal vanaf. Zouden er nog resten zitten?
    So, dat is een aardig bedrag voor de bol die je hebt verkocht! Leuk handeltje ;).

@ Rose: hier beide families af op de kerstdagen. Het is gezellig maar vind het ook altijd weer lekker als het achter de rug is, gek hè. Wat zijn jouw plannen?

20. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    @Zon, ik vergeet helemaal bij te lezen. Ik wil je heel erg veel sterkte toewensen met je moeder. Wat een rotziekte is het toch ook. Ik hoop voor je dat jullie op een goede manier afscheid van elkaar kunnen nemen.

Voor alle dames op het wachtbankje. Ik zal duimen voor jullie!

Deel Deze Pagina