Girafje gefeliciteerd!!! Daar is ze dan eindelijk na heel lang wachten en nog eens 9 maanden wachten . Het is dus een natuurlijke bevalling geworden? En??? Ga lekker genieten van elkaar!
Marianita hoe is het nu? Heeft het al doorgezet of toch nog niet??? Ik hoop zo op het laatste... Tojo wat gek dat nog 10% van de eitjes al springt voor de IUI. Ik vind dat ook best veel. Kan me voorstellen dat je je er druk om maakt. Gebruik je geen ovulatietesten? Bij ons in het ZH moet je de dag na je 'smiley' komen voor de IUI. Ik duim voor je dat je ei nog even blijft zitten tot morgen! Heel veel succes met deze nieuwe poging!! Rebma ik herken dat vergeetachtige hoor. Ik loop vaak richting kast of keuken om iets te pakken en op de helft ben ik het al weer kwijt. Of moet 3x per dag naar de supermarkt. Best irritant. Heb jij volg week ofzo al 20 wkn echo? Spannend! @hier sollicitatie van vorige week is het niet geworden. Heb wel aangegeven dat ik zwanger ben aan het einde van het gesprek. Dat voelde het beste. Ik denk niet dat dat de beslissing uiteindelijk heeft beinvloed. Ze hadden een goed verhaal waarom juist weer die andere kandidaat blablabla. Aan de andere kant wel fijn want het was een functie voor 32u en dat vind ik echt veel, helemaal straks met een kleintje. Nu wordt het dus een lang verlof. Ik kan mijn buik niet meer echt verborgen houden denk ik
Hoi allemaal, Ongesteldheid heeft niet doorgezet, het was dus een korte bloeding (kleine veeg rood bloed zeg maar). Ben nu wel steeds erg nerveus als ik naar de wc ga, hoop het zo......Morgen zit ik op 3 dagen voor officiele nod en ga ik een testje wagen. Vorige keer was ik al na 10 dagen na iui ongesteld, dat zou vandaag zijn. Nou, ik hou jullie op de hoogte.
@Marianita, O spannend! Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een innestelingbloeding gehad, een roze veeg zeg maar. Dus hopelijk is dat het nu bij jou ook! Ben ook wel in voor een nieuw domino duwtje op dit forum Wanneer zou je vlgns ziekenhuis mogen testen? @Leen, je hebt het beste gedaan, je bent eerlijk geweest en eigenlijk ben je nu ook opgelucht dat je de baan niet gekregen hebt, begrijp ik, dus dan moet het allemaal gewoon zo zijn...Evengoed jammer, maar er komt vast iets anders op je pad. Probeer nu ook maar lekker te genieten van je lange verlof! Werkt het UWV daar ook een beetje in mee? Ik gebruik geen ovulatietesten op dit moment, ik krijg vanaf de 9e dag geregeld echo's om mijn eitje te volgen, en de pregnyl spuit van gisteravond zorgt ervoor dat mn ei over 36 uur springt, rond de IUI dus. Daar is alleen een maar aan, als je lichaam al hormoon aangemaakt heeft om het ei te laten springen, dan heeft de pregnyl spuit geen effect en springt het ei uit zichzelf, en dat laatste vermoed ik...Ik durf geen ovutest meer te doen, heb liever beetje twijfel dan dat ik zeker weet dat t te laat is morgen...
@ girafje: hè, hè, daar is ze eindelijk . Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Ga er maar heerlijk van genieten... Is de bevalling verder goed gegaan? @ Rose: sooo, best heftig zeg, een longontsteking! Ik hoor het de laatste tijd wel vaker... Erg veel zieken ook hier in de omgeving. Gelukkig dat je naar de dokter bent gegaan en hopelijk helpt de kuur snel! @ mariantia: wat heerlijk dat je lekker een paar dagen naar de zon ben geweest! Zo te horen heb je even heerlijk op kunnen laden... Enne... die evt. innestelingsbloeding klinkt wel heel goed... Ben super benieuwd naar je test! Ga je alsnog zaterdag testen of nu eerder? Je hebt inderdaad wel een korte LF (zeker in vergelijk met mijn lange LF van 15/16 dg. ). Maar wie weet heb je nu een 9 mnd. lange LF . @ tojo: wat spannend zeg, vrijdag je IUI! Dat je eitje evt. wat eerder springt hoeft geen probleem te zijn, hè... Volgens mij kan een eicel wel tot 24 uur overleven en met een IUI zijn de zwemmers al een heel eind op weg. De timing is wel belangrijk maar er is een marge... Ik hoop dat het allemaal lekker loopt, vrijdag! @ Leen: ondanks dat je afgewezen bent toch fijn dat je eerlijk bent geweest, begrijp ik. Hopelijk lukt het alsnog ergens anders en anders misschien na je verlof? @ hier: nog 3 daagjes en dan heerlijk een paar daagjes eruit. Gewoon in ons eigen landje even heerlijk bijkomen met z'n drietjes! Ik had vorige week vrijdag een positieve ovulatietest maar toen ik het zh belde kreeg ik te horen dat alle IUI-plekken al vol waren . Er was echt niks te regelen... Dus maar de opdracht gekregen om thuis aan het werk te gaan maar omdat we dat al 30 maanden doen krijg ik daar ook weinig hoop van... Hopelijk de volgende ronde wel weer IUI! Ik moet heel eerlijk zeggen dat het ook nog een voordeel had omdat ik voor m'n gevoel wel even heerlijk kon 'ontspannen' deze maand...
