2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @Nieuwe meiden: welkom (helaas)
    Ik heb morgen poging 4 alweer. Enorm veel last van de hormonen, hoofdpijn en heel duizelig. Heb me vandaag voor het eerst in twee jaar ziek gemeld. Krijg volgende ronde andere hormonen (gonal F. pen)Wel een supervakantie gehad, echt heerlijk bijgekomen in de zon. Daardoor gingen de dagen ook snel en ben ik morgen alweer toe aan ronde 4.
    Zal binnenkort even op iedereen reageren.

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Oooo, het is mijn lijf weer gelukt mij voor de gek te houden...... Woensdagmiddag had ik het idee dat de utro uitgewerkt was en gisteren voelde ik me echt zwanger, maar de test vandaag zegt dat dit niet klopt..... En (natuurlijk) sindsdien heb ik meer krampen in mijn buik alsof mijn ongi er aan komt. Dus ff afwachten wanneer dit gebeurt.

@jiska hoe is het bij jou afgelopen?

@tojo al ongesteld geworden?

@marianita, alles goed gegaan bij poging 4?

En hoe is het met de rest?

3. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Marianita, tjonge je 4e poging alweer...vervelend dat je er nu zoveel last van hebt is de dosering van je medicatie ook verhoogd, dat je er nu meer last van hebt? Wel fijn dat de vakantie in elk geval heel fijn was. Hopelijk ging het vandaag ook goed...ik zal weer goed duimen voor je de komende weken!

@Nijntje, he bah het zal toch niet dat je toch ook ongi gaat worden...hopelijk houdt je lijf je toch nog wat langer voor de gek en mag je over een paar dagen toch een positieve test hebben??! Succes met afwachten!

@Hier, gelukkig heeft eindelijk mn ongi doorgezet, lang geleden dat ik weer zo blij geweest ben dat ik gewoon ongi werd haha. Nu kunnen we weer verder gelukkig. As maandag weer mn eerste echo voor een nieuwe IUIronde...fijn weekend allemaal!!

4. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @tojo bedankt voor je lieve woorden, helaas, helaas, het is vanavond echt doorgekomen dus mijn prikfestijn is weer gestart. Fijn dat jouw ongi is doorgezet, dus ook weer een nieuwe ronde. Nu hopen dat het dit keer goed gaat met de iui!

5. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @Tojo: hoe ging de echo vandaag? Mijn dosering fostimon was hetzelfde als voorgaande keren. Ik kan er gewoon niet goed tegen geloof ik. Vandaag nog steeds duizelig maar wel weer aan het werk. Veel succes met aankomende ronde!
    @Nijntje: bah, weer ongesteld. Wat is het toch zwaar om vol te houden, vind je niet? Ik wens je heel veel succes meid.
    Ik heb afgelopen vrijdag ronde 4 gehad, goed verlopen. Dit keer geen extra pregnyl om de lf op te rekken. Ik zal dus volgende week ma/di ongesteld worden verwacht ik. Je merkt, ik heb niet zoveel vertrouwen meer in IUI.

6. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @Joska: bij mij in het ziekenhuis geven ze aan dat zonder hormonen het slagingspercentage wel heel laag is. Tsja, ik zal dus maar even doorgaan zo, maar dan wel met andere hormonen volgende rond. Wij gaan wel door met IVF denk ik. Ik ga wel even goed onderzoeken waar ik dan het beste terecht kan (in de regio). Je kunt het immers maar een keer doen en dan wel graag goed.

7. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja, er is okok nog bloed afgenomen afgelopen week om de schildklier te checken. Ik krijg volgende ronde ook een baarmoederfoto. Om te checken of alles ok is, al denkt men van wel. Tsja, je moet wat he?

8. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Nijntje, shit zeg dat je toch ook weer verder moet. We gaan redelijk gelijk op dan?!

@Marianita, fijn dat ze het wel allemaal serieus nemen in het ZH, en je wel veel extra onderzoeken ed krijgt. Je wilt het toch kunnen snappen waarom t toch niet lukt...Succes deze week met afwachten, ik zal weer flink voor je duimen...

@hier, de eerste echo weer gehad. As vrijdag weer, hopelijk wordt er deze keer wel goed gekeken of er echt niets zit, en kunnen we misschien al begin volgende week de IUI hebben...heb gewoon zelfde medicatie en dosering als vorige keer, 2 ampullen menopur, vanavond dus weer de eerste spuit...

9. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @Tojo: succes met spuiten meid. Denk maar aan volgende week, dan is het weer achter de rug. Al met al is mijn ervaring dat het best snel gaat het hele traject. Alleen die verrekte bijwerkingen. Ben nog steeds duizelig en hoofdpijn terwijl de laatste spuit woensdag was. Hoop dat het snel over gaat....

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

#1950 Rose1982, 9 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2013
    Hee meiden,
    Weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben, ik had stiekum wel op goed nieuws gehoopt.
    Welkom nieuwe meiden hoop dat jullie snel zwanger mogen raken.

