Goedemorgen! Vanavond om 20 uur heb ik mijn eerste echo! Vind het zo spannend! Zijn er dames die hun ervaringen willen delen? En hoe groot is de kans op een inwendige echo? Ben echt zo benieuwd, er is namelijk ook een ienieminiekansje op een tweeling! Gaan we niet van uit, zou wel gezellig zijn!
wat spannend! met 10 wkn heb je echt al een prachtige echo van een klein minikindje! vanaf 10 weken doen ze het gewoon uitwendig. als je gewoon een normaal postuur hebt zie je het echt heel goed! als je veel buikvet hebt, dan gebeurt het vaak wel inwendig. meid, geniet van het eerste beeld van jullie kleintje!!
heel veel plezier vanavond! hier proberen ze het altijd eerst uitwendig, lukt dat niet dat inwendig. ligt aan de stand van je baarmoeder, en hoeveel spekjes je zelf hebt. de 1e echo met 7 weken was inwendig, niet veel spekjes, maar m'n baarmoeder lag naar achteren gekanteld. 2e echo met 9w6d was uitwendig
bedankt voor jullie reacties al! Ik ben net een kilootje te zwaar (letterlijk) dus hopelijk zit dat met buikvet dan wel goed. Hebben jullie ook wel eens gehoord dat je blaas wat voller moet zijn voor uitwendige echo? Heb die tip gehad van iemand met kennis.
Wat leuk! Ik had ook op dat termijn mijn 1e echo. Bij mij deden ze wel inwendig, omdat uitwendig niet veel te zien was. Waarschijnlijk kwam dat door de ligging van de baby. Op de inwendige echo was het al heel duidelijk te zien! Echt al een klein mensje! Veel plezier vanavond! Hopelijk schiet de tijd een beetje op voor je.
Hoi, Ik heb zelf vorige week de eerste echo gehad kon gewoon uitwendig. Ik heb wel een reservelaagje maar was geen probleem. Denk dat de stand van je baarmoeder veel belangrijker is. Als tip: uurtje voor die tijd niet meer plassen. Schijnt dat je bij een vollere blaas meer kunt zien. Geniet ervan! Is echt heel mooi
Spannend! Ik heb volgende week mijn 1e echo. Zelf ben ik ook wat te zwaar. Maar hopelijk kan de echo wel uitwendig. Ben benieuwd hoe t gaat, heb zoiets nog nooit eerder mee gemaakt Laat je even weten hoe t was?
Mijn vk deed voor de 12 weken altijd inwendig. Dat is ook veel duidelijker, dus ook leuker, ondanks het (kleine) ongemak. Ik vond 't echt super bijzonder, zo'n klein lief frummeltje! Veel plezier!!
@SuperMama ja ik laat morgenochtend wel even weten hoe het was (of vanavond). Krijg hopelijk ook een fotootje mee dus die scan ik dan wel in.
Een inwendige echo stelt ook niks voor hoor, tis een staaf die dunner is dan de ... van je vent En inwendig geeft wel veel mooier beeld zoals hierboven benoemd is..
aww wat lief van jullie al die reacties!!!! We zijn nu net terug. Alles zit erop en eraan en het kindje loopt precies op schema. Bijna 3,5 cm nu. Was echt heel erg gaaf! En wat gaat de tijd dan in ene snel, wow Heb inwendig en uitwendige echo gehad, t maakte me echt niet uit hoe t voelde (beetje onprettig verder niet) t was zo gaaf! VL is ook helemaal in de wolken, nu lekker genieten van de foto's! Zal er morgen wel even eentje plaatsen. Bedankt dames!