Ontzettende bedankt voor het duimen allemaal, maar helaas...Ik heb vanmorgen een clearblue test gedaan die is negatief. Het is dan wel 3 dagen voor nod maar toch. Begin nu ook buikpijn te krijgen. Begrijp er niets meer van. Ik heb nooit een tussentijdse bloeding dus hoopte zo op een innesteling. Over een paar dagen pak ik alles weer positief op maar nu zakt de moed me weer in de schoenen. Soms ben ik er wel echt klaar mee en heb ik het gevoel dat ik richting acceptatie moet en gewoon genieten van onze meid. @Jiska: wat balen joh! Soms is het ook wel goed om er niet zo mee bezig te zijn dat herken ik wel, maar dat alle IUI-mogelijkheden vergeven zijn....vind het wel wat hoor. Gelukkig gaat dat bij ons in het ziekenhuis toch anders.Ga lekker genieten van julllie quality time samen.
Oh Marianitha wat balen ik herken dit zo, was ook elke keer zo bang dat het nooit meer zou lukken. Blijf hoop houden. Ik merk wel dat bij mij nu ik zwanger ben nog meer besef hoeveel het van mijn leven heeft geëist. Heb echt het gevoel dat me leven heeft stil gestaan. Sterkte meiden hoop ook zo dat het voor jullie ook snel goed mag komen. dikke knuffel
Houd hoop marianita, ook voor jou gaat de zon schijnen!!! Jiska, jeetje wat veel zaadcellen!!!! Hopelijk zit die ene er ook bij!!!!
@Jiska, he vervelend dat je geen IUI kon doen, ik geloof dat dat hier in het ZH ook anders gaat, maar ja niets aan te doen. Wie weet heeft je ontspanning straks toch nog effect gehad?! @Marianita, misschien was t gewoon nog te vroeg voor een test? Ik heb toch zo;n vermoeden namelijk dat t toch echt een innesteling geweest is, en dan moet je lichaam toch even de kans krijgen om veel hormonen aan te gaan maken waardoor je een positieve test gaat krijgen...? Hopelijk heeft je ongi nog niet doorgezet en heb je in een paar dagen toch nog een mooie test? Ik zal weer voor je duimen! @Hier, weer in de wachtweken na de IUI, die ging trouwens heel erg goed, maar ik heb dus totaal geen idee of t op tijd was of niet, we gaan t wel zien over een paar weken. Het zaad van mn man was gelukkig wel al iets beter! Volgende cyclus moet mijn medicatie weer omhoog hebben ze al aangegeven, hoop dat t niet nodig is... Fijn weekend allemaal!
@Tojo: helaas ongesteld geworden vrijdagmiddag. Ik denk dat het wellicht een innesteling is geweest wat meteen is misgegaan. Nou ja, het doet er ook niet toe. Morgen beginnen met spuiten voor ronde drie. Zucht. Hoop dat jij betere resultaten boekt.
@Marianita, hè bah wat shit nieuws, dat je toch ongi geworden bent! Morgen dus weer meteen verder voor een nieuwe poging...driemaal is scheepsrecht dus ik blijf voor je duimen! Verandert er nog iets in jouw medicatie? Ik ga nl. bij de volgende poging weer een hogere dosering spuiten...
Waarom ga je precies een hogere dosis spuiten? Ik moet mijn korte lf maar eens bespreken met mijn fa.wellicht nog een dosis pregnyl na de iui om de lf op te rekken.mijn fa gelooft daar trouwens niet zo in voor zover ik weet.als er geen bevruchting heeft plaatsgevonden dan heeft het ook geen zin om de lf op te rekken zegt zij.nou ja, nog maar eens bespreken.
Ze hopen dan dat ik twee eitjes aanmaak, zodat er meer kans is. Ik heb ook weleens gehoord dat mensen Puregon (geloof ik) moeten gebruiken om de lf op te rekken? Ik zou het ook even overleggen want het is idd wel wat kort. Succes weer met de eerste spuit vanavond!
Marianita geef de hoop niet op meid! Ik heb er ook vaak zo over gedacht en zie nu...! Kop op ook al is het moeilijk. Hier gisteren de verjaardag van mijn zoontje gevierd, hij werd 3! Wat een leuke leeftijd om een verjaardag te vieren. Andere jaren ging het allemaal best langs hem heen en vond hij het vooral heel erg druk. Nu heeft hij super genoten van de mensen, de taart en vooral de kado's...
@Leen: gefelicteerd met de verjaardag van jouw zoontje, leuke leeftijd he? Ik probeer de moed er wel in te houden maar het valt soms niet mee. Nou ja vanochtend weer begonnen met spuiten. @Tojo: de eerste keer had ik twee eitjes, de laatste keer een. Met de hoeveelheid hormonen lijkt het dus wel in orde te zijn.
girafje gefeliciteerd meid met je dochter Melissa!! Geniet ervan, het is je gegund! Leen: jij ook gefeliciteerd met je zoontje, 3e verjaardag is inderdaad superleuk! Marianita: balen dat je toch ongi bent geworden.... Snap dat t lastig is, maar t gaat vast hoe dan ook een keer lukken. Zullen we maar zeggen driemaal is scheepsrecht? Tojo en Nijntje: jullie ook veel succes met jullie pogingen! Jiska: vind het wel vreemd hoor, dat iui niet door kon gaan. Zij ik niet zo blij van worden denk ik. Maar wel fijn dat je er dan ff minder mee bezig bent. Hier: net weekendje weg geweest naar duitsland (eifel). Was wel leuk, maar zoooooooo koud brrrrrrrrr. Verder de 12 weken grens bereikt en het op werk verteld en aan vrienden. Leuk! Ben wel heel erg moe en best gestrest door alles wat gebeurd is. Dus ik dir maar wat rustigjes aan voorzover dat mogelijk is met een peuter en 32 uur werken.