Elba hoe is het met jou? Jij zal denk ik ook wel bijna uitgeteld zijn? Of ben je al bevallen?

11. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @tojo, helaas heb ik weer zo'n lange sessie dus volgende week dinsdag eerst ern uitgangsecho en dan daarna als alles goed is starten met de puregon.
    Maar jij gaat zo weer snel zeg. Heb je er nog wel vertrouwen in (ik proef niet helemaal namelijk maar ik kan het fout hebben)

@marianita, ik vond het zeker flink balen (was inmiddels vergeten hoe dat ook al weer was). Spannend dat je volgende ronde allerlei onderzoeken krijgt! En tja, ivf denk ik nog ff niet aan, ben al veel tijd kwijt met de iui op zich haha. Maar ik blijf (nog) positief, bij ons heeft het al een keer resultaat opgeleverd.

@rose, jij ook alweer voorbij de 20 weken, en je krijgt nog een meid zie ik, wat leuk!!!! Hoe vind je dochter het?

12. Rose1982

Nijntje ja het gaat hard :) ze vind het helemaal leuk een klein zusje. Mama ik mag jou wel helpen vraagt ze steeds en is al druk aan het oefenen met haar poppen ;)

13. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @rose, geweldig! Wat een lieve vraag van je dochter.... Super schattig. En hoe is het verder met jou na die moeilijke tijd?

14. Rose1982

Nijntje welke moeilijke tijd bedoel je?

15. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @rose, sorry ik had de verkeerde voor me, ik haalde je ff door elkaar met zon.

16. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben nog steeds heel duizelig. Gisteren weer de hele dag plat gelegen. Weet dat duizeligheid een bijwerking van de spuiten kan zijn maar mijn laatste spuit was 8 dagen geleden. Vrees dat ik bloedarmoede oid heb. Morgen maar even naar de huisarts.

17. Rose1982

Haha maakt niks ;) was al aan het denken.

18. Rose1982

Doe rustig aan en anders even bloed laten prikken morgen.

19. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Marianita, vervelend zeg dat je zo duizelig blijft, heb je al een uitslag gekregen over evt bloedarmoede? Ik hoop voor je dat je lichaam gewoon heel veel energie nodig heeft voor iets anders waardoor je je zo voelt ;)

@Nijntje, Ben je inmiddels gestart met de puregon? Hier ook niet veel vertrouwen in de IUI meer, mede doordat ze mn ei gemist hadden en het rommelt bij ons in het ZH een beetje qua personeel ed. Dus dat geeft ook wel een beetje onrust!

@Rose, leuk dat je nog even komt kijken, maar helaas dus geen goed nieuws meer de laatste tijd. Het wordt er wel echt weer eens tijd voor!

@Hier, vandaag me ziek gemeld, mede door de hormonen voel ik me supermoe, emotioneel en gewoon óp. Ben mezelf weer een beetje kwijt. Vanmorgen weer een echo, nog alles rustig (mits ze goed gekeken hebben natuurlijk!) as zondag weer een echo. Was elke cyclus maar hetzelfde, zodat je altijd wist dat je bijv de 11e dag de IUI kon doen, maar mijn lichaam doet elke cyclus een beetje wat ie zelf wil :(
    Hopelijk zijn ze zondag wel groot genoeg dat we dinsdag de IUI kunnen doen. Ik heb er zoals gezegd niet veel vertrouwen meer in, en vind het echt wel erg slopend nu....
    Gelukkig wel een mooi-weer weekend voor de boeg!

20. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @ tojo, helaas moet ik je teleurstellen :), Ik hoop a.s. dinsdag te horen dat ik met de puregon mag starten. ... Ik heb deze ronde veel hoofdpijn, volgens mij komt het van de deca, het is gelukkig nog wel te doen. ...
    Ja het blijft een raar verhaal dat ze je ei hebben gemist, ga je voor de zekerheid wel een keer klussen rondom je verwachte eisprong (met mate natuurlijk). Hopelijk gaat het deze maand wel goed! Dit is toch al weer jouw 4e ronde? Krijg jij nog aanvullende onderzoeken binnenkort mocht het weer niet gelukt zijn?

@marianita, hopelijk heb je al wat minder last van duizelingen en anders dit weekend er gebruik van maken en in de zon vitamine Z opdoen.

@maaik, hoe is het met jou?

@jiska, bij jou nog nieuws?

@Hier, wij hebben een reality check gehad. Gisteren gehoord dat onze lieve buuf ALS heeft, echt vreselijk, had wel meteen zoiets van waar maak ik me druk om. .. Zij gaat haar Kids niet eens af zien studeren of trouwen of zelf Kids zien krijgen. ....
    We zijn allemaal helemaal beduusd laat staan hoe zij een ml zich voelen. ... Hun kids hebben nog niet te veel info gekregen maar weten wel dat ze niet meer beter wordt.

Verder wel zin in het mooie weer, lekker naar buiten met de kleine man op zijn loopfiets.

Deel Deze Pagina