Wat superfijn!!!!! Hier ook n goede 20w echo gehad en idd zichtbaar dat de placenta volledig voor ligt, heel dikke placenta en daar ligt gupje lekker achter te liggen XD Volgens de echoscopiste heel logisch dat ik m nog weinig voel. Ik voel baby nu wel, maar nog niet elke dag en weinig... Gisteravond was het even lekker druk in mn buik en nu gerust kan t weer 2 dagen niets zijn.. Ik ben iig gerustgesteld
Mijn vorige kindjes voelde ik veel eerder en veel meer. Ook wel vaker placenta voor gehad maar nu lag hij echt heel erg voor , gelukkig niet niet voor de uitgang zeg maar. Ze liet ook zien hoe dik de placenta is vs mijn buikwand en dat ik veel vruchtwater heb. Beetje zelfde als jij denk ik
Ja ik denk inderdaad dat jij dan hetzelfde hebt!! Ergend wel jammer want je wilt je kindje graag voelen, maar ook wel geruststellend als je dan die enorm dikke placenta ziet denk je oh logisch dat je daar niet doorheen komt wat is dat ding dik hè
Ja joh, echt dikker dan ik dacht. Wel fijn om te zien want het verklaard waarom ik dit keer zoveel minder voel. Kleintje ging echt alle kanten op tijdens de echo en ik voelde het amper, heel gek.
Ja hè vond ik ook. Echt een dik ding. En heel herkenbaar, mijn kindje was ook heel actief aan het bewegen tijdens de echo en ik voelde helemaal niets!!
En zelfs met een placenta achter hoef je niet elke dag evenveel te voelen. Mijn baby is gisteren denk ik weer omgedraaid en sindsdien voel ik bijna niets meer. Terwijl hij s ochtends nog mega actief was
Oh echt, kun je nagaan. Eigenlijk zijn de kindjes ook nog maar heel klein hè en als ze net even anders gaan liggen voel je weer meer of juist minder. Ik heb ook wel eens t gevoel alsof de baby met zijn voetjes naar beneden trapt, heel gek. Zo recht naar beneden!