2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Girafje de kleine zit echt lekker daarbinnen, gelukkig duurt het niet al te lang meer.

Nijntje fijn dat je cyclus weer regelmatig is en dat de echo goed was.
    Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie.

2. Rose1982

Wat is het rustig hier? Alles goed met jullie?

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Ben lekker afleiding aan het zoeken buiten huis. Lang leve moeder en zus die in de buurt wonen en tijd hebben voor een bakkie.

4. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Nijntje, hoe gaat t spuiten je af? Heb je al bericht wanneer je voor controle mag?

@Rose, ben je nog bij de dokter geweest voor je hoesten ed? Hopelijk gaat dat alweer wat beter...

@Girafje, tjonge die houd het echt lang vol, wordt toch tijd dat hij/zij eruit gaat komen! krijg je verder de tijd ook nog een beetje om? Je stelt je toch een beetje in op de uitgerekende datum, dus de tijd die je 'extra' krijgt heb je eigenlijk niet echt nodig, toch haha?

Verder is t idd erg rustig hier...

Hier vandaag weer een echo gehad, ondanks de hogere dosering medicatie toch een langzamere cyclus deze keer. er was een mooi ei te zien van 14 mm, en twee veel kleinere, nu woensdag weer terug. Ik vind het steeds heel spannend wat er te zien valt, ben steeds zo bang dat we te laat zullen zijn...maar moet maar vertrouwen op het ZH... Hopelijk woensdag t nieuws dat we vrijdagmorgen de IUI hebben...
    Ik merk wel dat t deze keer beter gaat wat betreft mn rekbaar slijmproductie, die was de vorige keer minimaal, hopelijk dus iets beter vooruitzicht deze keer!

5. Rose1982

Girafje je houd het wel spannend zeg ;)

Tojo ja ben nog geweest heb longontsteking heb een antibiotica gekregen ervoor.
    Wat fijn dat je al een mooi eitje hebt en je merkt dat je meer slijm hebt.
    Hoop dat je vrijdag de iui hebt. En daarna ga ik weer duimen voor jullie.

6. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Rose, Tjonge toch een longontsteking! Goed dat je toch naar de dokter geweest bent! Kan de antibiotica geen kwaad met de baby?

7. Rose1982

Nee er zijn een paar soorten die in de zwangerschap mogen heb goed gegoogeld en wel 10 x gevraagd of het geen kwaad kon.

8. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier terug van een paar dagen zon. Heb lekker even afleiding gehad en niet aan zwanger worden gedacht. Dat gebeurt me niet zo vaak meer, dus die afleiding was heerlijk!
    Verder heb ik geen flauw idee of onze poging 2 is gelukt. Vorige keer werd ik al op dag 10 ongesteld, dat zou nu donderdag zijn. Ik wacht het rustig af, gebeurt er niets dan zaterdag maar eens een testje.

9. Rose1982

Marianita heerlijk even naar de zon :)
    Ben benieuwd hoop op een mooi testje zaterdag.

10. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @tojo, het voelt eerlijk gezegd enerzijds weer raar om te prikken en anderzijds normaal. Ook herken ik mijn gevoel van aftellen van dagen die nog geprikt moeten worden. Ik had en afspraak voor donderdag naar ze belden net om dit naar volgende week te zetten omdat het anders te kort is.
    Mijn fertiliteitsarts zei 3 jaar terug dat dieseltjes het het best doen, die ronde waren we toen zwanger, dus laten weer hopen op een goede uitkomst voor jullie.

@marianita, fijn om te horen dat het gelukt is om alles van je af te zetten! Waar zijn jullie geweest? Ik ga duimen voor je dat er donderdag niks gebeurt.

@girafje, lukt het om afleiding te zoeken? Nog maar een paar daagjes!

@rose, jeetje een longontsteking, vervelend, gaat het al iets beter met de medicijnen?

11. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @Nijntje: Marrakech in Marokko. 27 graden, lekker eten en slenteren. Was zalig. Lekker even met mijn moeder geweest, man en kind samen thuis.
    Dank voor het duimen.

12. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @marianita, dat klinkt om jaloers van te worden! En lekker hoor alleen ff met je mams

13. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hier weer de eerste tekenen van menstruatie. Gisteren wat bloedverlies en nu buikpijn. Vind wel dat de menstruatie bij mij wel erg snel inzet, zit nu op 9 dagen na IUI. Volgens mijn fa heeft het geen zin om de luteale fase te rekken door het spuiten van hormonen. Ik heb nu echter het gevoel of er niet eens tijd is voor een innesteling. Toch nog maar eens bespreken. Baal wel vet moet ik zeggen, al had ik geen verwachtingen dit keer. Soms bekruipt je het gevoel, hoe lang moet ik dit nog volhouden, komt het goed. Nou ja, dat zullen jullie allemaal herkennen.

14. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Menstruatie nog niet doorgekomen. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? Het was een paar veegjes helderrood bloed. Dat heb ik nog nooit eerder gehad, bij mij zet de menstruatie altijd meteen door. Durf haast niet meer te hopen.....

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Gisterochtend is onze dochter M.elissa geboren! Ik ben maandagochtend ingeleid en 24 uur later is zij na een half uur persen geboren. We zijn nu lekker thuis en kan ik bijkomen.

16. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Fantastisch! Gefeliciteerd Girafje. Geniet lekker van jouw lang gewenste wondertje. Heerlijk nieuws.

17. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje wat een fantastisch nieuws. Geniet ervan. Verder alles goed met je?
    marianita wie weet. Misschien een testje wagen? Hoeveel dagen na iui zit je nu?
    Hier alles goed, heb alleen last van hormonen. Ze maken me zo onzeker. Kan nergens een beslissing overnemen en maken me heel vergeetachtig. Schrijf 3 x boter op een lijstje van 9 dingen enzo:x.
    Had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook alleen toen pas in de 7de maand dus dat belooft wat. .......

18. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @girafje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat fijn dat alles goed is gegaan. Geniet van je gezinnetje!

@marianita, ik ben nog niet gestopt met duimen dus daar kan het niet aan liggen. Weet je al wanneer je wil gaan testen? Ik hoop dat het raak is.

19. Rose1982

Marianita spannend hoop het voor jullie.

Girafje jaaaa daar is ze dan eindelijk :) gefeliciteerd met jullie dochter.

20. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Girafje, Hieperdepiep hoera voor jullie dochter en zusje! Heel veel geluk met zn viertjes!

@Marianita, Hopelijk was het een innestelingsbloeding, want het is idd wel erg vroeg anders na de iui! Ik zal ook blijven duimen want hoop ook zo dat t gelukt is voor jullie!

@Nijntje, haha leuke opmerking van die dieseltjes, hopelijk geldt dat dan idd voor ons :)

@Hier, vandaag de laatste spuit van deze cyclus weer gezet, de pregnyl. As vrijdagmorgen de IUI. Zelf heb ik er geen heel goed gevoel over, want vanmorgen was het eitje toch al best wel groot, dus heb zelf het vervelende voorgevoel dat t eitje eerder springt dan vrijdagmorgen...heb ook steeds al steekjes in mn zij aan die kant, maar dat kan natuurlijk ook een beetje tussen mn oren zitten :)
    Was vandaag ook niet zon fijne gyn, een mannelijke (daar ben ik niet zo heel erg blij mee, maar ja) en hij was nogal kortaf vond ik. Hij zei ook dat gemiddeld in 10% van de IUI, het eitje toch al gesprongen was vóór de IUI, erg bemoedigend dus...
    We gaan t wel weer merken. Hopelijk is t spulletje van mn man deze keer beter!

Deel Deze Pagina