Onzeker, twijfel, miskraam ... ?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door candle85, 2 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Ik heb vorige week een topic geopend onder miskraam. Nadat ik bloed verloor en een echo kreeg 1 week geleden, bleek dat het hartje langzaam klopte en ik achterliep. Ik dacht toen al 7 weken te zijn, kan max 6 weken zijn, maar niet minder.... het vruchtje zat toen op 5+1 en de verloskundige maakte zich zorgen en was bang voor miskraam, echo in combi met bloedverlies . Ik moest over 10 dagen terug en dat is a.s woensdag. Nu ben ik bloed blijven verliezen voornamelijk bij afvegen en ook klein beetje in mijn inlegkruisje, donker en helder rood. Ook 1 stolseltje. Nu neemt het af, vooral als ik rust zoals snachts vrijwel geen verlies. Buikpijn vrijwel niet.

Nu heb ik zaterdag bij bloedverlies getest, een knaller. Maandag getest, werd die lichter. Donderdag weer iets donkerder en nu zelfs weer een knaller. Zegt dit iets? Ik ben zo opzoek naar duidelijkheid, mijn lichaam staat op zn kop. Had me al enigszins neergelegd bij een miskraam...

Bijgevoegde bestanden:

2. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Lastig te zeggen watdit betekent.

Maar ik wil je wel even een dikke knuffel geven. Ik duim voor je dat je woensdag goed nieuws krijgt.

3. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Zou bijna zeggen een “reversed hook effect” en daarom van licht naar knal (gezien je termijn ook). Zou nog eventjes doortesten eigenlijk, als ‘ie nu weer gaat aflopen is het mis gegaan.

Echt een rotsituatie zo, inclusief die onzekerheid. Sterkte!

4. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Ik moet zeggen dat het niet heel positief klinkt.. ik hoop dat ik ongelijk heb. Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode! Misschien de verloskundige bellen voor een eerdere afspraak? Dan heb je sneller duidelijkheid Bij bloedverlies mag je altijd bellen he!

5. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Bedankt voor jullie reacties. @Flamingo1990 ik heb vorige week zaterdag gebeld ivm bloedverlies en toen dus een echo gehad. Bloed heeft aangehouden tot vanmorgen, nu al een paar uur gestopt... dus ik denk dat als ik een miskraam heb/krijg ik het ergste nog moet krijgen...

6. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    ik hoop echt oprecht dat jij woensdag een prachtige echo zal hebben!
    wat je testen betreft:kan wellicht ht hook effect zijn. probeer je urine te verdunnen met water en dan testen.
    onzekerheid is echt killing... dikke knuff

Deel Deze Pagina