Vandaag ben ik jarig en ik heb veel mooie kadootjes gekregen, maar het mooiste was toch wel de positieve zwangerschapstest. Vlak voordat ik vanmorgen onder de douche stapte, heb ik een test van het Kruidvat gedaan. Ik dacht dat het tegen beter weten in was, want ik had al een hele week last van bruinverlies (zoals altijd voordat de menstruatie doorbreekt). De test kreeg direct 1 streep en ik heb even gewacht, maar zag niets verschijnen bij de teststreep. Helaas, volgende keer beter was mijn gedachte en heb de test laten liggen. Toen mijn vriend even later de badkamer binnenkwam, wilde ik de test snel weggooien. Ik had geen zin om weer te vertellen dat ik niet zwanger was. Tot mijn grote verbazing zag ik toen ik de test oppakte ineens een lichtroze lijntje! Mijn vriend kon dat ook bevestigen en we stonden elkaar even met veel verbazing aan te kijken. Nu ben ik nog steeds niet aan het idee gewend, maar ik hoop dat het deze keer goed gaat. Vorige keer had ik een MA, en dat was een heel vervelende ervaring. Nogmaals: JOEPIE!!! IK BEN ZWANGER!!! Mijn vriend en ik zijn ontzettend in de gloria (hieperdepiep hoera!)
Hiep hiep hoera van harte met je verjaardag, en het mooiste kado heb je zeker gekregen. Gefeliciteerd! en geniet ervan. Gr Sun